Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli siitä, kun on saanut ihan törkeän huonoa kohtelua jossain?

Vierailija
16.05.2023 |

Tarkoitan nyt tilannetta, kun olet mennyt jonnekin kauppaan, palveluntarjoajalle tms. siis ihan normaalisti itse käyttäytyen ja ollen peruskohtelias, mutta saat ihan tosi törkeää kohtelua, palvelu on huonoa ja se asia, jota menit sinne hoitamaan, tehdään huonosti myös. Ainoa, mikä onnistuu ilman ongelmia on laskuttaminen. Siis harmittaa aivan älyttömästi. Kallis homma ja itselleni merkittävä asia myös.

Mitä te muut teette? Boikotti? Huono arvostelu jonnekin? Reklamaatio?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimimattomia palvelukokonaisuuksia aloilla laidasta laitaan, siivousfirmoista eläinlääkäriasemien kautta ihmisten terveydenhoitoon ja taksiliikennöintiin tuntuu olevan nykyään enemmän kuin toimivia ja kohteliaita. Miten talous voi pyöriä, kun palvelut ovat näin alkeellisia? Reklamaatioitakin tuntuu olevan vastaanottamassa ihmisiä, jotka eivät kykene ymmärtämään kokonaisvaltaisesti sitä, mitä heidän pitäisi edustaa. Tarvittaisiin vahva kuluttajaliikehdintä, jonka myötä yrittäjille ja julkiselle tasolle tulisi selväksi, että nykymeno ei enää kelpaa.

Vierailija
22/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sitten palautetta.  Sain huonoa kohtelua  Jorvissa  uä -tutkimuksessa.  Lääkäri ei sanonut sanaakaan, eikä tervehtinyt, ei vastannut kysymyksiin,   lopetti  ja häipyi yhtäkkiä sanaakaan sanomatta, ja heitti päälleni   pyyhkimispapereita. Jäin siihen  alasti makaamaan  eikä hoitajakaan tullut. Aikani odotettua  nousin ylös   ja menin pukukoppiin ja itkin siellä. Nuori tökerö mieslääkäri. 28.3. 2023. näitä riittää. 

Itse ollut kahdessa kaulan ultrassa ja ekalla kerralla eräässä HUS:n alueella minua hoiti vanhempi naislääkäri, jolla oli jostain syystä todella huono päivä. Purkasi sen minuun, ilkeili ja suuttui kun en heti ollut oikeassa asennossa, jne, vaikka olin rauhallinen kuuliainen potilas. Toisella kerralla olin toisessa pisteessä ja taas vanhempi nainen, mutta hän oli aivan ihana ja hoiti homman kotiin. Silloin toisella kerralla tajusin, miten p*skasti se ensimmäinen lääkäri hoiti minua. Jo silloin mietin, että olenko pikkumainen kun otti vähän sieluun hänen käytöksensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme