Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vahingossa varastanut jotain kaupasta? Huomannut siis liian myöhään, että joku asia jäi maksamatta.

Vierailija
15.05.2023 |

Mulla kävi näin. Ostin kolme kurkkua. Kotona tarkistin kuitin ja huomasin, että myyjä oli ottanut hinnan vain kahdesta kurkusta. Tarkistin vielä kaapista, että ostinhan varmasti kolme kurkkua, ja kolme siellä niitä nökötti. Yhdestä vaan puuttui hintalappu.

Jännä, ettei myyjä maininnut mitään kassalla siitä, että mulla oli unohtunut laittaa yhteen kurkkuun hintalappu.

No ei tullut lähdettyä yhden kurkun takia enää kauppaan. Mun mielestä oli myyjän vika, kun yleensä myyjä mulle siitä mainitsee, jos multa on unohtunut hintalappu jostain tuotteesta. 🤷

Kommentit (62)

21/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kolme kurkkua. Kotona tarkistin kuitin ja huomasin, että myyjä oli ottanut hinnan vain kahdesta kurkusta. Tarkistin vielä kaapista, että ostinhan varmasti kolme kurkkua, ja kolme siellä niitä nökötti. Yhdestä vaan puuttui hintalappu.

Vaikka ostaisin viis kurkkua, niin lappuja on vain yksi, eli punnitsen tietty kerralla kaikki. Turha tuhlata tarroja jokaiseen erikseen.

Vierailija
22/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ostin ripsivärin, huulikiillon ja puuterin. Kotona katsoin, miten ne niin vähän maksoi ja sattui olemaan kuitti käsilaukussa. Ripsiväristä ei ollut myyjätyttö ottanut hintaa. En ole mikään rosvo, joten lähdin takaisin maksamaan. Noissa kosmetiikkaosastojen kassoilla on usein pieni tila ja kaikkea krääsää siinä edessä, niin helposti jää myyjältä huomaamatta jokin ripsari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen "unohdin" aina yhden tavaran kärryn pohjalle, muutaman satasen säästön tuolla sai vuosittain.

Nykyään tilaan kotiim ruoat niin ei pysty. Ja kauppias ottaa takaisin vaihtamalla tuotteita kalliimpiin mukamas kun haluttu tuote loppu. :D

Vierailija
24/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja joskus kassa on jättänyt piippaamatta myöskin mutta laittanut kassan ohi tavaran. Hoksasin bussipysäkillä kun ajattelin et miten oli niin halvat ostokset. En mennyt takaisin.

Tässä oli vielä kyseessä tuote josta myyjä otti hälytyslaitteen irti eli toki oletin että se kassaankin kilahti.

Vierailija
25/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä30860 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin kolme kurkkua. Kotona tarkistin kuitin ja huomasin, että myyjä oli ottanut hinnan vain kahdesta kurkusta. Tarkistin vielä kaapista, että ostinhan varmasti kolme kurkkua, ja kolme siellä niitä nökötti. Yhdestä vaan puuttui hintalappu.

Vaikka ostaisin viis kurkkua, niin lappuja on vain yksi, eli punnitsen tietty kerralla kaikki. Turha tuhlata tarroja jokaiseen erikseen.

Tätä mä vähän mietinkin, että luulikohan kassa, että mä olin tarkotuksella laittanu kolmen kurkun hinnan kahteen hintalappuun. 🤔 Ap

Vierailija
26/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen "unohdin" aina yhden tavaran kärryn pohjalle, muutaman satasen säästön tuolla sai vuosittain.

Nykyään tilaan kotiim ruoat niin ei pysty. Ja kauppias ottaa takaisin vaihtamalla tuotteita kalliimpiin mukamas kun haluttu tuote loppu. :D

Tuosta on vahingossa varastaminen kaukana. Halveksin tuollaisia ihmisiä.

Vierailija
27/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, liukkaria :D 

Kerran myös varastin vahingossa arvokkaan kirjan kirjastosta. Tungin sen väsyneenä vahingossa reppuun ja hälytin ei jostain syystä piipannut. Harmittaa, että pidin sen itselläni... en kyllä edes muista, mitä sille lopulta kävi.

Vierailija
28/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin vaivan vaunujen kanssa kaupasta, mulla oli usein jotain vaunujen alakorissa kun menin kassalle kun kaikki ostokset ei mahtuneet ostoskoriin. Ei ollut tarkoitus pölliä,mutta unisekavuuksissani en muistanut ja kotona huomasin että jahas nää jäi täällä maksamatta.

Vierailija
29/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet kannan aina korissa joten en ole vahingossa varastanut. Kerran itsepalvelukassalla vahingossa maksoin kotimaisesta tomaatista ulkomaisen halvemman hinnan. Huomasin jo kaupassa mutta en korjannut asiaa. Toisaalta samassa kaupassa maksoin tavalliset sipulit paljon kalliimmalla valkosipulin hinnalla enkä silloinkaan jaksanut korjata asiaa.

Vierailija
30/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ruokaostosten ohessa sixpäckin olutta ja kassa oli ottanut vain yhden tölkin hinnan. Huomaisin tämän vasta kotona kun erittelen kauppakuitista aina exceliin ruokakulut ja alkoholin erikseen. Katsoin kuittia, että oli vain yhden tölkin hinta. No en tosiaan mennyt takaisin Prismaan.

Vierailija
31/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ja kyllä järkytyin, kun myyjä tuli perässä. Ei tosin minun maksamattomien tavaroitten vuoksi vaan muulla asialla. Oli jäänyt ison ja painavan tavaran alle ostoskärryyn pari pienempää. Huomasin ne vasta sitten, kun olin laittamassa tavaroita kärrystä autoon.

Vierailija
32/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pakkasin kassan jälkeen tavaroita ostamiini kasseihin ja sitten kun tulin kotiin, huomasin että olin ottanut kokonaisen rullan niitä pieniä kirkkaita pusseja mukaan kassalta. Vein takaisin seuraavana päivänä, kassa otti vastaan ja kiitti, mutta mua kyllä nolotti...

Vierailija
33/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi pesuaine rattaiden alakoriin. Huomasin kaupan pihalla ja menin takaisin maksamaan. Ei olis kyllä kukaan varmaan lähtenyt perään, mutta en kehdannut varastaa edes vahingossa.

Vierailija
34/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus jäi kärryn pohjalle joku lattiakaivosuodatin paketti. Huomasin vasta kun aloin maksettuja ostoksia laittamaan kärryyn. Maksoin sen tottakai. Sen jälkeen olen tsekannut kärryn aina kunnolla.

Itsellä lapsi oli tehnyt "omat ostoksensa siellä kärryssä". Vasta kotona huomasin kun lasta nostin et mitä nää sitten ovat ja mistä. No, vein seuraavalla kerralla takaisin. 

Vierailija
35/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran unohtui tuote joka putosi näkyville,kerran unohdin maksaa automaattinäppäilyn jälkeen.Myyjä kyllä huomasi.

Vierailija
36/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattiin vasta kaupan pihalla että 2-vuotiaalla on maksamaton vappuhuiska kädessä. Kävin maksamassa.

Vierailija
37/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, liukkaria :D 

Kerran myös varastin vahingossa arvokkaan kirjan kirjastosta. Tungin sen väsyneenä vahingossa reppuun ja hälytin ei jostain syystä piipannut. Harmittaa, että pidin sen itselläni... en kyllä edes muista, mitä sille lopulta kävi.

Tuon vielä ymmärrän että joku kirja voi joskus vahingossa jäädä lainaamatta mutta se että ei palauta sitä koskaan on kyllä tietoinen päätös varastamisesta.

Vierailija
38/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein varastin kun ajatuksissani aloin syömään jäätelötuuttia. Menin sitten kiireellä kassalle maksamaan, jätin kärryn vielä kauppaan.

Vierailija
39/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena sain pitää kädessäni valitsemaani suklaapatukkaa kaupassa. Patukka ei ikinä päätynyt kassalle asti, kun honkkeloin kassalla jotain ylimääräistä. Vasta autossa tajusin edelleen pitäväni patukkaa kädessäni ja kerroin vanhemmilleni. Eivät kehdanneet enää palata kauppaan maksamaan, kun kassa oli tuttu.

Oma lapsi istui autokärryssä ohjaamassa kaupassa. Oli jossain kohtaa napannut jalkoihinsa jonkin maustekastikepullon. Huomasin heti kassan jälkeen ja palautin. En ostanut, kun ei tarvittu.

Vierailija
40/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus City-Marketissa valkkasin ripsasin jonka haluan ja laitoin kärryyn. No sinnehän se jäi ja huomasin vasta autolla nostaessani kauppapusseja autoon. En jaksanut mennä maksamaan. Seuraavilla kerroilla olenkin sitten pitänyt ripsarin kädessä kassalle asti tai laittanut jonkun isomman ostoksen päälle missä pysyy varmasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi