Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä Ozempic loppunut?

Vierailija
17.05.2023 |

Pistin tänään viimeisen annoksen ja apteekissa ei ole ollut viikkoihin muuta kuin ei oota. Pahalta näyttää että se oli nyt sitten siinä. Mitä on odotettavissa, tietääkö kukaan? Nouseeko verensokerit nyt paljonkin ja mitä muuta? Ihan turha sanoa että mene lääkäriin kun ei pääse. Ainakin Lahdessa ei aikoja saa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki läskit vaan hakemaan ozembicia jotta teistä ei tule kakkostyypin diabeetikkoja, ilmeisesti heillä alkaa myös kognition lasku, ainakin kun kakkostyyppisten aivottomia kommentteja lukee.

Vierailija
22/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä muitakin laihdutuslääkkeitä. Saxenda esim.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165cm ja kun paino rupesi alkamaan seiskalla, niin pyysin reseptin Ozempiciin. Joulukuussa sain ja nyt paino 61kg. Vielä on lähes toiset 10kg matkaa tavoitepainoon. Kunhan paino on 52kg kuten ennen lapsia, siirryn Ozessa matalaan ylläpitoannokseen. Tosi helposti on laihtunut. Suosittelen! Ja aina on apteekeista mulle varattu ja soitettu kun kyniä on tullut.

Vierailija
24/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää ozempic-villitys nyt on? Eikö ole helpompaa vaan siirtyä sokerittomaan ruokavalioon ja alkaa syödä terveellisesti?

Vierailija
25/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 165cm ja kun paino rupesi alkamaan seiskalla, niin pyysin reseptin Ozempiciin. Joulukuussa sain ja nyt paino 61kg. Vielä on lähes toiset 10kg matkaa tavoitepainoon. Kunhan paino on 52kg kuten ennen lapsia, siirryn Ozessa matalaan ylläpitoannokseen. Tosi helposti on laihtunut. Suosittelen! Ja aina on apteekeista mulle varattu ja soitettu kun kyniä on tullut.

Mulla myös hyvä kokemus. Olen 170cm ja alkupaino oli 75kg. Aloitin Ozempicin syyskuussa ja nyt paino 62kg.

Vierailija
26/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito hoi! Poistaisitteko trollien viestit, kiitos!

Vierailija
27/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OZEMPICIA SAA SEURAAVAN KERRAN VUONNA 2024.

Eli monelta tulee loppumaan tänä vuonna.

Vierailija
28/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita vastaavia valmisteita on kuin Ozempic ja Saxenda?

Vierailija
29/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiselle lääkärille pääsee heti. Digiklinikalla ei ole edes kallista.

Vierailija
30/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnasta saa kun hakee

Vierailija
31/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityiselle lääkärille pääsee heti. Digiklinikalla ei ole edes kallista.

Ja työterveyteen. Sekä Yths:lle.

Vierailija
32/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Tallinnaan hakemaan

Vierailija
33/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakanta ja reseptin uusinta, ei pitäisi olla vaikeaa.

Luitko aloituksen, lääke on apteekeista loppu. Tarvitsee reseptin toiselle lääkkeelle, ei uutta lääkettä saa omakannasta uusimalla vaan pitää ottaa yhteyttä lääkäriin.

Vierailija
34/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinnasta saa kun hakee

Eivät myy enää ulkomaalaisille. Pula on maailman laajuinen, ei vaan Suomessa.

Vierailija
35/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää ozempic-villitys nyt on? Eikö ole helpompaa vaan siirtyä sokerittomaan ruokavalioon ja alkaa syödä terveellisesti?

Mä inhoan sua. Voiku saisit yhden työpäivän tehdä mun pas..lla polvilla kera läskien ja ikuisesti yrität laihduttaa ja ei onnistu, itket ja vihaat itseäsi. Mietin eilenkin koko aamun et voiku ois mukava ajaa päin kalliota. Mulla on lapsia ja heidän takia jätän tekemättä. Sinänsä ei väliä. Sisäinen viha valtava.

Vierailija
36/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan sua. Voiku saisit yhden työpäivän tehdä mun pas..lla polvilla kera läskien ja ikuisesti yrität laihduttaa ja ei onnistu, itket ja vihaat itseäsi. Mietin eilenkin koko aamun et voiku ois mukava ajaa päin kalliota. Mulla on lapsia ja heidän takia jätän tekemättä. Sinänsä ei väliä. Sisäinen viha valtava.

Syö terveellisesti ja liiku.

Vierailija
37/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko trolleille mitään, vaan ilmoittakaa asiattomaksi. Kyllä ne sitten lannistuu, kun kukaan ei vastaa ja viestit törähtää armotta bittiavaruuteen kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
38/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. En usko että oot kunnolla edes yrittänyt laihduttaa. Mee terapiaan.

Vierailija
39/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sen vois vaihtaa toiseen, esim. Saxendaan. Mä sain sille erityiskorvattavuuden.

Vierailija
40/42 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa käytöstapoja, läski ei ole synonyymi lihavalle, vaan halventava ilmaus. Ylipainoinen tai lihava on oikea termi.

Tyypin 2 diabetes johtuu yleensä liioista kaloreista ja ylipainosta, mutta on myös tapauksia, joihin ei liity ylipaino mitenkään. Tuo nimittely ja syyttely ei auta mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi