Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli siitä, kun on saanut ihan törkeän huonoa kohtelua jossain?

Vierailija
16.05.2023 |

Tarkoitan nyt tilannetta, kun olet mennyt jonnekin kauppaan, palveluntarjoajalle tms. siis ihan normaalisti itse käyttäytyen ja ollen peruskohtelias, mutta saat ihan tosi törkeää kohtelua, palvelu on huonoa ja se asia, jota menit sinne hoitamaan, tehdään huonosti myös. Ainoa, mikä onnistuu ilman ongelmia on laskuttaminen. Siis harmittaa aivan älyttömästi. Kallis homma ja itselleni merkittävä asia myös.

Mitä te muut teette? Boikotti? Huono arvostelu jonnekin? Reklamaatio?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen antanut asiallisin sanavalinnoin ja selkeästi argumentoiden palautetta heti paikan työntekijälle tai asiakaspalvelijalle.

Vierailija
2/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin myös, jos erittäin huonoa palvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sitten palautetta.  Sain huonoa kohtelua  Jorvissa  uä -tutkimuksessa.  Lääkäri ei sanonut sanaakaan, eikä tervehtinyt, ei vastannut kysymyksiin,   lopetti  ja häipyi yhtäkkiä sanaakaan sanomatta, ja heitti päälleni   pyyhkimispapereita. Jäin siihen  alasti makaamaan  eikä hoitajakaan tullut. Aikani odotettua  nousin ylös   ja menin pukukoppiin ja itkin siellä. Nuori tökerö mieslääkäri. 28.3. 2023. näitä riittää. 

Vierailija
4/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa kommentoin tapahtunutta ja sain sinne vastauksen, että minusta varmaan jotenkin "aistii", että voi kohdella huonosti ilman, että asiasta tulee "seurauksia". Mietin vaan, että mitä niiden seurausten tulisi sitten olla? Ajattelin kerralla irtautua nyt tästä käytöskaavasta ja laittaa kunnolla sillat palamaan. Toivottavasti en tule tällä tavoin enää koskaan kohdelluksi. Ap

Vierailija
5/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sitten palautetta.  Sain huonoa kohtelua  Jorvissa  uä -tutkimuksessa.  Lääkäri ei sanonut sanaakaan, eikä tervehtinyt, ei vastannut kysymyksiin,   lopetti  ja häipyi yhtäkkiä sanaakaan sanomatta, ja heitti päälleni   pyyhkimispapereita. Jäin siihen  alasti makaamaan  eikä hoitajakaan tullut. Aikani odotettua  nousin ylös   ja menin pukukoppiin ja itkin siellä. Nuori tökerö mieslääkäri. 28.3. 2023. näitä riittää. 

Phyyh, ei noita voi eikä pidä ottaa tosissaan. Ultraajat on juuri tuollaisia. Itse käynyt useasti ja monesti sama homma. Ei pidä ottaa itseensä.... 🙄

Taustalla voi olla kuten omassa tapauksessa oli, että luulivat tai luulevat joillain kerroilla, että kinusin itse sinne ultraan (turhaan) vaikka lähete tuli tietenkin aina lääkäriltä...

Vierailija
6/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut saavat huonoa kohtelua monessa paikassa. Välttämällä asiointia siellä olisi paras ja tähtiarvio. Tai yrittää päästä irti siitä ajatuksesta ja ihmisestä. Joillakin firmoilla on palautelomake nimettömänä ja jotkut piilottaneet sen. Ja joillakin palautteilla ei mitään vaikutusta ilmeisesti.

Vierailija
7/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helevetti. Jos aina miettisin miten mua kohdellaan. Niin se on melko turhaa. Minä yritän olla jonkin sortin hyvä ihminen muille.

Vierailija
8/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut saavat huonoa kohtelua monessa paikassa. Välttämällä asiointia siellä olisi paras ja tähtiarvio. Tai yrittää päästä irti siitä ajatuksesta ja ihmisestä. Joillakin firmoilla on palautelomake nimettömänä ja jotkut piilottaneet sen. Ja joillakin palautteilla ei mitään vaikutusta ilmeisesti.

Jätin jo arvostelun nettiin enkä ole enää todellakaan asioimassa siellä enää ikinä. Vaan vieläkin harmittaa. Ap

Vierailija
9/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa ketjussa kommentoin tapahtunutta ja sain sinne vastauksen, että minusta varmaan jotenkin "aistii", että voi kohdella huonosti ilman, että asiasta tulee "seurauksia". Mietin vaan, että mitä niiden seurausten tulisi sitten olla? Ajattelin kerralla irtautua nyt tästä käytöskaavasta ja laittaa kunnolla sillat palamaan. Toivottavasti en tule tällä tavoin enää koskaan kohdelluksi. Ap

Laitat kirjallisen palautteen. Siinähän oppivat. Toivottavasti.

Vierailija
10/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuollossa voit tehdä muistutuksen epäasiallisesta kohtelusta. 

Vierailija
11/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Phyyh, ei noita voi eikä pidä ottaa tosissaan. Ultraajat on juuri tuollaisia. Itse käynyt useasti ja monesti sama homma. Ei pidä ottaa itseensä.... 🙄

Taustalla voi olla kuten omassa tapauksessa oli, että luulivat tai luulevat joillain kerroilla, että kinusin itse sinne ultraan (turhaan) vaikka lähete tuli tietenkin aina lääkäriltä...

Laita palautetta sairaalan sivuilla on lomake. Kyllä PERUSKÄYTÖSTAVAT pitää olla hallussa.

Potilaan mielipide painaa. Ehdottomasti valitat.

Vierailija
12/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin väärin, edes laskuttaminen ei sujunut ongelmitta, vaan lasku yritettiin veloittaa tuplana. Ensin ennen käyntiä ja sitten vielä uudelleen käynnin jälkeen. Koko homma kaikkinensa oli kuin semmoinen oikein ivallinen haistatus. En tunne kyseistä palveluntarjoajaa lainkaan, mutta tuntui, että hän oikein vihaa minua, kun oli niin ilkeä ja julma. Ja nyt vihaan kyseistä henkilöä myös. . Ap

Vierailija
13/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettehän jätä asiatonta kohtelua sikseen. Nyt ap täytät palautelomakkeen heti. Älä ole lammas.

Vierailija
14/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita palautetta sairaalan sivuilla on lomake. Kyllä PERUSKÄYTÖSTAVAT pitää olla hallussa.

Potilaan mielipide painaa. Ehdottomasti valitat.

Kyse siis rutiinikäynneistä, mutta jotenkin epäilivät, että itse "tuppauduin" sinne... lol...

Ja ehkä he katsovat, että tulokset menevät kuitenkin lähettävälle lääkärille eikä niitä aleta siinä vatvomaan.

Ei mikään ongelma minulle enkä todellakaan tekisi tikusta asiaa palautteen muodossa...

Vierailija
15/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo sen organisaatiolle vaan todella tuskallisesti esiin.

kuten kakaralle joka yrittää meluta tuottavansa tuskaa muille. mutta tässä tapauksessa kakara on k.sessa.

Vierailija
16/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohautan olkiani ja jatkan elämääni. Ei tämmöisiä kannata jäädä murehtimaan.

Vierailija
17/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohautan olkiani ja jatkan elämääni. Ei tämmöisiä kannata jäädä murehtimaan.

Tietenkin pitää antaa palautetta. Uskomatonta, että joku antaa kohdella asiattomasti!

Vierailija
18/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, itsekin mieluiten vaan unohtaisin koko asian ja jatkaisin elämää, mutta pysähdyin oikeasti miettimään sitä, että entä jos henkilö toimi kuten toimi, koska ajatteli, ettei siitä tule mitään seuraamuksia? Toiminta ja käytös oli täysin tahallista, siitä ei ole pienintäkään epäilystä. Ap

Vierailija
19/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolliaikoja silmäpolille tippuu tasaisesti äidilleni, joka on jo hyvin iäkäs ja hoitokodissa, ei halua liikkua polille, eikä silmät vaivaa. Kysyin viimeksi kun peruuttelin aikaa, miten sen saisi päättymään. Oheistettiin vain sitten taas ajan tulessa peruuttamaan.

Tuollainen vie kyllä aika paljon sairaaloiden resursseja. Ei ihme, että henkilökunta ei riitä ja että on kiirettä.

Vierailija
20/22 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, itsekin mieluiten vaan unohtaisin koko asian ja jatkaisin elämää, mutta pysähdyin oikeasti miettimään sitä, että entä jos henkilö toimi kuten toimi, koska ajatteli, ettei siitä tule mitään seuraamuksia? Toiminta ja käytös oli täysin tahallista, siitä ei ole pienintäkään epäilystä. Ap

Josko hän haluaa tulla irtisanotuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi