**Vilttiketju vko49**
[size=2][color=FF69B4]♥ [size=3]♥ [size=4]♥ [color=CD2990] Vilttiketju [size=4][color=FF69B4]♥ [size=3]♥ [size=2]♥
[size=2][color=FF3030]Pino siis meille pitkään lasta yrittäneille, [color=DC143C] jotka odotamme vilttiketjussa omaa vuoroamme päästä " peliin" . Jaetaan yhdessä tunteita lapsen saamisen toivosta, tuskasta ja pettymyksistä. Sekä kaikesta muustakin maan ja taivaan välillä.
[color=lime]♥ [color=green]♥ [color=00FF7F]♥ [color=4EEE94]♥ [color=00FFFF]♥ [color=00CDCD]♥
[size=2][color=0000EE]Haavemaa
[color=green]
Ikää mulla 28, miehellä 33.
Ensimmäistä toivottu 10/02 alkaen.
Eteläisessä Suomessa asustellaan koirun kanssa maaseudulla.
[color=0000EE]Käärö[color=green]
Ikää 23, miehellä muutama vuos enemmän. Yritys aloitettu 04/06. 06/05 endo epäily, 01/06 todettu ovuloimattomuus ja endo epäily vahvistettu. Clomit oottaa kaapissa.
[color=0000EE]Majita[color=00CD66]
Ikä: 25 Miehen ikä: 32
Ei lapsia. Yritystä takana 4 v 6kk. 1 kemiallinen raskaus -03.
Diagnoosi: lievä endometrioosi. Laparoskopia tehty 04/06. Odottelemme luomuihmettä omien opiskelujeni lomassa.
[color=0000EE]Naksu[color=lime]
Oma ikä 26 v.ja miehen ikä 25 v.
Lapsia: Ensimmäisestä haaveilemme
Yritys alkanut syyskuussa 05, nyt 05/06 toinen tero-kierto menossa.
[color=0000EE]-ninnuli1-[color=00CD66]
Ollaan miehen kanssa molemmat 27v ja asustellaan kaakkoissuomessa. Yritys aloitettu 04/05 ja ensimmäistä toivotaan tulevaksi.
[color=0000EE]Pömppö79[color=green]
Ikä: vm -79, Miehen ikä: vm -79
Lapsia: Tytär 01/03
Yritystä takana: Yritys aloitettu 04/04, tähän mennessä saldona kaksi km (tuulimuna + alkuraskauden km), nyt taas clomit käyttöön!
[color=0000EE]Ria73[color=lime]
Ikä : 33, Miehen ikä: 29
Lapsia ennestään: 1 Poika 4,5vuotias. Km 4/06, kohdunulkoinen.
Yritys aloitettu: En oikeesti muista miten kauan, mutta jos nyt lasken tosta kohdunulkoisen jälkeen yrityksestä ni vuoden.
[color=0000EE]Shannon75[color=00CD66]
mun ikä 30 sekä miehen ikä 30.
Lapsia: ent.liitoista: pojat 9 ja 7 v., miehellä 7 v. tytär, yhteinen poika 2v. Yritys aloitettu 7/05. Km 04/06, kohdunulk. 08/06
[color=0000EE]Stiipiliina[color=green]
ikää 36 ja miehellä 38
Lapsia: mulla yksi (11-vuotias), miehellä ei yhtään
yritystä 2/05 alkaen.
[color=0000EE]Tyytikki[color=4EE94]
Vuosirenkaita kertynyt itselle 31, miehelle 35.
Pääkaupunkiseudulla asustetaan.
Ensimmäistä toivottu 07/2005 lähtien.
[color=0000EE]viivi82[color=4EEE94]
Ikä: -vm82, Miehen ikä:-vm77
Ei lapsia aiemmin.
Yritystä 7/05 alkaen
[color=0000EE]-viltsu-[color=00CD66]
Ikä: 35, Miehen ikä: 30
Lapsia entuudestaan: pojat 08/01 ja 06/04
Yritystä 11/04 alkaen.
[color=0000EE]Kääryle[color=4EEE94]
Vuosi takana pikkukakkosen yritystä. Minä 34v. mies 32v ja tyttö 3v. Menkat kesti kesäkuussa kaksi viikkoa (kyseessä ei ollut km). Tuon pitkittyneen vuodon johdosta kävin lääkärillä ja nyt kai tutkitaan muutekin tarkemmin olisiko joku oikeasti vialla.
[color=0000EE]Saga77[color=00CD66]
Ikä: 29, Miehen ikä: 32
Tutkimuksia tehty, diagnoosina selittämätön lapsettomuus.
Yritystä 7/05 alkaen.
[color=0000EE]Eppa79[color=00CD66]
Ikä: 27, Miehen ikä: 28
Lapsia entuudestaan: esikoinen 5v.
Yritystä 11/05 alkaen.
[color=FF3030][size=3]♥ [color=DC143C][size=2]Onnellisesti plussanneet Vilttiketjulaiset!! [color=FF3030][size=3]♥
[color=CD5B45][size=2]Silvain [color=CD2990]plussaa 20.3.06, LA 27.11.06, yrityistä 03/05 alk. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]suuma [color=CD2990]plussaa 10.4.06, LA 16.12.06, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Selmiina [color=CD2990]plussaa 30.4.06, LA 9.1.07, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Beijaflor [color=CD2990]plussaa 1.5.06, LA 8.1.07, yrityistä reilu 1v. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Bien [color=CD2990]plussaa 2.5.06, LA 7.1.07, yritystä: tytär 06/03, sen jälkeen ei ehkäisyä [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Isabelluska [color=CD2990]plussaa 18.5.06, LA 21.1.07, yritystä 2.5v.[color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Limonadi [color=CD2990]plussaa .5.06, LA 4.2.07, yrityistä vajaa 1v. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]KJ25 [color=CD2990]plussaa 29.5.06, LA 8.2.07, yrityistä 01/05 alk. [color=deeppink]♥
[/quote]
[color=CD5B45]anzq79 [color=CD2990]plussaa 2.7.06, LA 7.3.07, yritystä vajaa 1v. [color=deeppink]♥
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[color=CD5B45]kantri80 [color=CD2990]plussaa 13.7.06, LA 19.3.07, yritystä 06/04 alk. [color=deeppink]♥
[/quote]
[/quote]
[color=CD5B45]Senniina [color=CD2990]plussaa 25.10.06, LA 27.6.07, yritystä reilu vuosi [color=deeppink]♥
[/quote]
[/quote]
[color=FF3030][size=3]♥ [color=DC143C][size=2]Synnyttäneet Vilttiketjulaiset!! [color=FF3030][size=3]♥
[color=CD5B45][size=2]Silvain [color=CD2990]poika 27.11.06
Kommentit (16)
kipeät nännit tietäiskin ihanaa joululahjaa haavikselle? Itse koin kipeät nännit ekaa kertaa inssikierrossa, josta tuli tärppi..
Haavemaalla peukutuksia, jospa tosiaan kipeät nännit oiskin oire ;) - ja raskaus sellainen. Täällä täti veti sit jo Japanin lipun (Viltsua lainaten)
salkoon, vaikka itsenäisyyspäiväänkin on vielä pari päivää. Eli eilen alko sit uus kierto ja se viimeinen... Ei kyllä olleet toiveet taaskaan korkeella joten eipä täti ollenkaan tullut yllärinä. Menkat alko sit tasan 14 vrk oviksesta ja vaikka pupuilut osui just nappiin, niin ei näy auttavan sekään.
Helokkiöljykapseleista näytti kuiteskin jotain hyötyä olevan tässä kierrossa, sillä pahimmat pms- oireet näyttivät kadonneen. Eli ketutusta ei liiemmin esiintynyt ja nippailut ja kouristukset, joita mulla yleensä on ennen menkkoja, niin niitä ei ollu nyt just lainkaan.Olen kyllä vedellytkin niitä tabuja tupla-annokset.
Tervetuloa tosiaan uudet Viltit minunkin puolestani. Mukavaa, että uusia " kasvoja" ilmaantuu turinoimaan .
Minäkään en aio siirtyä tuonne lapsettomuuspuolelle vaan vetäydyn sit kokonaan kuvioista tän kierron jälkeen. En tunne sinne kuuluvani, koska siellä taitaa enemmänkin olla niitä, jotka ovat menossa tai ovat jo hoidoissa. Ja me kun tosiaan ollaan ihan luomulinjalla :)
Kiitos vaan tsempityksistä, mut tällä(kään) kertaa ei ole plussan oireista kyse. Ei ainakaan olla oviksen (oletetun) aikaan touhuttu, joten plussa ois kyllä todellinen ihme! Edellisen otollisen ajan touhun jälkeen on ollu kyllä kaikenlaisia kummallisuuksia, mut niin on ollu myös kahdet ihan normaalit menkat ja kierto lähes kellontarkka muutenkin. Vaikkakin on tuo keskivartalo (epätyypillistä mulle) pikkasen ' läskistynyt' niin kyllä se syy on ihan vaan hillitön suklaan syöminen.
Eilen naureskelin kotona, että kukahan se kolmas on, kun aina sanotaan ettei kahta ilman kolmatta. Siis kolmas raskaana oleva, kun lähipiiristä on nyt kaksi kertonut odottavansa. Saikin hauskasti vipinää punttiin aikaseksi... Taitaa se ukkokukulta kuitenkin sen vaavin haluta ihan yhtä paljon kuin minäkin, muttei vaan kovan kuoren läpi sitä näytä. : ) Ei meinaan tuo vietteleminen ole juuri viime viikkoina tulosta tuottanut.
PMS alkaa ' mukavasti' olla päällä; turvottaa, syöpötyttää, maha löysällä jne.. Siis loppuviikosta täälläkin sille Japanille liputetaan : (.
Tulipas taas tarinaa kerrakseen. Miten niin työmotivaatio nollassa...
Heh, kai se ois töitäkin tehtävä edes muodon vuoksi.
Viikon jatkoja taasen!
pikaisesti laitan vähät kuulumiset eli vatsatautia poden kolmatta päivää :o(
Tervetuloa uusille ja hurjan lämmin ja iso lohtuahalaus japania liputtaville.
Leppoisia päiviä!
Viltsu - kurvaa yrjölle...
kun täti tiensä Stiipiliinan luo löysi=( Taidan vetää kaapissa olevan Turkin lipun salkoon myötätunnon osoitukseksi.
Haavis vielä " pelissä" mukana, peukutukset täältä!
Viltsulle paranemisia!
Mitä uusille vilttisläisille kuuluu?
Tulin vaan kurkkaamaan teidan kuulumiset, ja sen verran on pakko kommentoida, etta Haavemaa ei olekaan vanhin palstalla roikkunut tassa ketjussa... mina aloitin palstalla roikkumisen ja vuoden -01 puolella, ku mies ei viela ollut lammennyt ajatukselle lapsesta, ja sit 04/02 aloitettiin yritys. Siita asti taalla on roikuttu enempi ja vahempi.
Mutta toivo elaa viela. Rankempaa ois varmaan jos oikeasti yritettais mut nyt ollaan menty vaan omalla painolla, mulla on opintoni ja miehella tyonsa eika olosuhteiden pakosta edes asuta saman katon alla talla hetkella, joten katellaan...
Se on kai positiivista etta tunsin taas oviksen, en ihan viime kierroissa sita ollu tuntenu kuten aina ennen ja aloin miettimaan etta lopetinko ma ovuloinninki. Ja ovislimatki on tullu kuvioihin mukaan, niita ei oo ennen pahemmin nakyny. Oisko ne hormoonit sit hyvissa asemissa, tieda hanta.
Tsemia Haavemaa ja muut jotka menkkoja EI odota kylaan. Taalla elellaan vasta oviksen jalkeisia aikoja.
Niin ja multa myos tervetulotoivotukset uusille!
Majita
täällä alkaa tuntua siltä, että elämä voittaa sittenkin... vielä vähän hontelo olo, mutta ruoka ja juoma sentään pysyvät sisällä. Kp25 ja normaalit loppukierron olot, joten tässäpä se menee piinailessa - arvelen tädin kurvaavan paikalle maanantaina.
Mitäpä muille kuuluu?
että Viltsu voi jo paremmin. Vatsatauti on hirveetä.
Mukava kuulla myös Majitan kuulumisia!
Tuossa esittelypinossa ei muuten nimet ole " ilmoittautumisjärjestyksessä" , vaan aakkosissa kolmea viimeisintä ilmoittautunutta lukuunottamatta. Monethan ovat varmaan ennen vilttiketjua kirjoitelleet ja lueskelleet muita pinoja jo valitettavasti ties kuinka kauan. Itse tulin mukaan joskus alkuvuodesta ja meitä oli lisäkseni ainakin Viltsu, Stiipiliina, Selmiina, Silvain ja muutama muu, jotka päätimme tämän loistavan pinkan perustaa. Selmiinalta perin tuon listapäivittäjän paikan ja nyt mielelläni antaisin sen jollekin muulle.
Olotila muuten itsellä kohtalainen. Väsyttää ja huonot yöunet sekä iltainen viheliäinen päänsärky vaivaavat. Muita murheita on ollut, kun miehen avioero kotimaassaan ei ollutkaan mikään läpihuutojuttu. Asia pitkittyy ja pitkittyy. Arvasin sen kyllä, mutta kovillehan se nyt kuitenkin ottaa. Eletään tässä nyt sitten synnissä oikeen kunnolla.
Hyvää loppuviikkoa kaikille. Olisi jo aika saada lisää vilttisplussia!
Äsken tuolta odotuspuolelta sain lukea ihanan uutisen... Eli Beijaflor on tänään aamulla saanut pojan!!!
Huh huh, alkaa ihan tosissaan jänskättää, kun oma vuoro taitaa olla kans aika pian =)
Selmiina 35+2
Beijaflor!! Ihania uutisia! Perässä tullaan reilun puolen vuoden päästä=)
Täällä kp 23 ja täti on tehnyt jo tuloaan tiistaista alkaen. Liian lyhyt kierto taas tulossa. Harmittaa vietävästi, kun oisin niin toivonut et oisin saanut joululahjaksi ihanan uutisen, mut eipä taida mulle tulla hyviä uutisia tuskin enää koskaan. Oon niin totaalisen kyllästynyt koko touhuun. Mies ei halua enää yrittämällä yrittää ja kun raskaaksi ei voi tulla kuin ovulaation aikoihin, niin eipä taida meillä olla mahdollisuuksia. Pitäis vaan luovuttaa ja uskoa et ei ole meille enää vauvaa tarkoitettu.
Parempaa päivää muille!
Shannon
ei löydy oikein sanoja lohduttaa ja tsempata. Halaukset kuitenkin. Minä jaksan uskoa, että kaikille vilttisläisille vielä käärö ennemmin tai myöhemmin on tarkoitettu. Jaksamisia!
Paljon onnea Beijaflorille!! Ja Selmiinalle tsemppausta loppuihin odotuksenviikkoihin :o)
Shannonille -lämmin lohtuhalaus-
Omanapa: kp26, migreeni iski eilen, nyt istun töissä kalpeana ja hikisenä :o(
Aurinkoisia ajatuksia tähän synkkään ja sateiseen päivään kaikille vilttisläisille!
Ihanaa vauvantuoksuista arkea ja voimia pienelle alkumetreille elämän pyörteisiin!
Pikapikaa vain viikonlopun toivotukset. Omat kuulumiset rajoittuu kipeisiin lonkkiin ja jatkuvaan nälkään... Siis menkat alkaa 3 päivän sisällä, kuten oli odotettavissakin.
Ihanaa, meen viikonlopuksi hoitamaan pientä poikalasta ystäväni luo. vanhemmat lähtee reissuun ja saan olla ihan kaksin pikku hurmurin kanssa. Toivotaan, ettei tuu suuria pulmia!
Siispä hyvää viikonloppua ja masun kasvattajille puhtia loppuaikaan. Huolehtikaa itsestänne ja kumppanistanne hyvin, jotta pienokaisella on mukava tulla perheen täydentäjäksi.
Viikonloppuja!
Eli Viltit senkun lisääntyy :) Eli ei turhaan kuitenkaan silloin vuoden alkupuolella tätä ketjua kuitenkaan perustettu!
Majitakin oli piipahtanut palstalle *vilkutuksia sinne*
Viltsu: hyvä, että olet taas " kuosissa" ja terveiden kirjoissa :)
Ketäs muita täällä on käväissyt, sori jos en muista kaikkia..
Haavemaako se lyhyttä kiertoa tuskaili? Mulla kans perhana viime kierto oli taas vaan sen 24, joten lyhyeksi meinaa täälläkin mennä.
Olen tässä viime päivinä " tarkkaillut" taas itseäni oikein urakalla ja olen sitä mieltä, että mulla se kohdun limakalvo ei ole tarpeeksi paksu, että siihen vois mitään kiinnittyä. Tiedän sen siitä, että menkkojen aikaan vuoto on vaan ihan kirkasta verta, eikä sen seassa näy juuri koskaan mitään limakalvon kappaleita. Nimittäin vielä ennen sitä perhanan hormonikierukkaa mulla tuli tosi paljon aina vuodon mukana niitä limakalvon " roippeitakin" ja nyt sit ei niin mitään....ja tätä on siis kestäny kohta 2 vuotta. Vuodotkin on niukentuneet aika lailla.
Ryntäsin sit taas greippimehu ostoksille eilen, koska sen positiivisesta vaikutuksesta limakalvon paksuuteenhan on paljon ollu puhetta näilläkin palstoilla. Oonko vähän säälittävä-heh!
Olinpa sit taas tänään vetämässä yhtä lastenryhmää ja siellä moni kertoili taas kun oli vauvoja syntynyt heidän perheisiinsä. Kaikki muut siis taas lisääntyy paitsi minä...Ja lapset kysyy tosi usein, että " Miks sulla ei oo kuin yksi lapsi?" Mitäpä siihen sitten järkevästi vastaat..kun ei voi oikein sanoa, että taidan olla ihan maho-siinäpä syy.
Mutta, mutta neidit ja rouvat, joulu tulla jollottaa ja me emme suostu vaipumaan vieläkään epätoivoon-emmehän : ))) Nyt tsemppiä kaikille loppuvuoteen ja ihanaa viikonloppua!
' ' Taasko maanantai ja sataa...' ' Näin Semmareita lainatakseni heti alkuun.
Ei sen ihmeempiä, nostelen Vilttejä ylemmäs ja toivottelen uudet Viltit tervetulleeksi joukkoon mukaan!
Kuten esittelystäkin näkyy, olen ' ' vanhin' ' täällä roikkuva ketjulainen. Eli pyörinyt palstalla kauiten tästä poppoosta. Taidan tänne jäädäkin loppuiäkseni, kun en tahdo lapsettomuus-puolelle siirtyä ja O-puolelle ei taida mulla olla asiaa...
Mutta se siitä, valoa pimeään alkaneeseen viikkoon tuo eilen laitetut jouluvalot ikkunoissa! Ja onneksi monella muullakin on jo Joulu ikkunoissa ja pihoilla. Eilen oli jo häivähdyksen verran joulumieltäkin ilmassa.
Oma napa voi ihan samaan malliin kuin aina ennenki PMS-aikaan. Mutta eipä tuo enää niin suuresti hetkauta, kun en asialle kuitenkaan näin omin keinoin mitään voi. Ainiin, on uutta sen verran, että nyt tiedän, miltä tuntuu kipeät nännit, sitä ei olekaan ennen vielä ollut (kaikkea muuta senkin edestä kyllä).
Siispä iloa ja valoa alkaneeseen viikkoon armaat Vilttikset!
-Haavemaa-