Valvontakamera kotiin auttakaa!
Meidän perhe ajatteli hankkia tuollaisia valvontajärjestelmiä kotiin. Eli asennetaan kotiin ulos ja sisälle muutama kamera, joiden kuvaa voi sitten katsoa puhelimen kautta vaikka kun ollaan kesällä ulkomailla ja mökillä. Pitäisi olla myös sellainen joka tallentaa aina ne videot johonkin pilveen niin murtovarkaiden jäljet näkyisi.
Paljonko tuollaiset valvontakamerat maksaa ja missä niitä edes myydään? Ainakaan gigantissa ei ollut kun viimeksi kävin. Ollaan ajateltu 2 kameraa sisälle, 1 takapihalle, 1 oven luo ja 1 portille.
Kommentit (622)
Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää?
Radiosta soi Phil Collinsin Another day in paradise.
Miksi Helsingin keskellä kulkee juna?
Itse piilotin asuntoon kerran koemielessä liiketunnistimella ja akulla varustetun kojetaulukameran ja kyllähän se tallensi huoltomiesten käynnin asunnossa kun itse olin töissä.
^ juoppo yritti olla hauska epäonnistui pahasti
Vierailija kirjoitti:
Vanha koira ei oppi uusia temppuja
Ei oppi ojaan kaada...
Meillä on kaksi tällaista pihalla https://www.gigantti.fi/product/kodin-pienkoneet/turvallisuus-ja-valvon…
Ei ole ollut valittamista.
Ylimielistä lässytystä ei kukaan jaksa kuunnella.
Aliexpressistä saat toimivat kamat noin 200 eurolla. Huomaa se, että ulos asennettu kamera ei saa kuvata naapurin pihaa. Katua voit kuvata. Muista myös sijoittaa kamera siten, ettei se vedä hämähäkkejä ja muita häiriköitä sotkemaan hälytyksiä.
Kiinalainen valvontakamera välittää videot Kiinaan, sitten kun jos matkustat Kiinaan, tullissa sinut jo tunnistetaan.
Vanha koira ei oppi uusia temppuja