MIEHET: Käytättekö rannekelloa vielä herran vuonna 2023?
Onko teidän mielestänne kello osa hyvää pukeutumista vai ei ja käytättekö te kelloa? Entä millaisia kelloja teillä on?
Kommentit (261)
Eip. Siitä asti kun kännyn näytöstä rupesi näkemään ajan, oon ollut ilman muita kelloja. (kotona kyllä kelloradio)
Tärkeää ulkonäön lisäksi on kellolasin naarmuuntumattomuus. Silloin sitä voi käyttää huoletta. Myös metalliranneke on parempi nahkarannekkeeseen verrattuna, kestää ja kestää. Itse käytän kelloa kun liikun kaupungilla, kotioloissa en.
Vierailija kirjoitti:
Eip. Siitä asti kun kännyn näytöstä rupesi näkemään ajan, oon ollut ilman muita kelloja. (kotona kyllä kelloradio)
Minulla kävi rannekellon kanssa sama juttu, mutta taannoin ostin puisen rannekellon asiakastilaisuuksia varten. Ajan katsominen kellosta on parempi kuin kännykästä, kun monille kännykän ruudulla erilaisia ilmoituksia.
Pragmaattisena ihmisenä hylkäsin rannekellot kun kännykät hoitivat sen tehtävän ja sata muuta asiaa sen ohessa aikanaan.
- Kun sporttikellojen aikakausi saapui, sain itsekin sellaisen työpaikalta määrävuosilahjana ja sen maailma vei mukanaan ja koukutti pahemman kerran. Harmittaa vallan *irusti jos pilkille, kävelylle tai marjametsälle lähtiessä Suunto unohtuu lataukseen. Kaveriporukassa käy huumoripläjäyksestä näyttää pilkkireissu sitten kännykän näytöltä 3D maisemakuvaan renderöitynä näkymänä. Ei tarvitse selittää, milloin ei kala syönyt, kun kuin pikakelauksessa sijainnin kertova karttapiste häärii hermostuneena avannolta toiselle; kunnes pysähtyy ottipaikalle.
Sykekäyrästä voi lisäksi laskea päivän kairattujen avantojen osuuden, kuin intervallitreeni muuten keskiarvoltaan 100/min sykkeeseen. Appi itse antaa julmetusti dataa kaikesta tekemisestä. Lisäksi sporttitoimintoa voi käyttää makkarin puolella ja arvioida suorituksen kestoa jälkeenpäin peilaten session globaaliin odotusarvoon ja varsinaiseen toteumaan.
Taas yksi osoitus siitä miten naiset on enempi kiinnostuneita miehen varallisuudesta.
Käytän aina kelloa. Whitetrashin tunnistaa helpoiten kunnollisen aikaraudan puutteesta.
Formulakuski Lewis Hamilton on kellofriikki. Häneltä löytyy erilaisia rannekelloja noin kolmen miljoonan punnan edestä.
Itselläni on kaksi rannekelloa. Toinen on isäni perintöä, vanha mutta toimiva Citizen. Toinen onkin sitten oma hankinta, Oris, josta maksoin nahkarannekkeella hieman yli 2000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Formulakuski Lewis Hamilton on kellofriikki. Häneltä löytyy erilaisia rannekelloja noin kolmen miljoonan punnan edestä.
Itselläni on kaksi rannekelloa. Toinen on isäni perintöä, vanha mutta toimiva Citizen. Toinen onkin sitten oma hankinta, Oris, josta maksoin nahkarannekkeella hieman yli 2000 euroa.
Lewis Hamilton tarvitseekin miljoonien kellon koska hän on 160 cm pitkä vegaani
Mä käytän kvartsikelloa, koska ne on aina vakiotarkkoja. Ei jaksa säätää joka viikko automaattikelloa.
Onko sulla noin alhanen itsevarmuus ettet osaa pitää päätäs
En ole koskaan pitänyt kelloa, tuntuu epämiellyttävältä. Sormustakaan en voi pitää, olen kai jotenkin autistinen tai jotain.
Ja onhan se aika nolon näköistä elvistellä jollain kellolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin mun poikaystävälle joululahjaksi tällaisen Aarnin puukellon https://vuodenmies.com/aarni-sirius-kelloarvostelu/ kun mua vähän säälitti että sillä oli sellainen ikivanha muovinen casio. No sitten yksissä opiskelijabileissä, missä oli ulkomaalaisia vaihto-oppilaita paikalla kello keräsi paljon katseita ja pari ulkkaria luuli poikaystävääni rahamieheksi, vaikka me eletään oikeasti opintotuella. Poikaystäväni pyrki selittämään asian oikeaa laitaa, mutta sitten häntä pidettiin vaatimattomana ja luultiin että hän yrittää salamyhkäisesti peittelemään rikkauttaan :D
Olen ilmiantanut viestisi.
Palstan säännöt kieltävät mainonnan.
Vierailija kirjoitti:
Kellokulttuuria arvostamaton on käytännössä aina tyhmä ja köyhä. Samalla kun ihminen vaurastuu, hän oppii, miten hienoinen vihjailu yhteiskuntaluokista toimii. Suomi on siitä todella erikoisen oloinen maa, että täällä ei uskota yhteiskuntaluokkien olemassaoloon siitä huolimatta, että oltaisiin itse siellä pohjamudissa.
Porvarin mielestä ne jotka eivät palvo mammonaa ovat tyhmiä... ok.
Korkokengät on 100% seksin tappaja