Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan lääkärin soittoa OV.

Vierailija
04.12.2006 |

olen kovasti huonossa kunnossa kotona. Odotan siis erikoislääkärin soittoa. Koskahan mahtaa soittaa? 9 varmaankin on aloittanut vastaanoton... Toivottavasti pääsisin vast. otolle, tämä on kidutusta :(

Nyyh.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku sanoi että saattaisi olla kaularangan välilevyn pullistuma (tai joku sellainen) ja että jos on se, niin oireilee kivulla jos painetaan päästä alaspäin.

Onko sulla tollasta kipua?

Vierailija
22/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee illallasairaalan päivystykseen. Siellä saatat päästä suoraan erikoislääkärin käsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä niska kipeä ja kädet toimintakyvyttömät:(

En jaksa kuin itkeä, miten ihmeessä pääsee hoitoon? Mitä mä sille lääkärille sanon? Vois soittaa kun on luvattu!!

ap

Vierailija
24/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen soitellut viimeksi tänään aamulla ja lupasivat että kiireellisesti lääkäri soittaa... on niin kauheaa... elämäni pisimmät kolme viikkoa :((

jos menen illalla päivystykseen yleiselle puolelle olenko taas lähtöruudussa. jaahas vai että kädet ei toimi joo, ota tosta lääkettä (ei auta)

ap

Vierailija
25/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sellainen välilevyongelma. Kumminkin pitää tutkia, ettei vakavampaa. Tutullani välilevy aiheutti tollasia ongelmia. Vasta kolmas jäykistysleikkaus auttoi. Nyt hän on taas työkykyinen. Monta vuotta meni sairastaessa. Nikamia siis jäykistettiin. Mee kumminkin tutkimuksiin, niin tiedetään mikä on.

Vierailija
26/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko kädet " toimintakyvyttömät" heti kun heräät vai vähän sen jälkeen? T. yksi vastaavast vaivasta kärsinyt

Vierailija
27/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutuminen alkaa 15 hereillä olon jälkeen. :(

ap

Vierailija
28/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi sitten mahdollisimman paljon tutkimuksia ja nopeasti. Kysy, pääsetkö sairaalaan sisälle. Hyvä, kun huomenna on vielä arkipäivä. Se halvausoire varmaankin saa vauhtia siihen erikoislääkäriin, kun ne lääkkeetkään eivät riittävästi auttaneet. Huomaan, että olet todella hädissäsi. Jos et saa apua, niin pitäisiköhän sun satsata yksityiseen erikoislääkäriin.

Vierailija
29/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli vastaava vaiva noin 10vuotta sitten, hengitätkö rauhallisesti? jos kädet todella puutuvat vasta heräämisen jälkeen kärsit todennäköisesti liikahengityksestä!!! Se ei ole vaarallista jos näin on!! koita rentoutua ja vetää henkeä mahdoillisimman harvoin! itselläni kukaan lääkäri ei pystynyt toteamaan vaivaa vaan luin " diagnoosin" itse pulssin asiakas lehdestä! Tunne oli todella kauhea, en saanut edes kängännauhoja solmittua kun kädet olivat vetelät ja kippurassa!

Vierailija
30/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

suosittelisin, että menet yksityiselle lääkärille, saat ihan varmasti apua! Ota vaikka selvää, missä lääkärikeskuksessa on paikkakuntasi sairaalan tai siis lähimmän keskussairaalan kirurgian pkl:n lääkäreitä pitämässä vastaanottoa yksityisesti. Itse loukkasin pahoin polveni vuosi takaperin ja homman jälkimainingeissa ravasin turhaan julkisen puolen päivystyksessä ja tk:ssa, ei auttanut..Menin sitten yksityispuolelle, jossa ortopedi lähetti minut kiireellisellä lähetteellä sairaalaan osastokuntoutukseen, siitä homma lähti. Ei sitä hoitoa saa, mikäli sitä ei itse vaadi, nyt toimintaa!

Vierailija
31/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärillä meni välilevy, kun oli yliliikkuva kohta selässä. Hänelle tuli halvausoireita esimerkiksi virtsarakon ja peräsuolen sulkijalihaksiin. Hänet leikattiin kiireellisesti. Toki siis hänellä vaiva alempana.

Vierailija
32/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta hyperventilaatio!

mulla vaan käsien puutuminen oli todella voimakasta mikä ei selviä välttämättä noista artikkeleista ja vaiva oli monta viikkoa ennen kun tajusin mistä johtuu!! Nukuttua sain mutta aina hereillä olessa kädet olivat todella veltot ja puutuneet joskus ne jopa kouristuivat niin että oli mahdoton tarttua mihinkää!! Jos tämä on vaivasi voit huokaista helpotuksesta! Tosin tämä voi liittyä paniikkihäiriöön / masennukseen ja siitä on kyllä hyvä puhua lääkärille!

Vierailija
33/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yksityisellä yleislääkärillä ja nyt odotan yksityisen erikoislääkärin soittoa!!! en usko että kyse on nyt mistään hengityksestä :(

ap

Vierailija
34/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma? itse en tajunnut hyperventiloivani!! Kuulostaa meinaan ihan siltä koska jos pystyt nukkumaan ja kovia kipuja ei ole niin en usko että voi olla mikään välilevy juttukaa...jos meinaan olisi ne eivät helpottuisi nukkuessa...

Vierailija
35/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niska ja kallon alaosa ihan hemmetin kipeä ja kädet ei toimi.

Vierailija
36/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no oli mullakin niska silloin kipeä ja sitä luultiin ensin oireiden aiheuttajaksi... voi olla että sulla ei ole sama vaiva... ajattelin vaan kirjoittaa kun tuntui että olisi voinut olla! ja lääkärit eivät todella tajunneet mistä oli kysymys, kävin kolmella eri lääkärillä ja hierojallakin... toivottavasti vaivasi selviää pikaisesti! t. 21

Vierailija
37/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitkällisen ahdistuksen vuoksi meni niskat niin jumiin et välillä tuntui et kuristun ja koko ajan koski selkään, kädet puutui, olkapäitä särki yms. Siihen ei auta lääkkeet ja lääkärit vaan liikunta, rentoutuminen ja psyykkaus.

Sillä tiellä ollaan vieläkin, vuosi kulunut ja valoa näkyy jo tunnelin päässä. Lääkkeet ja kaikenmaailman asiantuntijat eivät osanneet auttaa. Oireet olivat tosi moninaisia ja minäkin luulin välillä että mulla oli ties mikä pullistuma ja nivelkuluma, koska on yliliikkuvat nivelet.

Nytkin kun aamulla herään alkaa kuristamaan ja pitkin päivää joudun tsemppaamaan itseäni, etten jännitä itseäni kuoliaaksi (koska se on niin syvällä alitajunnassa se ahdistus).

Vierailija
38/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että se on jo nähnyt sut. Tylsää olla passissa, kun lääkäri soittaa.

Vierailija
39/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sitten soittaa klo 15 jälkeen... tunti vielä...

Jos ei apua saa, sitten päivystykseen tosiaan.. Tsempatkaa mua! Että jaksan :`(

ap

Vierailija
40/43 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaksi on töissä, eli ens viikolla...