Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleepa tän äidin lapsille lahjaton joulu

Vierailija
03.12.2006 |

oon yh-äiti minimiäitiysrahalla ja ruuat saa ostettuu mut lahjoja ei, isommille lapsille oon sanonu et äitillä ei ole varaa lahjoihin ja pienemmät ei ymmärrä lahjoista.. Ja sit kun täällä lukee näit juttuja ko anoppi vie joulumielen nii jotenki naurattaa koska niiden lapset saa lahjoja. Ja sukulaisiltakaan niitä lahjoja ei ole tulossa. Kotia ei jouluiseksi koristella koska hintojen takia koristeet jäävät kauppaan mut jos ees jouluruuat tekee niin lapsille riittäisi se ja täysin selvä äiti.

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

diakoilta kirkolta voi saada apua ja sit mll voi antaa lahjakortin k ryhmän kauppaan. Ainakin itse aikanaan jätettynä yhna sain. kannattaa kysyä.

Vierailija
2/166 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen Mies!! En voi kun ihmetellä.

REPS!! AP kyllä sä olet hauska!!

Terveisin 4 lapsen yh joka " tienaa" niinkin kivasti että lapset saa joululahjat ja meille tulee joulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se 4 lapsen äiti, joka panee tonnin lasten lahjoihin.

Olen ollut 8 vuotta kotiäitinä ja teen tällä hetkellä 30 tuntia viikossa töitä, joten vietän aika paljon aikaa lasten kanssa.

Mutta meillä on sellainen tapa, että esim. sukset ja luistimet pannaan pakettiin ,kuten lapsuuden kodissani oli tapana. Ne on muutenkin ostettava, joten haluan jatkaa perinnettä ja antaa lapsille käytännöllisiäkin lahjoja, vaikka maksavat paljon.

Lelujakin he saavat, mutta myös vaatetta aika paljon. Miksi se sinua niin kauheasti häiritsee.

Olemme keskituloisia, mutta saimme 3000 euron veronpalautukset. Se ei ole todellakaan sinulta pois jos käytämme yhden tonnin siitä lasten lahjoihin.

Niin ja olen muuten absolutisti. Viimeksi olen maistanut alkoholia 4 vuotta sitten yksissä häissä tervetuliaismaljan. Joten siitäkään sinun ei tarvitse olla huolissasi.

Hyvää joulua sinullekin ja toivoisin, että et niin kauheasti pilaisi joulumieltäsi pohtimalla, mihin toiset laittavat tavaransa.

Terveisin 4 lapsen äiti, joka ostaa omat vaatteensa kirpputorilta, käy 2 kertaa vuodessa leikkauttamassa tukkansa, ei ole koskaan käynyt manikyyrillä, ei saleilla, eikä ohjatuissa jumpissa. Harrastan ilmaisia harrastuksia, kuten vaeltelua luonnossa, lenkkeilyä ja sauvakävelyä.

Vierailija
4/166 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa tämä linkki.. Poista siis välit ensin ;)

http: //www. turku. fi/Public/default. aspx?contentid=7439

Kannattaa ehdottomasti laskea teidän kuukausitulonne ja katsoa, jääkö noin paljoa rahaa käteen kuussa vuokran, sähkön ja kotivakuutuksen jälkeen... Jos ei niin hakemus menemään, niin saat helpotusta taloudelliseen tilanteeseesi

Vierailija
5/166 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitten hummata soskun rahat ihan muihin juttuihin kun ei tarvi niitä laittaa lasten jouluun.

Vierailija
6/166 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on 6 lasta, saat pelkästään lapsilisiä jo lähes 700¿ (vai jopa enemmänkin?) Lisäksi saat elatusmaksut, vähintään 118¿/lapsi eli siitäkin tulee jo yli 700¿. Ja sitten vielä äitiyspäiväraha + asumistuki + kotihoidontuen lisäosa, jos teidän on oikeasti todettu köyhiksi. Ja tietysti erossa omaisuuden jaossa olet oletettavasti saanut myös jonkinverran. Minusta tuo reilusti yli 1500¿/kk ei ole mikään nälkäpalkka, vaan ihan kivan kokoinen summa. Jos tuolla ei saa perhettä elätettyä, on vika rahojen käyttäjässä.

P. S. Erossakaan ei tarvi suostua kaikkeen mitä mies ehdottaa.

Vierailija
7/166 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne, mitkä mulla oli ollu yhteen muuttaessa, eli siis täysin mun tavaroita. Meillä ei onneksi ollutkaan lapsia. Syy tuohon tavaroiden omimiseen oli se, että minä halusin erota, niin mulle ei siis voinut jäädä mitään. Oli niin hullu ukko, etten jäänyt tavaroista tappelemaan. Kunhan eroon pääsi. Mutta siis näitä joulukoristevarkaita on oikeesti olemassa.

Vierailija
8/166 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saa jo pelkkiä lapsilisiä 1000e, jos yksinhuoltajakorotus on 35e?

n.600e elatustukea. Asumistukeakin varmaan saa. äp raha 380e.

Et sä ainakaan mikään köyhä ole. Onko sulla auto? se vie paljon rahaa, mutta siltikin pitäisi jäädä rahaa käyttöön.

Sun pitäs saada apua nut tuohon taloudenhallintaan.

Vierailija
9/166 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jätti tietokoneen? Taitaakin olla oikea älynjättiläinen tämä lastesi isä?

Vierailija
10/166 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko anonut?

Vierailija
11/166 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi alkoholin käytossä olen lipsunut (olin ennen absolutisti), ja minulla ei ole 4 lasta ja en käytä tonnia joulu lahjoihin.

Muuten olen kaltaisesi ja on kiva kuulla että on muitakin

Vierailija
12/166 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP- olet ihmeen cool, vaikka 50% saamastasi palautteesta on painokelvotonta...

Tsemppiä ja jatka hoitaa lapsesi hyvin!

Ruoka ensin ja tavara sitten.

Jos mies maksaa liian vähän- valtion elatustukikin on keksitty.

41/ 52/ 54/ 58/ 62- teillä oli positiivinen sävy!

Jatketaan toisiamme tukien- myös naiset toista naista tukien! Se on SUOMEN lastenkin etu.

JOULUMIELTÄ kaikille- varsinkin AP:lle perheineen!

Vierailija
13/166 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten laitoin meiliä ap:n antamaan osoitteeseen. Eipä ole vastannut. Ei tainnut pokka oikeasti riittää. Valitettavaa.

Vierailija
14/166 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköposti heillekin tässä ketjussa.

Aloittajaan on tainnut jo moni olla yhteydessä.

Vierailija
15/166 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänestä sen meilin perusteella. Musta olisi ihana ap myöhemmin kuulla miten joulunne meni, voitko kirjoittaa palstalle tai laittaa meille s.postiin pienet meilit joulun jälkeen :D T. Jyväskyläläinen

p.s. Jos joku treffaa ap:n ja menee Jyväskylän kautta niin annan paketit mukaan, muuten lähetän postissa.

Vierailija
16/166 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoitukseni lähtee matkaan. Toivottavasti autatte tuota toistakin perhettä.

Vierailija
17/166 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää ettei lähetettäisi kovin monta samanlaista pakettia.

Vierailija
18/166 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mistä kaupungista olet matkaan lähdössä? ajattelin että olisinko saanut oman pakettini kauttasi matkaan? olen myöskin vaihtanut hänen kanssaan mailia...

annukka123 @ msn .com on miun meilini.

Vierailija
19/166 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostiin on tullut ihania yhteydenottoja muutama ja paljon painokelvotonta tekstiä. Ap:llä on tietokone ihan siksi koska tämä vanha kone olisi mennyt roskikseen kaverilta muuten ja nettiyhteys ei kovin kallis ole ja saa ainakin pidettyä yhteyttä sähköpostilla. Ap ei ole hakenut sossusta rahaa siksi koska ei sieltä saa rahaa ja veromätkyt oli ihan mukava jouluyllätys. Ap ei myöskään ole provo vaikka monessa viestissä niin on haukuttu. Erossa ap:lle jäi vaan omat vaatteet eikä ap lähtenyt tappelamaan ex-miehen kanssa vaan oli erittäin tyytyväinen että sai rauhan. Ja ap lukee kyllä ketjua vaikkei haukkumisiin haluakkaan vastata. Olen tosiaan saanut elämää hetkeksi katastrofiksi mutta alhaalta on pakko nousta ylöspäin.

Vierailija
20/166 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap missä luurasit