MIEHET: Käytättekö rannekelloa vielä herran vuonna 2023?
Onko teidän mielestänne kello osa hyvää pukeutumista vai ei ja käytättekö te kelloa? Entä millaisia kelloja teillä on?
Kommentit (261)
Käyttäisin jos vain saapuisi, ko malli loppu joka puolelta, tai löytyy jos maksat hemmetisti liikaa.
Mies joka käyttää vielä nykyään rannekelloa on vanha tai ajastaan jälkeen jäänyt tai luulee kellon merkitsevän jotain muiden arvostuksessa.
Kait tuollainen mies käyttää pukua ja solmiota joilla oikein alleviivaa henkistä köyhyyttään?
Vierailija kirjoitti:
Kellokulttuuria arvostamaton on käytännössä aina tyhmä ja köyhä. Samalla kun ihminen vaurastuu, hän oppii, miten hienoinen vihjailu yhteiskuntaluokista toimii. Suomi on siitä todella erikoisen oloinen maa, että täällä ei uskota yhteiskuntaluokkien olemassaoloon siitä huolimatta, että oltaisiin itse siellä pohjamudissa.
Kyllä Suomessa ennen uskottiin, hyvinkin vahvasti vielä. Se on tämä nykyaika tämmöistä, kaikki on nykyään yksilön syytä. Terveisin 70-luvun lapsi. Silloin yhteiskuntaluokista puhuttiin koko ajan Suomessa.
En olen koskaan käyttänyt rannekelloa. En edes aikana ennen kännyköitä. Entisenä rokkarina huvittaa tuo "ainoa sallittu koru". Parikymppisenä kaikki kaverini näyttivät Mike Monroelta :) Itsekin jonkin aikaa.
Kyllä.
Automaattinen sveitsiläinen kello. Hintaa oli 700 euroa. Käytän kelloa päivittäin. Olen työtön. Työpaikalle toimistoon en ottaisi mukaan varkaiden takia. M28
Teräs/valkokultainen Rolex Datejust on ranteessa.
No, minun pukeutumiseeni se kuuluu.
No byyhyy. Mikä tässä nyt sulle on ongelma?
Pari automaattia on: Certina ja Nomos. Noista jälkimmäinen maksaa aikalailla keskituloisen kuukauden nettopalkan, mutta on vastaavasti automaatiksi poikkeuksellisen ohut ja myös tarkka. Perussääntö, että voi valita kaksi ominaisuutta kolmesta (ohut, halpa, tarkka) pätee tässäkin. Näiden lisäksi vedettävä taskukello.
Minulla on pari peribtökelloa ja yksi satasen kåyttökello. Käytän siltä kun menen töihin. Kotona/mökillä en jaksa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Automaattinen sveitsiläinen kello. Hintaa oli 700 euroa. Käytän kelloa päivittäin. Olen työtön. Työpaikalle toimistoon en ottaisi mukaan varkaiden takia. M28
Oöisi kyllä aika jännö toimistotyö, missä työkaverin kello ryöstetään suoraan hänen ranteestaan.
Kyllä, aina vain hieno rannekello ranteesta. T. Sivistynyt liikemies
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koska kello kertoo paljon miehestä. Helpoin tapa tunnistaa WT on kunnollisen aikaraudan puuttuminen ranteesta. Itsellä valikoitui tänään kellokaapista Breitling.
Minua huvittavat nämä koristellut riikinkukot, joilta roadmanit sitten riisuvat sulat yksi kerrallaan.
mistä te sen arvelette johtuvan?
Whiskey Tango kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koska kello kertoo paljon miehestä. Helpoin tapa tunnistaa WT on kunnollisen aikaraudan puuttuminen ranteesta. Itsellä valikoitui tänään kellokaapista Breitling.
Minua huvittavat nämä koristellut riikinkukot, joilta roadmanit sitten riisuvat sulat yksi kerrallaan.
En asu homocityssä, vaan Suomessa niin ei ole pelkoa roadmaneista.
Rolex aina ranteessa kuten herrasmiehellä kuuluukin
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän kvartsikelloa, koska ne on aina vakiotarkkoja. Ei jaksa säätää joka viikko automaattikelloa.
Sama. Halpa huoltaa. Kaikki eivät ymmärrä vaan, että kuka maksaa tonneja laadukkaasta kvartsista (terästä ja vähän timantteja). Itse tarvitsen hyvältä näyttävän kellon, en mitään luentoa "oikeasta" tekniikasta.
Toivon että tämä on provo.