Miten muut vapaaehtoisesti lapsettomat viettää tätä sunnuntaita?
Mä nukuin 11 asti ja luin vielä sängyssä.
Kukaan ei tullut kakun kanssa laulamaan aikaisin eikä tarvinnut hoitaa ketään.
Suihkuttelin huonekasvit ja laitoin ne kuistille aurinkokylpyyn.
Kirjoitan romaanikäsikirjoitustani.
Aion oleskella pihalla ja tehdä itselleni mieluista ruokaa.
Ehkä kävely, mutta ei ole pakko.
Kommentit (19)
Koko lapsikatras oli eilen paikalla kakkukahvilla juhlistettiin hyvin pienesti äitiämme.
Tänään illemmalla ajattelin heittää persuksen olalle, ihan vaan koska mä voin kun huominen vapaata.
Käytiin sukulaisten haudoilla ja matka kesti tuplat normaalista, oli vähä ruuhkaa ku ihmiset oli liikkeellä. 
Ihan normaali sunnuntai. Äidilleni soitin tietysti.
Vietän ihan samalla tavalla kuin vietän mitä tahansa sunnuntaita, eli kotona/pihalla puuhastelen kotitöitä ja harrastuksiani.
Äitini on kuollut, ja koska hän eläessään kielsi ettei haudalle saa tuoda kukkia, eikä edes voisi kun tuhka on siroiteltu mereen, niin en vie kukkia mihinkään.
"Jos haluaa antaa kukkia ne pitää antaa silloin kun toinen on elossa", äitini sanoi.
Nukuin pitkään, join aamukahvit ja nyt järjestelen materiaaleja ja välineitä ensi viikolla pitämääni kurssia varten. Kohta alan laittaa ruokaa.
Mieheni on äitinsä luona ja hyvä niin, koska anoppi jäi äskettäin leskeksi. Oma äitini on hoivakodissa eikä enää tunne minua. Kortin lähetin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Itken jäädessäni onnesta paitsi.
Mitä osaa sanasta vapaaehtoinen et ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti kävisin äitini luona, mutta tänä vuonna vietettiin äitienpäivää jo eilen, kun siskolleni sopi se paremmin. Vietän ihan normaalia sunnuntaita siis. Tyttöystävä tulee illalla käymään ja haetaan intialaista take-awayta. Sitten varmaan Netflix & chill. Sitä ennen pelaan videopelejä ja vähän siivoilen kämppää.
Sano vaan rohkeesti noutoruokaa!
Vaarmaan vauvapalstalla haaveilemassa vauvoista?
Eilen tuli reippailtua, viisuiltua ja harrastettua seksiä niin myöhään aamuyöhön, että tänään on väsyttänyt. Olen syönyt herkkuja ja katsellut netflixiä. Valehtelisin jos sanoisin siivonneeni. Noukin pari tavaraa ja pyyhin yhden tason. Mies puuhannut pihalla koko päivän. Ihana lepopäivä! Äidille toki soitin.
Vierailija kirjoitti:
Asia selvästi vaivaa ap: tä.
Mitä sitten vaikka vaivaisi? Päätös on valtava mutta se on kuitenkin tehtävä, koska välimallia ei ole. Itsekin välillä mietin että teenkö oikean ratkaisun ja hyvä niin. Nimittäin kyseenalaistettu ja haastettu päätös on vahvempi.
Olimme jo eilen äidin kanssa piknikillä ja tänään oli sisareni vuoro pitää hänelle seuraa. Niinpä nukuin pitkään, roikuin netissä, kävin tekemässä pitkän kävelylenkin ja söin. Nyt taas katson telkkaria ja luen av:ta.
Kankkusessa sohvalla makaen perse homeessa.
Soitin äitille, katsoin jalkapalloa ja flunssaisena olen jo nyt sängyssä.
Tapaan aasialaisen äitylin ..ja tiukkaa irtoaa.
Normaalisti kävisin äitini luona, mutta tänä vuonna vietettiin äitienpäivää jo eilen, kun siskolleni sopi se paremmin. Vietän ihan normaalia sunnuntaita siis. Tyttöystävä tulee illalla käymään ja haetaan intialaista take-awayta. Sitten varmaan Netflix & chill. Sitä ennen pelaan videopelejä ja vähän siivoilen kämppää.