Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla olisi ihan erilainen elämä jos olisin pärjännyt opiskeluissa

Vierailija
16.05.2023 |

Olisi se todella ihanaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on sattumien summaa. Edes pitkä yliopistotason koulutus ei takaa rahakasta ja mielekästä ammattia ja työtä. Itse en olisi harkinnutkaan it-alaa aikoinaan, jotenkin ajauduin kaverin vinkkaamana opiskelemaan sitä, koska sinne oli helpompi päästä, koulutus oli lyhyt ja töitä tuntui silloin olevan hyvin tiedossa. En sano, että olisin aina ilolla töissä, mutta ainakin pääsen keskituloihin ja töitä on tähän päivään asti riittänyt yhtäjaksoisesti. Vaikka en ollut mikään hikariopiskelija.

Mutta olet itsenäinen. Minä olen miehestäni riippuvainen. Ap

Vierailija
22/23 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset pärjännyt?

Olen liian tyhmä ja on oppimisvaikeuksia.

Tyhmyys kompensoidaan ahkeruudella ja oppimisvaikeuksiin saa tukea.

Ehkä nykyään saakin. Kasarilla/ysärillä oli ihan tuurista kiinni tuliko tukea vai ei. Lukihäiriöön sain apua mutta matematiikassa jätettiin ihan ilman tukea. Matemaattisiin oppimisvaikeuksiin ei herunu mitään apua vaikka en käytännössä ymmärtänyt lukujen eroja. Nelosta nelosen perään, armo vitosia ja luokalle jättäminen oli ne avut.

t:eräs muu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset pärjännyt?

Olen liian tyhmä ja on oppimisvaikeuksia.

Tyhmyys kompensoidaan ahkeruudella ja oppimisvaikeuksiin saa tukea.

Ei kannata yliarvioida tukien merkitystä. Itse olen ikäni istunut matematiikan tukiopetuksessa dyskalkulian vuoksi ja numero ei silti ole koskaan ollut vitosta parempi. Käytännössä mikä hyvänsä ala jossa tarvitaan matematiikkaa on poissuljettu vaihtoehto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi