Käärijä on kyllä ihan tajuttoman seksikäs!
Jos olisin vähän nuorempi ja sinkku niin kyllä olis pakko yrittää. Niin ihana mies! 😍
Mamma 35, Vantaa
Kommentit (374)
Ai toi pottalettikö muka seksíkäs? Hankkikaa silmälasit!
Ennenvanhaa jokaisen pojan ja tytön haaveammatti oli poliisi tai lääkäri, nykyään julkkis. Luin justiin erään julkkiksesta kertovan elämänkerran. Kannattaisi lukea monen nuoren se kirja ja pohtia sen valossa asiaa uudelleen.
No hyi helekkari. Aina kieli ulkona ja biisit pelkkiä juomalauluja tai panolauluja. En koskis pitkällä kepilläkään. Ihan turhasta tyypistä meuhkaatte...
Vierailija wrote:
Ai toi pottalettikö muka seksíkäs? Hankkikaa silmälasit!
Ei mun tartte katselen sitä vain mahdollisimman läheltä. Ja mulla on lähinäkö super
no ei oo...mutta cha-cha-chaa on tosi hyvä. Ekasta kerrasta kullessani sanoin että tää on voittaja, silloin Suomen karsinta esittelyssä, eikä kaukaa liipannut viisuvoittokaan... vaikka olihan se tavallaan voitto jokatapauksessa
Ukrainalaiset uhkasi hoidella Käärijän kun se pilkkasi niiden lippua.
Vierailija wrote:
Ukrainalaiset uhkasi hoidella Käärijän kun se pilkkasi niiden lippua.
Ja pyysivät anteeksi, koska olivat ymmärtäneet väärin.
Nauttisin milloin vaan aamiaisjogurttini K:n paljaalta ylävartalolta. 💋😍
Kyllä mä ottasin ton tekee temppuja mun temppuradalle! 😚
Vierailija kirjoitti:
WT jätkä junttien ihailema
Millane on WT jätkä? Anna 5 krireeriä
On !! Käynnistyn aika monella tasolla sen silmistä. No can do 🤷🔥Enkä.oo ihan teini enää
Ehdotan medioille yhteiseksi uudenvuodenlupaukseksi olla enää näyttämättä tätä häiskää ja sen kauheaa irvistystä. Tikkurilassa olivat niin pöljiä, että maalasivat sen jopa talon seinään.
Muistaako joku muukin vielä viime kevään ja annaliisat ja runot ja hymiöt ja ne villit keskustelut, joita jotkut paheksu? 😍🥰😃🔥🔥
Käärijä tietää, miten syödään jugurttia!!!!🔥