kannatteko ajokorttii mukana?
sain just ajokortin ja aloin miettimään, et mitenköhä muut tekee. kannatteko sitä mukana samalla tavalla kun vaikka puhelinta, eli melkein joka paikassa? monet pitää varmaan lompakos, mut itel ei oo tuttuu pitää lompakkoo mukana ellei tarvii. onkoha hullu idea pitää tota korttii niiku puhelimenkuoren alla?
hehe, kertokaa käytäntönne :D hauska kuulla, mite jengi tekee
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
sä saat kuule sakot, jossei sulla ole ajokorttia mukana, kun autolla ajat. Ainakin ennen oli sakon paikka.
tässä puhuin lähinnä iha ylipäätään paikoissa olemisesta. en vaa siitä ajon aikana..
Pitäisiköhän tuo(kin) asia opettaa jossain erikseen - vai olisiko älykkyystesti mitä...?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ajokortti mukana, mutta eipä sillä mitään tee.
Kortti on vuodelta 1992 ja kakkosvaihe ajamatta.
Ymmärsin jo ajoissa, että olen vaaraksi liikenteessä ja nykyään istun vaan repsikan paikalla.* mummo *
Hei mummo. Suoritin kakkosvaiheen vuonna 1992. Ei ollut vaativa, liukkaan kelin harjoituksia liukastetulla ajoradalla. Sitten joutui ajamaan ja opettaja katsoi vieressä. Olen tyytyväinen. Harmi, ettei onnistunut. Kakkosvaihe oli oikeasti helppo. Helpompi kuin inssi.
tässä puhuin lähinnä iha ylipäätään paikoissa olemisesta. en vaa siitä ajon aikana..