Tyttöystävä alkoi itkemään,
koska hän tappoi ampiaisen.. Onkohan hänellä kaikki hyvin?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mee hei vaikka päikkäreille, sen verran väsyneitä juttuja suollat.
Tää ei oo oikeesti trolli. 😄 Ihmettelin samaa. Hänellä nepsypiirteitä ja nyt aikuisena niitä tutkitaan. Liittyykö herkkyys siihen vai voiko olla jotain muuta?? T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei oo oikeesti trolli. 😄 Ihmettelin samaa. Hänellä nepsypiirteitä ja nyt aikuisena niitä tutkitaan. Liittyykö herkkyys siihen vai voiko olla jotain muuta?? T:Ap
Varmaan jotain muuta.
Kuulostaa minulta. Oon todella herkkä ja oikeudenmukainen. En haluaisi millekkään olennolle pahaa ja maailman pahuus, se vasta satuttaa. Nepsyillä yleistä olla yliherkkä. Minulla ADHD.
Hormonit jyllää. Itse olen itkuinen aika kun kuukautiset ovat alkamass.
:D Jotenkin söpöä. Toivottavasti kaikki hyvin kuitenkin hänellä, jos tämä ei ole trolli. Epäilen hormoneja.
Jumankauta ,kun se sattuu , kun amppari pistää.
Onkohan sulla kaikki ihan kondiksessa kun kysyt asiaa täältä?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa minulta. Oon todella herkkä ja oikeudenmukainen. En haluaisi millekkään olennolle pahaa ja maailman pahuus, se vasta satuttaa. Nepsyillä yleistä olla yliherkkä. Minulla ADHD.
Sitten on ihan vaan hyvin herkkiä ihmisiä joita ei ole pitäisi patologisoida kuten nykyään tehdään.
Anna sille yksi neurolepteistäsi.
Ampiainen on petohyönteinen, ei pölyttäjä kasveille. Varmasti joku lokero noillekin on maailmassa. On kyllä älytöntä surra yhtä.
Kerran näin loppukesästä Espoon merenra nnassa ampiaisen ilmahyökkäyksen sinisen neidonkorennon kimppuun. Lyhyt tappo, uhri puskan oksalle,pää ja siivet irti ja matka jatkui.