Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pidä ulkonäöstäni!

Vierailija
13.05.2023 |

Kipeä asia. Miesystäväni pitää luonteestani muttei ulkonäöstäni. En jaksa enempää tilittää. Väsyttää.. Olisi ihana olla myös fyysisiltä ominaisuuksiltani kumppanin mieluinen.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda mies. Ainoa oikea ratkaisu.

Vierailija
22/42 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artisti Heinäsirkka törmäsi aikoinaan tyyppiin, joka pilkkasi hänen painoaan. Heinäsirkka totesi: Minä voin aina laihduttaa, mutta mistä sulle saataisi aivot.

Tosi nokkelaa. Tuommoisen kommentin heittäjät pysynee sinkkuna vaikka laihoja olisivatkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla voi jokainen laihduttaa 30 kg 6 kuukaudessa.

Vierailija
24/42 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitä pääsi ja vartalosi kaavulla. Mies näkee vain jalkasi, kätesi ja silmäsi normaalisti. Seksin aikana hän näkee myös sääresi ja pimperosi. Tämä tiedettiin jo muinaisia aikoina, naisen on hyvä peittää itsensä.

Vierailija
25/42 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pilaa omaa elämääsi olemalla tuollaisen häiskän kanssa.

Vierailija
26/42 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pidä oman naiseni ulkonäöstä, mutta luonne on parempi kuin kellään muulla koskaan. Olisi absurdia edes ajatella, että löytyisi kiitettävä luonne ja kiitettävä ulkokuori samassa paketissa.

Jaa oikein absurdia. Jos on oma taso kohdillaan, löytyy kyllä niitäkin, joilla on molemmat.

Vierailija
27/42 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artisti Heinäsirkka törmäsi aikoinaan tyyppiin, joka pilkkasi hänen painoaan. Heinäsirkka totesi: Minä voin aina laihduttaa, mutta mistä sulle saataisi aivot.

Vierailija
28/42 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kuolette kuolemalla, jos ette ota vastaan pelastusta syntienne tähden. Te kiljutte vielä tuskasta ja kauhusta helvetissä. Haluan pelastaa teidät siltä, mutta olen vain ihminen. Voin vain kertoa teille, että tehkää parannus, rakkaat.

Vierailija
29/42 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä avovaimoni ulkonäöstä, piti olla laaki ja vainaa yhdenillan juttu, mutta pa,ahti paksuksi. Tässä sitä vaan yhdessä ollaan 12v myöhemmin ja kakaramäärä kasvaa.

Niin helvetin tyhmä ja tunteeton en toki ole, että tämän avokille sanoisin.

Vierailija
30/42 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sinäkin miehelle ettei sen ulkonäkö kovin häävi ole ja se luonne se vasta pas..a on. Ja heippa perään.

Vierailija
31/42 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi se sitten oli alunperin lihottanut itsensä?

Vierailija
32/42 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on sanonut jo vuosia sitten että se ei rakasta minua. Eikä tykkää ulkonäöstäni. Eipä ole komea itsekään, eikä minun jälkeeni tule saamaan enää ketään. 

Vierailija
33/42 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei sanonut että mies olisi kommentoinut ettei tykkää ulkonäöstä. Muut olettaa vaan aloituksesta. Se voi myös olla että ap ei ole kuullut ulkonäköään koskaan kumppanin kehuvan ja tulkitsee ettei mies pidä viehättävänä 

Vierailija
34/42 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mies on sanonut jo vuosia sitten että se ei rakasta minua. Eikä tykkää ulkonäöstäni. Eipä ole komea itsekään, eikä minun jälkeeni tule saamaan enää ketään. 

Olet aika säälittävä.

Vierailija
35/42 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin luonne on tärkein. Ei ole niin väliä miltä toinen näyttää.

Vierailija
36/42 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä mieheni ulkonäöstä, mutta olen tottunut häneen.

Vierailija
37/42 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä liittoja🙄

Vierailija
38/42 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin luonne on tärkein. Ei ole niin väliä miltä toinen näyttää.

Sama tai riittää jos on vaikka kivat silmät vaikka olisi muuten "ruma". Luonne ratkaisee!

Vierailija
39/42 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset valittavat, että miehet ovat pinnallisia, mutta sitten onkin huono juttu, kun mies rakastuu vain luonteeseen.

Se ei ole rakkautta, jos ei pidä toisen ulkonäöstä. Siitä nimittäin alkaa pitää jos oikeasti välittää toisesta.

Ei se ruma/lihava maagisesti muutu himoittavaksi, vaikka välittäisikin. Harvoin sitä tietysti vastaa mitään negatiivista jos toinen kysyy, näyttääkö vyötärö isolta tai heittää jotain yleistä "voi kun olen niin ruma *sano että olen seksikkäin päällä maan*" juttua. Joidenkin arpa on olla ilman tai sitten ottaa sellainen, joka ei yksinkertaisesti sytytä, ja harva haluaa kuulla ettei toista pidä esim. kiihottavana, vaikka se totuus olisikin. 

Vierailija
40/42 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajaa ja hänen miestään tuomitaan paljon, mutta luulen, että tämä on pitkissä liitoissa aika yleistä.

Itsekin vähän ajauduin nykyiseen liittooni. Puoliso oli niin päällepäsmärinä, että suostuin yhteiseen kotiin ja avioliittoon. Hän on kyllä hyvä puoliso, mutta seksuaalista halua tunnen häneen tosi vähän. Ajattelin ettei se ole ongelma, kun muuten kaikki sujuu hyvin, mutta huomaan kaipaavani entisiä heilojani ja kiihkeitä hetkiä heidän kanssaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä