Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vahingossa varastanut jotain kaupasta? Huomannut siis liian myöhään, että joku asia jäi maksamatta.

Vierailija
15.05.2023 |

Mulla kävi näin. Ostin kolme kurkkua. Kotona tarkistin kuitin ja huomasin, että myyjä oli ottanut hinnan vain kahdesta kurkusta. Tarkistin vielä kaapista, että ostinhan varmasti kolme kurkkua, ja kolme siellä niitä nökötti. Yhdestä vaan puuttui hintalappu.

Jännä, ettei myyjä maininnut mitään kassalla siitä, että mulla oli unohtunut laittaa yhteen kurkkuun hintalappu.

No ei tullut lähdettyä yhden kurkun takia enää kauppaan. Mun mielestä oli myyjän vika, kun yleensä myyjä mulle siitä mainitsee, jos multa on unohtunut hintalappu jostain tuotteesta. 🤷

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja joskus kassa on jättänyt piippaamatta myöskin mutta laittanut kassan ohi tavaran. Hoksasin bussipysäkillä kun ajattelin et miten oli niin halvat ostokset. En mennyt takaisin.

Vierailija
2/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai se hintalappu on irronnut ja jäänyt sinne kassiin. Ethän ole varastanut, jos se kurkku kassan läpi on mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai se hintalappu on irronnut ja jäänyt sinne kassiin. Ethän ole varastanut, jos se kurkku kassan läpi on mennyt.

No sitä minäkin, että ei se mun vika ollu jos yksi kurkku jäi maksamatta, kun se kuitenkin kassan läpi meni. Kuitissa näkyi, että hinta oli otettu vain kahdesta kurkusta. Ap

Vierailija
4/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jäi kärryn pohjalle joku lattiakaivosuodatin paketti. Huomasin vasta kun aloin maksettuja ostoksia laittamaan kärryyn. Maksoin sen tottakai. Sen jälkeen olen tsekannut kärryn aina kunnolla.

Vierailija
5/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta se oli sittarista joten se on ahneelle k kauppiaalle pikku raha.

Vierailija
6/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jäi suklaalevy lastenvaunujen alakoriin, äitiaivot. 

Toisen kerran laitoin kyllä tuotteet hihnalle, mutta jostain syystä yksi jouluvalopaketti ei rekisteröitynyt kassaan, eikä myyjäkään huomannut mitään. Minä vasta myöhemmin. 

Vierailija
7/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kakarana varastanut tarkoituksella jännitystä hakiessani. Joskus opiskelijana jäi jotain kassallla huomaamatta, enkä mennyt takaisin kauppaan. Pari vuotta takaperin kävi samanlainen vahinko, ja kävin maksamassa ostokseni. Myyjä oli ihan hoo moilasena.

Vierailija
8/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Vauva oli kaukalossa ostoskärryssä. Alleoli jäänyt lelu. Huomasin parkkipaikalla. En menny maksaan.

Vierailija
9/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja. Lastenrattaisiin jäi sukat ja sateenvarjo. En palannut maksamaan.

Kerran myyjä piippas yhden sosepurkin koodin monipakkauksesta, kotona huomasin kuitilta

Jotain muuta pientä jäänyt myös rattaisiin. Umpiväsynyt äiti liikkeellä. Tuskin olen ainoa.

Vierailija
10/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahingossa varastanut maitopurkin ja koirankakka pusseja. Ne olivat jääneet ostoskärryissä reppuni alle piiloon ja huomasin ne sitten, kun olin jo maksanut ja aloin laittamaan ostoksia reppuun. Jostain syystä en millään kyennyt sanomaan kassalle, että nämä myös voisi lisätä ostoksiin, vaan naama punaisena laitoin ostokset kiireesti reppuun.

Vierailija
11/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, avokado oli vierähtänyt kärryssä tyhjään kauppakassiin, minkä huomasin vasta alkaessani pakata ostoksiani. Vinkkasin myyjälle, että laskutatko vielä tämän ja korvasin siten varkauteni saman tien.

Vierailija
12/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN OLE!

Vierailija
13/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jäi vuosia sitten korikärryn pohjalle hammastahnatuubi. Huomasin asian vasta autolla, en käynyt maksamassa. Siitä asti olen potenut syvää ahdistusta enkä saa öisin nukuttua kun pelkään, että KRP:n karhuryhmä tulee hetkenä minä hyvänsä iskujoukkojen kanssa ja vievät minut sovittamaan rikokseni.

Vierailija
14/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solmion, ostin pari kauluspaitaa ja solmion. Kotona hoksasin, että solmio puuttuu kuitilta. Vaivasi niin paljon, että lähdin saman tien kauppaa takaisin maksamaan sitä.

Vierailija
15/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahingossa jättänyt rattaiden alaosassa olevan lanttupussin. Kotona huomasin. Annoin olla mutta en ikinä laittanut enää sinne mitään

Vierailija
16/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never ap. Never.

Kaikki kaupasta keräämäni tavarat, ovat kaupsn muovisessa ostoskorissa.

Itselläni on vain pikkuruinen käsilaukku mukana.

Koska edelleen käytän, tupskoinnin lopettamisen jälkeen, nikotiini purukumia, sekä nikotiini pusesseja, minun täytyy joka kertaa maksaa ostokseni, live kassalla.

Alkoholia, kuten olutta, savukkeita, eikä nikotiini purukumeja ei voi maksaa. itsepalvelu kassoilla.

Vierailija
17/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee miten suomalaiset ovat omantunnon ohjaamina todella rehellisiä mihin tahansa kansaan verrattuna.

Luuleeko joku että venäläinen, italialainen tai espanjalainen palaa maksamaan yhtään mitään mikä kassalla meni ohi maksamatta?

T: Se espanjalainen

Vierailija
18/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, rattaiden alakoriin jäi vaippapaketti. Se äitiyden aivosumu..

Vierailija
19/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran jäi vuosia sitten korikärryn pohjalle hammastahnatuubi. Huomasin asian vasta autolla, en käynyt maksamassa. Siitä asti olen potenut syvää ahdistusta enkä saa öisin nukuttua kun pelkään, että KRP:n karhuryhmä tulee hetkenä minä hyvänsä iskujoukkojen kanssa ja vievät minut sovittamaan rikokseni.

Ensi yönä tullaan pidättämään sinut.👮

Vierailija
20/62 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä näkee miten suomalaiset ovat omantunnon ohjaamina todella rehellisiä mihin tahansa kansaan verrattuna.

Luuleeko joku että venäläinen, italialainen tai espanjalainen palaa maksamaan yhtään mitään mikä kassalla meni ohi maksamatta?

T: Se espanjalainen

No, en minä. Mä jo kassan jälkeen huomasin, että pekonipaketit jäi kärryyn. Vähin äänin pakkasin ne siinä samalla. Ja tuttava huomasi kassan jälkeen, ettei myyjä piipannut 300e tuotetta. Maksoi muut ja lähti vähin äänin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan