Mitä jos Käärijä ei voitakaan?
Ihan siihen malliin kannustetaan ja fanitetaan, niinkuin olisi jo voittanut koko kisan.
Entä jos ei voitakaan?
Meuhkatkaa sitten kun nähdään miten meni!
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Ei voitto tässä ole se juttu, tämä koko elämys on. Me ollaan jo voitettu, koska meillä on hauskaa ja ollaan saatu "meuhkata". Meuhkaa sinäkin, se on kivaa!
En todellakaan!!
Siitä tulee kyllä ikävä ryöpytys, jos ei olla edes top3:ssa.
Vouhkaaminen torille menosta on täydessä vauhdissa... saapa nähdä. Toisaalta Käärijä on jo voittanut enemmän kuin kukaan olisi voinut aavistaakaan. Go Käärijä!
Myydään kaikki vihreä krääsä pilkkahintaan kirpparilla. Ei taida kyllä polyesterista askarrelluille vihreille muskeliboleroille olla kysyntää edes ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Myydään kaikki vihreä krääsä pilkkahintaan kirpparilla. Ei taida kyllä polyesterista askarrelluille vihreille muskeliboleroille olla kysyntää edes ilmaiseksi.
.
Sen on pakko voittaa, koska olen lyönyt vetoa kolmella kympillä sen puolesta. Saa maksaa mulle tuon summan jos ei voita!
Jaa-a. Itse toivon että Käärijä voittaisi mutta tämä hehkutus on mennyt jo aikapäiviä sitten jo hyvän maun rajojen yli. Tuollaisella ylihypettämisellä on perinteisesti ollut tapana kostautua katastrofaalisilla tuloksilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei voitto tässä ole se juttu, tämä koko elämys on. Me ollaan jo voitettu, koska meillä on hauskaa ja ollaan saatu "meuhkata". Meuhkaa sinäkin, se on kivaa!
Samaa mieltä! Pääasia on, että on hauskaa.
Festareille sitt kesällä laulamaan Cha Cha chaata ja muita lauluja häneltä.
Kaalimadon myynnissä on ollut hurja piikki viime päivinä. Erittäin hieno juttu
Nhymyilyttää jo valmiiksi se ulina kun on finaalin viimeisiä.
Hyvä jos sijalle 10-20, tämä fanitus on vedonlyöntikertoimien vuoksi.
Huokastaan helpotuksesta ja voidaan jatkaa juhlimista!!
Jos jää ihan hännille niin on kyllä iso pettymys. Voittoon en välttämättä usko.
Jos ei voita, niin Jere repii pelihousut ja kaikilla Suomen tiimissä työskentelevillä on painajaismaista. Eikös se veli jo sanonut, että pelkää häviämistä, sillä Jere on niin huono häviäjä?
Kyseessä on silloin vilpillinen äänestys jonka tulosta en tunnusta.
Kuule minä katson suurella innolla ja kiihkolla myös jääkiekkoa ja muutakin urheilua ja joka kerta ei voittoa tule,
se matka, se matka, se on elämän suola.
Käärijä tulee olemaan aina mun fanituksen kohde, kävi miten kävi, itse olen nauttinut jos tästä kaikesta, ja katson Käärijän youtube videoita ja menen keikalle jatkossakin, voitti tai ei.
Minä olen jo voittanut.
Toivottavasti ei. Sitä vouhotusta ei kestä erkkikään.