Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjä, mitä ajattelet jos nainen ostaa koon 42 kengät?

Vierailija
15.05.2023 |

Hävettää ostaa koon 42 kenkiä kun olen nainen

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä on tapahtunut.

Vierailija
22/32 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että toivottavasti ostaa useammat, koska saan provikkaa jokaisesta myydystä parista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne teidän naisten jalkojen koosta välitä, mutta minäpä en ole koskaan saanut pillua kenkämyyjältä. Kengänkokoni on 41, siinä syy.

Vierailija
24/32 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helkuttia nyt taas...? : D tuskinpa kuule myyjät mitään mitetivät vaikka ostaisit 90 pakettia kortsuja, tai no ehkä silloin.. Heh xD

Vierailija
25/32 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vain ärsyttää kun tuon kokoiset kengät on aina naisten puolella lopussa. Tuurilla löytyy, jossain ei ole kokoja kuin 41 asti. Olen 182cm pitkä nainen niin iso jalkakin. Näyttäisin hassulta pienellä jalalla.

Vierailija
26/32 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara saa myydä tämän kirjan.

Kuka Sara?

Vierailija
27/32 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänä keväänä ollut yllättynyt, kun monet 41-kokoiset kengät ovat mahtuneet hyvin jalkaan. Nuorten naisten jalat ovat nykyisin isommankokoisia kuin ennen. Onko kenkien kokoakin alettu muokata sen mukaan, että kenkien hankkija kokisi jalkansa pienemmiksi. Rintsikoissakin alettiin merkitä c-kuppi d-kupiksi samasta syystä.

Vierailija
28/32 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakoon vaikka koon 52 kengät. Ei vaikuta minun elämääni mitenkään. 

Vierailija
29/32 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

ei ketään kiinnosta toisen jalan koko paitsi teitä jalkafetisistejä, ihmisryhmä jossa varmaan yhtään normaalia henkilöä ei ole

Vierailija
30/32 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tänä keväänä ollut yllättynyt, kun monet 41-kokoiset kengät ovat mahtuneet hyvin jalkaan. Nuorten naisten jalat ovat nykyisin isommankokoisia kuin ennen. Onko kenkien kokoakin alettu muokata sen mukaan, että kenkien hankkija kokisi jalkansa pienemmiksi. Rintsikoissakin alettiin merkitä c-kuppi d-kupiksi samasta syystä.

Höpö höpö. Kuppeja on tietyllä kirjankoolla hyvin monen kokoisia. 65C on ihan erikoinen kuin 90C. Eli kupin kirjain ei määritä sitä, minkä kokoinen kuppiosa on. 

Vierailija
31/32 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa netistä ap

Vierailija
32/32 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tilaa netistä ap

Kenkiä ei ole mitään järkeä ostaa sovittamatta. Ja palautusrumba on rasittavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan