Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET: Käytättekö rannekelloa vielä herran vuonna 2023?

Vierailija
16.05.2023 |

Onko teidän mielestänne kello osa hyvää pukeutumista vai ei ja käytättekö te kelloa? Entä millaisia kelloja teillä on?

Kommentit (261)

Vierailija
141/261 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Rannekello osoittaa, että on vastuullinen aikuinen. Rekrysin ennen IT-alalla ja en koskaan pistänyt ihmistä jatkoon, jolla ei ollut kelloa.

Kokouksissa/tapaamisissa on ok ja jopa suotavaa katsoa kelloa, mutta puhelin selvä epäkunnioituksen merkki, ellei ole kaikille selvä syy.

Toivon että tämä on provo.

Vierailija
142/261 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin jos vain saapuisi, ko malli loppu joka puolelta, tai löytyy jos maksat hemmetisti liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/261 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka käyttää vielä nykyään rannekelloa on vanha tai ajastaan jälkeen jäänyt tai luulee kellon merkitsevän jotain muiden arvostuksessa.

Kait tuollainen mies käyttää pukua ja solmiota joilla oikein alleviivaa henkistä köyhyyttään?

Vierailija
144/261 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellokulttuuria arvostamaton on käytännössä aina tyhmä ja köyhä. Samalla kun ihminen vaurastuu, hän oppii, miten hienoinen vihjailu yhteiskuntaluokista toimii. Suomi on siitä todella erikoisen oloinen maa, että täällä ei uskota yhteiskuntaluokkien olemassaoloon siitä huolimatta, että oltaisiin itse siellä pohjamudissa.

Kyllä Suomessa ennen uskottiin, hyvinkin vahvasti vielä. Se on tämä nykyaika tämmöistä, kaikki on nykyään yksilön syytä. Terveisin 70-luvun lapsi. Silloin yhteiskuntaluokista puhuttiin koko ajan Suomessa.

En olen koskaan käyttänyt rannekelloa. En edes aikana ennen kännyköitä. Entisenä rokkarina huvittaa tuo "ainoa sallittu koru". Parikymppisenä kaikki kaverini näyttivät Mike Monroelta :) Itsekin jonkin aikaa.

Vierailija
145/261 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Automaattinen sveitsiläinen kello. Hintaa oli 700 euroa. Käytän kelloa päivittäin. Olen työtön. Työpaikalle toimistoon en ottaisi mukaan varkaiden takia. M28

Vierailija
146/261 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräs/valkokultainen Rolex Datejust on ranteessa.

No, minun pukeutumiseeni se kuuluu.

Vierailija
147/261 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
148/261 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No byyhyy. Mikä tässä nyt sulle on ongelma?

Vierailija
149/261 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää analysoiko liikaa!

Vierailija
150/261 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari automaattia on: Certina ja Nomos. Noista jälkimmäinen maksaa aikalailla keskituloisen kuukauden nettopalkan, mutta on vastaavasti automaatiksi poikkeuksellisen ohut ja myös tarkka. Perussääntö, että voi valita kaksi ominaisuutta kolmesta (ohut, halpa, tarkka) pätee tässäkin. Näiden lisäksi vedettävä taskukello.

Vierailija
151/261 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari peribtökelloa ja yksi satasen kåyttökello. Käytän siltä kun menen töihin. Kotona/mökillä en jaksa pitää.

Vierailija
152/261 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Automaattinen sveitsiläinen kello. Hintaa oli 700 euroa. Käytän kelloa päivittäin. Olen työtön. Työpaikalle toimistoon en ottaisi mukaan varkaiden takia. M28

Oöisi kyllä aika jännö toimistotyö, missä työkaverin kello ryöstetään suoraan hänen ranteestaan.

Vierailija
153/261 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aina vain hieno rannekello ranteesta. T. Sivistynyt liikemies

Vierailija
154/261 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska kello kertoo paljon miehestä. Helpoin tapa tunnistaa WT on kunnollisen aikaraudan puuttuminen ranteesta. Itsellä valikoitui tänään kellokaapista Breitling.

Minua huvittavat nämä koristellut riikinkukot, joilta roadmanit sitten riisuvat sulat yksi kerrallaan.

Vierailija
155/261 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te sen arvelette johtuvan?

Vierailija
156/261 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whiskey Tango kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska kello kertoo paljon miehestä. Helpoin tapa tunnistaa WT on kunnollisen aikaraudan puuttuminen ranteesta. Itsellä valikoitui tänään kellokaapista Breitling.

Minua huvittavat nämä koristellut riikinkukot, joilta roadmanit sitten riisuvat sulat yksi kerrallaan.

En asu homocityssä, vaan Suomessa niin ei ole pelkoa roadmaneista.

Vierailija
157/261 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan fine

Vierailija
158/261 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolex aina ranteessa kuten herrasmiehellä kuuluukin

Vierailija
159/261 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin sanottu

Vierailija
160/261 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän kvartsikelloa, koska ne on aina vakiotarkkoja. Ei jaksa säätää joka viikko automaattikelloa.

Sama. Halpa huoltaa. Kaikki eivät ymmärrä vaan, että kuka maksaa tonneja laadukkaasta kvartsista (terästä ja vähän timantteja). Itse tarvitsen hyvältä näyttävän kellon, en mitään luentoa "oikeasta" tekniikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi