Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä?

11.07.2009 |

Pojan nimi on mietinnässä ja mielipiteitä kaivataan. Vaihtoehtoja on Aarni Otava tai Aamos Otava, kumpi parempi? Etunimi ei ole vielä lukkoon lyöty, joten ehdotuksia otetaan vastaan. :D.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään enemmän Aarni- nimestä. Ei Aamoksessakaan mitään vikaa ole. Sellainen nimi tuli viel noista a-kirjaimista mieleen kuin

Aaretti - mitäs siitä sanot?? Ihana, vanha nimi!

Muita...Aaron, Anton, Juska, Joska, Kuisma, Kare, Lari, Jouka, Oula, Peetu, Feetu, Eliel, Evert, Severi, Touko, Tenho, Toivo, Urho

Vierailija
2/7 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaretti on ihan ok, mutta nimi saisi olla vähän pehmeämpi Otavan seuraksi. Muista ehdotuksista tykkään Toukosta, mutta miehelle se ei kelpaa. Peetukin menettelee, mutta ehkä liian lempinimimäinen. Juska, Joska, Kare, Lari, Tenho, Toivo ja Urho eivät ole yhtään minun mieleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti siis Aamos.

Vierailija
4/7 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nimi! Tykkään kyllä Aarnistakin, mutta meidän nuorin olisi Aamos, jos olisi ollut poika. Otava on mun suosikkejani myös, joten hyvä nimimaku sulla ;)

Vierailija
5/7 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta annan ääneni Aarnille, entäs

Kauri Otava

Niila(s) Otava

Eelis Otava

Vierailija
6/7 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilas Eeli ovat jo molemmat lähipiirissä, joten ne eivät sovi. Niilaksesta tykkäisin tosi paljo. Kaurista voisin tykätä, mutta sekin on ehkä Otavan kanssa liian "kova".

7/7 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarni Otava sointuu ehkä piirun verran paremmin, vaikka onkin sitten kaksi merkitysnimeä. Aamos on ihana nimi, mutta mulle korvaan osuu nimien väliin muodostuva sana aamoSOTAva..

Entäs sitten Aarni Aamos?? Olis todella miehekäs komea nimi minusta. Jospa Otavan jättäisikin mahdolliselle pikkukakkoselle nimeksi? Tai sitten kolme nimeä, Aamos Aarni Otava?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän