Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä on kyllä ihan tajuttoman seksikäs!

Vierailija
15.05.2023 |

Jos olisin vähän nuorempi ja sinkku niin kyllä olis pakko yrittää. Niin ihana mies! 😍
Mamma 35, Vantaa

Kommentit (374)

Vierailija
281/374 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä oli niin söpö euroviisujen tuloksia odotellessaan tukka söpösti sotkussa. Hän on oikeasti ihana, sydämiemme Käärijä💚

Niin oli, ja kietoutuneena Suomen lippuun... Olisin vaan halunnut nähdä sen riemun kun olisi voittanut. 

Vierailija
282/374 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vjittu tyhmä suomiämmä. Käärijä on håmåseksuaali käärittynä vihreisiin kääreisiin. Ei sitä kiinnosta suomiämmä.

Se ei kyllä ole håmåseksuelli. Jossain lehdessäkin oli juttua että se pyöritti kolmea naista samaan aikaan.

Tämän jälkeen pyörittää paljon useampaa. 

Se sano Roopesalmisen podcastissa, ettei ns käynnisty ku niiden kanssa, jotka tuntee kunnolla. Voi harmi.

Siis demiseksuaali?

Ai sille on joku nimikin keksitty :DDDD Mää oon just tommonen ja luulin olevani ihan normaali. Kaikkea sitä oppii. Mutta kiva tietää että Kärtsä on samaa maata, sen viehätysvoima mun silmissä nous just satakertaseks. Tai ehkä olis parempi ku ei ois tienny tätäkään, mun ihastus vaan syvenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/374 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käärijän karvattomasta kaljamahasta. Tai no eihän se mikään kaljamaha ole kunnon kaljamahoihin verrattuna, mutta sellainen kaljamahan alku. Tosi söpö 🥴

Vierailija
284/374 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh. Inhoan kielen näyttäjiä, harvoin se kieli edes on puhdas. Ainut joka on selvinnyt kuivin hampain ja jaloin kielen näyttämisestä on Einstein. 

Miehet ihastuvat kauniisiin naisiin ja naiset ihastuvat suosittuihin/muiden naisten haluamiin ja ihailemiin miehiin. Kun naisen kauneus lakastuu, mies vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan. Kun hypetys miehen ympärillä lakkaa, katoaa hänen sex appealkin naisten silmissä.

Vierailija
285/374 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkireaktio Käärijän Cha Cha Cha -esitykseen on tämä: 

Mies menee aivan raiteiltaan, kun Käärijä on niin seksikäs. Possujuna on hänelle aivan liikaa :-D

Vierailija
286/374 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on jotenkin ärsyttävän näköinen. Erityisesti se kielen roikottaminen ulkona.

Vierailija
287/374 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyh. Inhoan kielen näyttäjiä, harvoin se kieli edes on puhdas. Ainut joka on selvinnyt kuivin hampain ja jaloin kielen näyttämisestä on Einstein. 

Miehet ihastuvat kauniisiin naisiin ja naiset ihastuvat suosittuihin/muiden naisten haluamiin ja ihailemiin miehiin. Kun naisen kauneus lakastuu, mies vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan. Kun hypetys miehen ympärillä lakkaa, katoaa hänen sex appealkin naisten silmissä.

Mäkin inhoan yleensä kielen roikottamista. Mutta jotain kertoo, että mun aivot ohittavat nyt senkin ...

Vierailija
288/374 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Käärijä on tosi "hot", mutta niin on myös Romanian poika (Theodor?)

Vierailija
289/374 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä kielen näyttäminen julkisesti on mun mielestä ärsyttävää ja lapsellistakin. Ehkä se johtuu siitä, että meillä koulussa aikoinaan kielen näyttäminen käsitettiin irvistykseksi ja jos sellaista tapahtui niin opettaja "läksytti".

Vierailija
290/374 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vjittu tyhmä suomiämmä. Käärijä on håmåseksuaali käärittynä vihreisiin kääreisiin. Ei sitä kiinnosta suomiämmä.

Se ei kyllä ole håmåseksuelli. Jossain lehdessäkin oli juttua että se pyöritti kolmea naista samaan aikaan.

Tämän jälkeen pyörittää paljon useampaa. 

Se sano Roopesalmisen podcastissa, ettei ns käynnisty ku niiden kanssa, jotka tuntee kunnolla. Voi harmi.

Siis demiseksuaali?

Ai sille on joku nimikin keksitty :DDDD Mää oon just tommonen ja luulin olevani ihan normaali. Kaikkea sitä oppii. Mutta kiva tietää että Kärtsä on samaa maata, sen viehätysvoima mun silmissä nous just satakertaseks. Tai ehkä olis parempi ku ei ois tienny tätäkään, mun ihastus vaan syvenee.

https://mielenihmeet.fi/demiseksuaalisuus-kun-tunteet-saavat-aikaan-hal…

Tuollainen ominaisuus olisikin suotava hype-julkkikselle, puolison näkövinkkelistä....

Vierailija
291/374 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että tykkäätte.

Vierailija
292/374 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mun miehellänikin tuollaiset ilmeikkäät silmät kuin Käärijällä.

Vierailija
293/374 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin ruma ukko kotona, että voisin vaihtaa käärijään koska vaan

Mulla on tylsä, voisin siksi vaihtaa Käärijään...

Tiedä miten tylsä Käärijä olisi kotioloissa. Periaatteessa kaikki miehet tekevät sitä samaa kotona: syövät, nukkuvat, katsovat TV:tä.

Voi hyvää päivää. Oletteko te itse kovin kiinnostavia kotona ollessanne? Mitä ihmettä siellä pitäisi sitten tehdä?

Vierailija
294/374 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Tuo Käärijän woodoonukketarina.

Ei oo miehellä tullu mitään muutoksia laatukontenttiin satojen tuhansien uusien seuraajien myötä 😄

Vierailija
295/374 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että osa suoranaisesti ilkeistä kommenteista on todennäköisesti miesten kirjoittamia. Mikä siinä on, kun ei ymmärretä naisen kertoessaan minkälainen mies miellyttää? Sieltä salimaket huutelemassa, ettei nainen voi oikeasti olla kiinnostunut sellaisesta ihmisestä, mitä nainen kuvailee.

Käärijä vaikuttaa hyvinkin sympaattiselta ja kiltiltä ihmiseltä. Uskaltaa kertoa tunteistaan avoimesti. Karismaa löytyy. Sellainen vetoaa useaankin.

Turhaan ei ole sanontaa, että seurustellessa kannattaa tarkkailla miten mies kohtelee omaa äitiään. Koska todennäköisesti hän kohtelee kumppaniaan samalla tavalla.

Omalla kohdalla nämä pitäneet paikkansa.

Vierailija
296/374 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä LIVE nähdään suorana Helsingin jäähallista lauantaina 20.5. Yle Areenassa ja Yle TV2:ssa klo 20.00

Vierailija
297/374 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä LIVE nähdään suorana Helsingin jäähallista lauantaina 20.5. Yle Areenassa ja Yle TV2:ssa klo 20.00

Ja paita on jo pois.

Vierailija
298/374 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään käärijän karvattomasta kaljamahasta. Tai no eihän se mikään kaljamaha ole kunnon kaljamahoihin verrattuna, mutta sellainen kaljamahan alku. Tosi söpö 🥴

Tuo vatsan turvotus johtuu hänen suolistosairaudestaan. Itselläkin on kroonisesti turvonnut vatsa saman sairauden takia.

Vierailija
299/374 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä juntti ja tumppi. Mitä seksikästä hänestä muka löydätte? Hankkikaa elämä.

Vierailija
300/374 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yli 50 v näkökulma Käärijä hakkaa Elastisen ja Cheekin 100-0.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme