Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui ja kohta pitäisi lähteä yhdessä anoppilaan juhlimaan äitienpäivää

Vierailija
14.05.2023 |

Sanokaahan te arvon palstalaiset olenko minä paha vaimo vai vetikö rakas aviomieheni kuuluisan herneen turhasta keuhkoihin? Meillei ole vielä lapsia mutta on yhdessä kohta yritetty vuoden päivät ja eilen myöhään illalla yritettiin hommailla siinä kyselin että jokohan mies on valmis (hommat loppu?). Mies on hetken hiljaa tuijottaa muualle ja sanoo pettyneenä että en osallistu tarpeeksi aivan kuin hän olisi ainoa joka haluaa yksin lapsen ja annan vain miehen mieliksi. Pahoitin tästä kaikesta itsekin mieleni ja en vaan makoillut mutta olin eilen todella väsynyt. Anoppilaan en lähde kun meillä on riitaa ja jos en lähde niin ei mieskään lähde ja kohta on anoppi kyselemässä mikä vialla. Huoh.......

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta. Mistä kenkä oikeasti puristaa miehellä?

Vierailija
2/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vanhempana ihmisenä. Jättäkää lapsen tekeminen nyt sikseen ja miettikää muutenkin oletteko sopivat toisillenne.

Kommunikaatio ja tilannetaju on ainakin aika heikkoa.

Intohimokin tuntuu heikolta.

Jos nyt olet noin väsynyt ja leipääntynyt seksiin (mieheen?) niin miten sitten kun lapsi on kuvioissa mukana ja valvottaa sun muuta puuhaa siinä lisäksi.

Silloin kun avioliittomme jo veteli viimeisiään niin kysyin joskus mieheltä, että eikö jo tule valmista.

Tiesin ettei olisi pitänyt, mutta kun tympi koko homma niin kovin.

Onneksi älysimme erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon vanhempana ihmisenä. Jättäkää lapsen tekeminen nyt sikseen ja miettikää muutenkin oletteko sopivat toisillenne.

Jos nyt olet noin väsynyt ja leipääntynyt seksiin (mieheen?) niin miten sitten kun lapsi on kuvioissa mukana ja valvottaa sun muuta puuhaa siinä lisäksi.

Silloin kun avioliittomme jo veteli viimeisiään niin kysyin joskus mieheltä, että eikö jo tule valmista.

Onneksi älysimme erota.

En ole leipiintynyt mieheen ja meillä menee muuten todella hyvin. Työt eivät stressaa eikä kotihommatkaan. Jäi sellainen kuva eilen että mies suhtautuisi jotenkin vakavammin lapsentekoon ihan kuin olisi kiinni hänen miehisyydestä ja en ole miestä syytellyt. Anoppi auttaa lapsen hoitamisessa sitten aikanaan. Olin eilen vain niin väsynyt ja yritin keventää tunnelmaa väärällä tavalla ja mies sitten suuttui..

Vierailija
4/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pahalta. Mistä kenkä oikeasti puristaa miehellä?

Miehisyys ja omat skyvyt.

Vierailija
5/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää erotko vaan puhukaa ja sopikaa riita.

Vierailija
6/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi älysimme erota.

En ole leipiintynyt mieheen ja meillä menee muuten todella hyvin. Työt eivät stressaa eikä kotihommatkaan. Jäi sellainen kuva eilen että mies suhtautuisi jotenkin vakavammin lapsentekoon ihan kuin olisi kiinni hänen miehisyydestä ja en ole miestä syytellyt. Anoppi auttaa lapsen hoitamisessa sitten aikanaan. Olin eilen vain niin väsynyt ja yritin keventää tunnelmaa väärällä tavalla ja mies sitten suuttui..

Mutta onhan se aika suuri loukkaus kysyä mieheltä eikö jo tule valmista.

Mieti miltä tuntuisi jos mies kysyisi kun yrittää saada sinulle orgasmia ja se kestää, että no eikö sulla nyt vieläkään tule, miten se nyt nyt oikein noin kauan kestää, kyllä nyt jo pitäisi tulla tms.

Vierailija
7/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitteks sovittuu vai ette?

Vierailija
8/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?! Kukaan ei kysy toiselta seksin aikana, että oletko jo valmis! Tuohan on jo sellainen lause, että sä et oikeastaan kiinnosta mua, kunhan olen patjana sulle/ kunhan panen sua kun ei parempaa ole tarjolla. Miren te edes olette tuohon tilanteeseen päätynyt, että seksi on noin puuduttavaa, että siinä on aikaa miettiä tuollaista lohkaisua?

Mä olisin naisena aivan järkyttynyt jos mun mies tuollaisen sanoisi. Todellakin suuttuisin tuosta ja en ihan hetkeen luultavasti haluaisi harrastaa. Toisi ihan valtavasti paineita ja alkaisin kyseenalaistamaan, että onko hän mun kanssa ihan oikeista syistä yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi