Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pisin aika minkä olet ollut hereillä nukkumatta?

Vierailija
14.05.2023 |

Onko kukaan elänyt yli 24 tuntia? Kokemuksia ja ajatuksia asiaan...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein duunia 46 tuntia putkeen. En muista tarkalleen kauanko olin hereillä putkeen. Suunnilleen 50 tuntia.

Vierailija
22/37 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta joskus ala-asteiässä, kun mulla oli joku outo sairaus, en tiedä mikä se on. Sen jälkeen saatiin jollain lääkityksellä mulle taas nukkuminen toimimaan (turvallisesti). Mulla on vissiin joku lievä hermostojuttu tullut siitä, mutta pystyn elämään normaalia elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä lääkärinä usein 24 tuntia. Pisimmillään terveyskeskuspäivystäjänä ensin 44 tuntia päivystystä ja sen päälle vielä 8 tunnin normaali työpäivä eli yhteensä 52 tuntia.

No et varmasti ole ilman lyhyitä unia työpaikalla tuota aikaa työkykyinen. Ja koulutuksesikin puolesta tiedät sen.

Olen kuullut tuon väitteen monilta, mutta ihan jokainen on kertonut nukkuneensa vartin ja kolmen vartin pätkiä välissä ainakin.

Vierailija
24/37 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 päivää ja 5 yötä. Voin sanoa, että vainoharhat kävi kovalla. Mikä toi kysymys 24 tunnista on? Et kai oikeasti usko, että ihminen kuolee jos ei nuku päivään? :D

No ei teidän narkkien keinotekoisia kemiallisia valvomisia varmaankaan tarkoitettu vaan normaalia valvomista.

Kyllä ihminen voi olla hölmö ja vielä näyttää sen noin avoimesti. Sua jos vaikka pakkovalvotettaisi vähän niin varmaan psyyke leviäis samantein

Vierailija
25/37 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 päivää ja 5 yötä. Voin sanoa, että vainoharhat kävi kovalla. Mikä toi kysymys 24 tunnista on? Et kai oikeasti usko, että ihminen kuolee jos ei nuku päivään? :D

No ei teidän narkkien keinotekoisia kemiallisia valvomisia varmaankaan tarkoitettu vaan normaalia valvomista.

En käytä päihteitä. AP kysyi kauanko on ollut pisin aika hereillä ja siihen vastasin. Miksi sulla on noin paha mieli?

Vierailija
26/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

6 päivää ja 7 yötä sairaalassa kun lapseni syntyi. Loputonta käynnistelyä jota edels pitkä lapsivedenmeno. Lapsen synnyttyä aamulla salista neljän hengen huoneeseen jossa kaikki vauvat huusi kuorossa. Olin lähellä hajota itsekin uupumuksen takia. Sairaalassa olimme vielä muutaman päivän synnytyksen jälkeen ja olen huonouninen/kärsin unettomuudesta muutenkin pahasti joten "kestän" valvomista ilmeisesti paremmin kuin keskimäärin ihmiset. Olo oli kyllä aivan kauhea, ja kotiin pääsy helpotti kovasti vaikka kaikki oli vielä silloin uutta.

Vierailija
27/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 yötä. hermoilin Saksan reissua, enkä nukkunut. Seuraava yö oli Saksassa erittäin kuuma, en nukkunut. Kolmas yö ryypättiin aamuun saakka. Neljäntenä yönä klo 2 omassa sängyssä ja klo 13 työpaikalla.

Vierailija
28/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa vaikka kuinka pitkään. Oli muuten hienoja harhoja kerran. 

Vierailija
29/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein duunia 46 tuntia putkeen. En muista tarkalleen kauanko olin hereillä putkeen. Suunnilleen 50 tuntia.

Lääkäri tk:ssa?

Vierailija
30/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 40 tuntia putkeen. Se ei yksittäisenä ole vielä paha, mutta jos on muutama peräkkäinen tuollainen pitkä valvominen lyhyellä unella välissä, sitten alkaa nähdä jänniä asioita.

Vierailija
31/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä ja puoli vuorokautta. Sen jälkeen olin niin väsynyt, että menin kaverin luokse kylään, siellä oli muitakin ja yritin pelata korttia heidän kanssaan, mutta aivoni eivät muistaneet yhtäkään peliä. Kaaduin siihen frendin sohvalle ja nukuin jotain 30h putkeen. Oi sitä nuoruutta ja hulluutta.

Vierailija
32/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 tuntia penkkaripäivänä ja sitä edeltävänä päivänä. Yö oli valvottu kavereitten kanssa. Ääni oli kuin raakkuvalla variksella kun piti laulaa niitä penkkarilauluja. En ollut juonut edes alkoholia. Pelkästä valvomisesta olin melkoisen sekaisin. Iltapäivällä näkökenttään tuli puunoksia muistuttavia kuvioita. Silloin sitä tajusi että polla kaipaa unta.

Vierailija
33/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko, otin tosin tirsat siinä välissä

Vierailija
34/37 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5vrk olen pisimmillään valvonut ilman nukuin sekuntiakaan 

Vierailija
35/37 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuorokautta. Aloin olla jo aika sekaisin.

Vierailija
36/37 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatöörit🦥

Vierailija
37/37 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

100h eli yli 4vrk.