Jos voit valita, millaisen ihmisen viereen istut bussissa?
Kommentit (34)
Puhtaan näköisen, joka mahtuu omalle puolelleen, eikä kailota puhelimeen tai kuuntele sitä kaiuttimella.
Joku joka ei näytä aggressiiviselta sekopäältä, aineiden käyttäjältä.
Siistin näköinen keski-ikäinen nainen, joka ei ole päissään.
Olen itse parikymppinen nainen.
En istu ainakaan ylilihavan viereen.
Hiki haisee,yök 🤮
Mielellään suunnilleen samanikäisen, vähän ujon oloisen naisen viereen.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni, hän on ainoa kenen vieressä kehtaan oksentaa bussissa.
T. Matkapahoinvoinnista kärsivä
Hyi saatana! Sinulla ei tukisi olla mitään asiaa busseihin pilaamaan muiden matkaa ja tunnelmaa. Häpeä!!!!
Ei mitään väliä kunhan on sen kokoinen ihminen, että viereensä mahtuu. Liian usein joku kunnon valas vie jättiahterinsa kanssa oikeasti kaksi penkkiä ja se ärsyttää.
En kenenkään, siksi käytän vain autoa.
Pari kertaa olen vuoden sisällä metrolla mennyt, mutta aika täyttä on ollut. Mielelläni seison, mutta voin istua jonkun siistin näköisen pukumiehen tai jakkupukunaisen viereen.
Kivannäköisen, hyväkroppaisen, tosi puutteessa olevan 30-35 vuotiaan sosiaalisen ja urheilullisen, poninhäntäisen blondin viereen.
Itse istun yleensä vain jos dösässä on tilaa istua yksin kahden hengen paikalle, jos ei jään seisomaan. Oon kuitenkin sen verran terve ja hyvä jalkainen, että pysyn pystyssä liikkuvassa autossa. Saavat sitten laiskemmat ja sairaammat istua rauhassa jäljellä oleville paikoille.
M48
Sellaisen jolla ei ole laukku siinä viereisellä tuolilla. Jos joku on niin idiootti, ettei tajua ruuhkabussissa sitä pyytämättä siirtää, niin tämmöisen idiootin viereen en kyllä mielelläni istu.
Terveen näköisen