Onko Martina Aitolehti huippu-urheilija?
Kommentit (31)
Ei ole. Ei ole minkään lajin huipulla ei Suomessa, eikä ulkomailla.
Jos olisi niin ehkä se ei ois naistenlehtien kansissa löpisemässä jatkuvasti puutaheinää.
Ehkä ihan hyväkuntoinen, mutta on keskittynyt siihen että tietyillä asioilla peittelee negatiivisemman puolen.
Eikös se ole tyrkky, joka on väkisin ängennyt julkisuuteen hyppimällä sängystä sänkyyn. Jonkun venäläisen potkupalloilijan sängystähän se julkisuus taisi alkaa.
On se tavoittelee on miesten kampittamisen ennätystä ja gould.-diggeröinnin näkyvintä ruumillistuman muka kadehdittua asemaa.
Samaa sarjaa Tuksun ja Iidan ja Blörffin kanssa.
Onko? On toki, antaa vielä monen silikonilitran verran tasoitusta muille, on ihan tahallaan lisännyt ilmanvastustakin ankannokallaan jne. Jos tuo ei ole urheiluhenkeä, niin mikäs sitten on?
Minuun teki vaikutuksen hänen rohkeutensa ja taitonsa uimahyppääjänä. Saavutukset muilla elämän osa-aluilla eivät ehkä niinkään. Mutta ei ole ihan pelkkä bimbo, vaikka ei ehkä huippu-urheilijakaan. Lehdet kirjoittavat mitä kirjoittavat, ei varmaan itse kutsu itseään huippu-urheilijaksi.
Annetaan hänen elää.
Vierailija kirjoitti:
Minuun teki vaikutuksen hänen rohkeutensa ja taitonsa uimahyppääjänä. Saavutukset muilla elämän osa-aluilla eivät ehkä niinkään. Mutta ei ole ihan pelkkä bimbo, vaikka ei ehkä huippu-urheilijakaan. Lehdet kirjoittavat mitä kirjoittavat, ei varmaan itse kutsu itseään huippu-urheilijaksi.
Annetaan hänen elää.
Bimbothan on yleensä ihan harmittomia!
Tää on jotain muuta...
Ei ole kumpaakaan. Ei huippu eikä urheilija. Paitsi erään Eskon mielestä
Suomen tunnetuin ratsastaja, on varmaan ratsastanut jokaisella maan arvo-orilla.
Riippuu varmaan huippu-urheilijan määritelmästä.
Minusta ei ole, koska minulle HUIPPU-urheiija on sellainen joka on siellä ko. lajin terävimmissä kärjessä.
Hyväkuntoinen varmasti on, mutta sitä moni on. Esim. vaikka juoksumatkoilla suht moni (liikunnallinen ihminen, ei sohvaperuna) pystyy suhteellisen hyviin tuloksiin jos vaikka vuoden verran treenaa. Mutta aniharva on niitä jotka pääsevät edes parhaaseen 1% vaikka maratonilla tai 100M juoksussa.
Eli normaalin liikunnallisen ihmisen hyvä/huippu on kaukana niistä jotka oikeasti ovat niitä huippuja.
Vierailija kirjoitti:
Suomen tunnetuin ratsastaja, on varmaan ratsastanut jokaisella maan arvo-orilla.
Kyllä ne arvo-orit pysyy kaukana hermoheikoista kehäraakeista.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole tyrkky, joka on väkisin ängennyt julkisuuteen hyppimällä sängystä sänkyyn. Jonkun venäläisen potkupalloilijan sängystähän se julkisuus taisi alkaa.
Joo, ja sitten Martinan piti saada silikonit. Sellaiset potkupallotissit niistä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä Esko -Eerikäinen oletan- ei ole omasta mielestäni edusta minulle eliittiä kumppaniehdokkaiden joukossa (, vaikka eliittikumppanit olis hänet sellaiseksi rankannut) niin on, ainakin yksi asia, josta arvostan häntä. Se on se, että en muist hänen koskaan moittineen saati haukkuneen tai halveksineen ex-kumppaniaan (Marttina A:ta) vaikka luultavasti syyttä olisi saattanut olla.
Vierailija kirjoitti:
Annetaan hänen elää.
Uimahyppyä kaikki osaa. Maan vetovoima pitää siitä huolen.
Mamma ei silloin tehnyt somea, oli eri ajat.
Kyllä valtaosa voi saavuttaa saman, jos vuoden treenaa
T uimamaisteli jo ala-asteella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä Esko -Eerikäinen oletan- ei ole omasta mielestäni edusta minulle eliittiä kumppaniehdokkaiden joukossa (, vaikka eliittikumppanit olis hänet sellaiseksi rankannut) niin on, ainakin yksi asia, josta arvostan häntä. Se on se, että en muist hänen koskaan moittineen saati haukkuneen tai halveksineen ex-kumppaniaan (Marttina A:ta) vaikka luultavasti syyttä olisi saattanut olla.
Esko on positiivinen ihminen ja haukkumalla saa surua aikaan. Ei kaikki eronneet ja jätetyt hauku puolisoaan.
Eskon tapa elää on myös vienyt häntä eteenpåin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 voi hyvänen aika!!!
Ompa hieno lukea kuinka äitienpäivänä haukutaan toista äitiä. Huoh
Ei ole, tulokset ovat keskinkertaisen aktiivi kuntoilijan tasoisia.