Jo muutaman kuukauden seurustelun jälkeen olen täysin uupunut seksin määrään. Onko oikeasti olemassa suhteita, joissa kumppanien seksihalut ...
Mies haluaa siis enemmän, yllätysyllätys.
Minusta tuntuu, että elämässä on miljoona muuta paljon hienompaa asiaa kuin puuhastella seksitouhuja sängyssä ja maata orgasmeissa. Mikäs siinä välillä, kun on haluakin kerennyt kertyä, mutta jo viikoittain on vähän liikaa. Kaikki miehen puolelta tuleva vihjaileva tai kaksimielinen läppä väärissä paikoissa puhkaisee reiän täyttyvään halun maljaan. Saatan olla väärän ihmisen kanssa. Onko sellaisia ( noin 40v.) miehiä olemassakaan, jotka kyllä haluavat seksiä, mutta harvoin? Tuntuu että on kyltymättömiä himopettereitä ja aseksuaaleja, ei välimaastoa.
Jotkut ihmiset ovat vuosikymmeniä samassa suhteessa, kaipa heillä silloin toimii seksielämä?
Kommentit (7)
Nyt on anteeksi vaan, sanottava, että seksihän on ihanaa; vasrinkin kun saa paljon orgasmeja.
Me harrastettu tänään jo ainakin kolme kertaa, tosin eihän mies saa niin monasti, minä kylläkin.
Jos ei halua seksiä, niin ei sitten pitäisi hommata miestä joka sitä haluaa. Järki hommaan. Sori.
Ja yli 60 ollaan, ja nautitaan aina vaan.
Kyltymätön himopetteri kun haluaa kerran viikossa?
Me ollaan viiskymppinen pariskunta, toisella kierroksella. Nyt takana kohta 6 vuotta. Seksiä 3-6krt/vko, koska molemmat haluaa.
22 yhteistä vuotta,halut kohtaa edelleen erittäin hyvin. Toki joskus on ajanjaksoja kun toinen haluaa enemmän kuin toinen,ja osat vaihtelee,mutta 95% halut,tarpeet jne kohtaa,niin määrällisesti kuin laadullisesti. N.3 x vko on meidän keskiarvo. N37
Ota aseksuaali. Jos nyt sinun mielestä kerran viikossa on paljon, niin on odotettavissa että halusi tipahtavat nollaan kunhan vaihfevuodet antavat ensimmäisiä merkkejä tulostaan.
Voitte sitten tehdä niitä miljoonaa muuta hienompaa asiaa.
Kerran viikossa on kyllä todella vähän seksiä.
ON kyllä syytä keskustella kumppanin kanssajos jo parisuhteen alussa tuntuu tuolta.
Itse en alkaisi parisuhteeseen jossa seksiä on vain kerran viikossa.
N32
Mulla on mies, joka haluaa vain silloin kun minäkin. Hänelle käy kerran kuussa tai vaikka joka toinen päivä.
Onhan niitä, samoin kuin meitä joka päivä seksiä haluavia nelikymppisiä naisiakin.
Sinun pitää puhua miehen kanssa asiasta. Jos tämä on kynnyskysymys, on senkin vuoksi asia tuoda heti pöydälle.
Kun aloitimme miesystäväni kanssa seurustelun, oli seksin määrä yksi tärkeimmistä keskustelun aiheista. Näin ei tule kenellekään yllätystä.