Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa 40-vuotiaana samanlaisen kropan kuin Loreenilla?

Vierailija
14.05.2023 |

Minkälainen liikunta, ruokavalio?

Kommentit (307)

Vierailija
241/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se vasta 40v.? Näyttää kyllä vanhemmalta.

Ei todellakaan näytä. Taidat olla sokeutunut katkeruudestasi.

Vierailija
242/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä puhutaan geeneistä?

Millä perusteella Loreenilla on erityisen hyvät geenit? Suora kroppa jonka kanssa saa olla tarkkana ettei massaa kerry pahimpaan paikkaan eli vyötärön yläpuolelle.

Loreen on vain hoikka ja tikissä. Tuollaisen kropan saa syömällä terveellisesti ja kuntoilemalla paljon. Herkut pois.

Miksei sulla sitten ole samanlaista jos on niin helppoa? Etkö pysty olla mättämättä herkkuja?

Minulla onkin, käyn joka toinen päivä salilla ja syön treveellisesti.

- Eri

Unen näit. 😂

Itse näit urpo. Sepittele vaan lisää tekosyitä miksi samaan pääseminen on niin vaikeaa, ellei mahdotonta.

Palkkasin personal trainerin ja laitoin selkäni kuntoon samalla. Vältin selkäleikkauksen.

Hoikka toki olen ollut aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auton käyttö minimiin, eli paljon kävelyä. Tavallista, terveellistä kotiruokaa, ei ruokakermalla lotraamista, kohtuulliset annoskoot. Tosin Loreenin esiintymisasussa varmaankin oli muotoilevia osia.

Ei tuollaista kroppaa todellakaan tehdä millään makaronilaatikolla, nakkikastikkeella, perunamuusilla ja köpöttelyllä.

Ai kun minä syön juuri näitä ja kävelen useamman tunnin päivässä, joko työssä tai vapaalla. Kahvin juon sokerilla ja punaisella maidolla. Veriarvot hyvät, ei kansantauteja. T: N50, 163/48

Ei tässä minkään veriarvojen perään kyselty, vaan tuollaisen kropan. Sellaista tuskin teidän taloudesta löytyy.

Juu, Loreeniksi olen liian lyhyt, se myönnettäköön. Mutta on kysytty juoksenko pitkää matkaa ja viime kuussa paperit kun ostin saunakaljat :D

Vierailija
244/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää puppua täällä väittää, että normaali kotiruoalla ja kuntoilulla saa samanlainen kropan kuin Loreen puolen vuoden tiukalla dieetillä ja kamalalla rääkkitreenillä joku maski päässä.

Vierailija
245/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, kyllä on hämmentävä ketju. 

Olen hoikemmassa kunnossa kuin Loreen, mutta silti normaalipainoinen. Loreen on aivan varmasti normaalipainossa.

Tässä on hyvä esimerkki siitä, kuinka ihmisten käsitys normaalipainosta on vääristynyt kun kansa on lihonut niin, että suurin osa on ylipainoisia. Järkyttävää luettavaa, kuinka haukutaan narkkariksi ja viestitään, ettei "tuossa painoindeksissä" tule kuukautisia tai voi tulla raskaaksi. NORMAALIPAINOSSA. 

Läskit kirjoittelee tässä ketjussa, siksi

Vierailija
246/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä katkeria ihmisiä tällä palstalla riittää.

Vierailija
247/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää korjata sukupuoli

Vierailija
248/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää puppua täällä väittää, että normaali kotiruoalla ja kuntoilulla saa samanlainen kropan kuin Loreen puolen vuoden tiukalla dieetillä ja kamalalla rääkkitreenillä joku maski päässä.

Tietämätön kateellinen läski vaan höpöttää.

Vierailija
249/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkku-salami-jauhelihapizza karwakäjeltä ja pari kaljaa kyytipojaksi päivittäin. Kyllä alkaa tulos näkyä suht lyhyessä ajassa.

Vierailija
250/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kun se nyt vaan on totta. Trollit täällä aina kuvittelee että kaikki muutkin saa tarinoiden sepittelystä viihdyketttä.

Vierailija
251/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi loreen? Minulla jäi paremmin mieleen se Noa Kirel

M45

Vierailija
252/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinkku-salami-jauhelihapizza karwakäjeltä ja pari kaljaa kyytipojaksi päivittäin. Kyllä alkaa tulos näkyä suht lyhyessä ajassa.

Tuo ei ole terveellistä kotiruokaa, kai tiesit sen?

Vierailija
253/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tutuista naisista +90% näyttää samalle eli ihan normaalille. Ei kai se ole normaalia että alkaa automaattisesti lihomaan kun täyttää 40?

m48

Normaalipainossa pysyminen ja puolen vuoden tiukka dieetti ja rääkkitreeni on ihan eri asioita. Jos ne olisi samat, ei Loreenkaan olisi tarttenut tuota rääkkikuuriaan. Logiikka.

Vierailija
254/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tutuista naisista +90% näyttää samalle eli ihan normaalille. Ei kai se ole normaalia että alkaa automaattisesti lihomaan kun täyttää 40?

m48

Normaalipainossa pysyminen ja puolen vuoden tiukka dieetti ja rääkkitreeni on ihan eri asioita. Jos ne olisi samat, ei Loreenkaan olisi tarttenut tuota rääkkikuuriaan. Logiikka.

Täälläkin itse näytän samalta ja myös suurin osa tutuistani näyttää samalta 40 vuotiaana.

Ei mitään ihmeellistä.

Vierailija
255/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreenilla kova dieetti. jos tiedot pitänät paikkansa.

Yli 95% naisista, eikä miehistä pysty samaan. Kyse on vaan asenteesta ja mielenlujuudesta., kunka paljon haluat ja janoat menestystä.

Melkein sanosiin, että jo dieetin perusteella Loreen ansaitsi voiton.

Vierailija
256/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietämätön kateellinen läski vaan höpöttää.

Painan 58 kg. Joka on mulle normaalipaino. Jos olet itse mies niin kuin luulen, lopeta itse höpöttäminen, kun et voi näistä asioista mitään ymmärtää.

Vierailija
257/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m48

Täälläkin itse näytän samalta ja myös suurin osa tutuistani näyttää samalta 40 vuotiaana.

Ei mitään ihmeellistä.

Alle 5 prosentilla naisista vatsapalat näkyy kuin Loreenilla, omalla salilla kellään naisista ei näy ja miehistäkin vain pari kpl.

Vierailija
258/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m48

Ei mitään ihmeellistä.

Sinä olet mies, etkä 40- vuotias nainen.

Vierailija
259/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin poikkeuksellisen epäviehättävältä näyttää

Vierailija
260/307 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän kertoo syöneensä kanaa, parsaa ja fetaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi