Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu ikävälle, että poika ei ehdi viettää äitienpäivää edes hetken kotona. Pitää mennä tyttöystävän äidille.

Vierailija
13.05.2023 |

Asuu kotona, mutta yöpyy usein tyttöystävällä viikonloppuisin. Nyt menee sieltä töihinkin maanantaina.

Eihän tämä äitiys päivästä ole kiinni, mutta ikinä ei vaihtoehto ole viettää meillä mitään juhlaa, vaan tyttöystävän perheen kanssa.

Poika täyttää tänä vuonna 19v.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun poikani ei ennättänyt edes täyttää tuota yhdeksäätoista vuotta. Sun poikasi sentään tulee kuitenkin välillä kotiin. Mun ei tule enää ikinä.

Voi voi, kuinka kamala kohtalo. Minulla ei edes ole ollut poikaa, saatikka tyttöä, vaikka niin toivoin.

Kaikkien ei tarvitse lisääntyä.

Sinun ei olisi tarvinnut edes syntyä.

Vierailija
22/27 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on luonnon järjestys- Aikuiselle miehelle puoliso on tärkeämpi kuin äiti ja viisas äiti ymmärtää asian.

Vai olisiko äiti halunnut miehensä olevan mammanpoika, joka aikuisenakin miehenä olisi ollut riippuvainen äidistään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nEANDERTHALENSIS kirjoitti:

"yöpyy tyttöystävän luona!" ....miten EPÄNORMAALIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mun 19-vuotias poika asuu avoliitossa tyttöystävänsä kanssa, Keski-Euroopassa. On asunut jo vuoden verran.

Hieman eri tilanne. Tässä voi aina perustella välimatkalla, ettei voida nähdä.

Ap varmasti tuntee loukkaantumisen tunnetta, kelpaamattomuutta, kun hänen luonaan ei voida viettää aikaa yhdessä tyttöystävän kanssa.

Vierailija
24/27 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juhlistaa tyttöystävänsä äitiä äitienpäivänä? Kuulostaa kyllä omituiselta. Mä en edes toivota anopille hyvää äitienpäivää kun ei hän minun äitini ole

Vierailija
25/27 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, tulee vielä aika kun tulee äitikin mieleen kun ikää tulee.

Vierailija
26/27 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen miehenalun sitten kasvatit.

Vierailija
27/27 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ei edes yritetä ymmärtää, nimettömänä on helppo antaa täysi vadillinen kuraa. Kyllä tuo saa tuntua ikävälle, vaikka lapselle ei sitä näytä.