Tapa jolla elämme on luonnoton - en kuulu minnekkään
Yhteiskunta, eduskunta, työssäkäyminen, yhteisöt, kaupungit.. Tapa jolla elämme on täysin luonnoton. Mikään muu eläin ei käytä niin paljon aikaansa töissä kuin ihminen. Eläimet pitävät pesänsä puhtaina ja hankkivat ruokaa kun on nälkä. Politiikka, matkustelu, sosiaalinen media, vaikka vaan se että lapset laitetaan nuorena jonkun toisen hoidettaviksi jotta itse voidaan tehdä lisää töitä.
Haluaisin vain elää luonnollista ja rauhallista elämää oman lähipiirini kanssa, en joutua käymään töissä kunnes olen niin vanha että kuolla kupsahdan. Valtaosa aikuisista on todella stressaantuneita, ei pidä työstään, ei ole tarpeeksi aikaa omille lapsilleen yms.
Olen nuori, ja tiedän että minulta odotetaan että olen tuottava yhteiskunnan jäsen. Pitäisi valita opiskelupaikka, mutta mikään ei tunnu omalta. Olen ollut opolla, ammatinvalintapsykologilla (kahdesti) ja jutellut opettajien kanssa tulevaisuudesta. Minä en vaan osaa kuvitella tulevaisuuttani missään ammatissa. Jos ammattivaihtoehtoina olisi esimerkiksi metsäneläinten hoitaminen silloin kun ne tarvitsevat apua, jousipyssyllä metsästäminen tai vaikka nuotiotarpeiden kerääminen, minua kiinnostaisi. Tämä moderni maailma saa minut vain tuntemaan etten kuulu minnekkään, minulle ei ole paikkaa tässä maailmassa.
Muurahaiset tekevät enemmän töitä kuin ihmiset. Mutta olen silti samaa mieltä. Inhoan ja vihaan tämmöisessä systeemissä elämistä