Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ottanut vuosien jälkeen yhteyttä jättämääsi ystävään?

Vierailija
14.05.2023 |

Miksi?

Mitä seurasi?

Minuun otti yhteyttä ihminen joka vuosia sitten teki hyvin selväksi, että olin huono ihminen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut enkä aio ottaa. Olen katkaissut välit loukkauksista ja en todellakaan heti, vaan olen sietänyt ja yrittänyt olla joustava ja kärsivällinen. Mitään hyväksikäyttöä en siedä.

Vierailija
42/45 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna en toivo entisten ystävien ottavan yhteyttä.

Lapsuuden/nuoruudenystävien kanssa elämä on vienyt sen verran eri suuntiin, ettei yhteistä enää olisi. Enkä oikein näe syytä ystävyydelle sillä, että on yhteinen menneisyys. Vaikka aikanaan on ollut mukavaa ja on jäänyt mukavat muistot, niin en kaipaa yhteydenpitoa.

Yksi entinen ystäväni kärsii vaikeista mielenterveysongelmista ja on hyvin katkera eräästä asiasta elämässään. Entinen ystäväni on katkaissut välimme jo aiemmin, mutta otti sittemmin yhteyttä ja ystävyys jatkui. Viimeisimmän kerran tämä entinen ystävä katkaisi viimeksi välit, kun sain lapsen. Toivon, että hän ei enää ottaisi yhteyttä. Koen, että on kummankin kannalta parempi, ettei olla enää tekemisissä. On ollut kevyempi olo henkisesti, kun hänestä ei ole enää kuulunut.

En minäkään kaipaa. Vanhat ystävät tuntuvat painolastilta, mitä en halua kantaa mukanani. Radiohiljaisuus on mahtavaa niin kauan kuin se säilyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää ap?

Minäpä kerron.

Olin muutaman vuoden ystävä yhden henkilön, vaikkapa Tiinan kanssa. Tiinan kanssa alkuun nähtiin neljästään niin, että miehemme olivat myös mukana.

Aloimme viettää aikaa yhdessä myös kahden kesken ja miehet tekivät kahden kesken omia juttuja. Olin Tiinan kanssa yhteydessä viikoittain ja nähtiin usein.

Mieheni jäi sattuneesta syystä pois nelikosta ja usein kävin Tiinan ja miehensä kanssa kolmestaan tapahtumissa tai kyläilin heillä yksin.

Sain tietää mieheni pettävän. Ja ystävyyden läheisyydestä minun puolelta kertoo, että sanoin asiasta ensimmäiseksi Tiinalle.

Tiina auttoi erossa alkuun. Sitten yhtäkkiä hylkäsi. Syyksi Tiina sanoi kuukausien päästä, että olin ollut itsekäs ja itsekeskeinen. No ehkä olin, kun kävin avioeroa läpi!

Hän jatkoi miehensä kanssa exäni kanssa kaveeraamista ja tapasi myös tuon toisen naisen.

Enempää en tiedä kun yhteys katkesi siihen. Ei ole motivaatiota muistella vanhoja.

Ja kehtasi ottaa yhteyttä? Miksi?

Vierailija
44/45 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää saada sinusta jotain juoruilun aihetta, ellei halua rahallista hyötyä

Vierailija
45/45 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, mutta se varmaan tappaisi mut.