Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

42v mies tanssitunneille aloittelijana

Vierailija
13.05.2023 |

Paikallisessa tanssiopistossa on aikuisten ryhmä, 18-59v. Jotenkin vaan tuntuu, että ei siellä varmaan ole paljon muita kuin nuoria tyttöjä? En haluaisi sellaisessa porukassa treenata, olisi helvetin kiusallista. Vai olisiko, mistä sitä tietää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene aloittelijoille tarkoitettuun ryhmään. Ainakin meillä sellaisessa on kaiken ikäistä porukkaa. Ja mukavaa on!

Vierailija
2/5 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Helsingissä käynyt tanssitunneille. Aikuisten tunneilla yhdessä paikassa oli noin kolmikymppisiä suurin osa mutta iäkkäämmätkin mahtui  mukaan. Toisessa paikassa paritanssitunnit oli ehkä enempi keski-ikäisiä.

Erikoinen ikä tuo yläraja 59. Miksi ihmeessä.

Itse opetan tanssia ja oppilaani ovat yli 30 v. ja muutama eläkeläinenkin on.

Nykyisin on muuten netissä hyviä tunteja jos haluaa vähän tuntumaa saada ennen kuin menee tunnille.

Helsingissä tanssikouluilla saattaa käydä hyvinkin kokeneita tanssijoita, kansalaisopistoissa sen sijaan on todellakin aloittelijoita alkeisryhmissä joiden kanssa pitää opetella hartaasti kumpi jalka on oikea ja vasen. Pienemmillä paikkakunnilla tanssitaso ei ole hirmu kokenut. Taidat kuitenkin isommassa kaupungissa asua kun kuitenkin tanssikoulu ihan. Monissa tanssikouluissa on kokeilutunteja syksyllä ja alkuvuodesta.

Suosittelen kyllä tanssia, se on hauskaa, ihanaa ja tekee hyvää niin keholle, mielelle kuin aivoillekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ajatus palsta i n c e l istä heilumassa reikäisissä vaatteissaan.

Vierailija
4/5 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut klubin osalta tarpeeksi tanssi kokemusti. Päädyin kerran tunnille.

Menin taakse, koska ei kehtaa olla edessä. En ollut sielläkään tyytyväinen. Kelasin sitten, että porukka pitää mua pervona setämiehenä, joka tullut kyyläämään nuorten muijien tiukkoja perseitä. 

Lisäksi tanssitunnit oli muutenkin tylsää. Koreografia ei ole tanssimista. Tanssin pitää olla luovaa. Siksi käyn silloin tällöin vielä klubeilla.

Vierailija
5/5 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut klubin osalta tarpeeksi tanssi kokemusti. Päädyin kerran tunnille.

Menin taakse, koska ei kehtaa olla edessä. En ollut sielläkään tyytyväinen. Kelasin sitten, että porukka pitää mua pervona setämiehenä, joka tullut kyyläämään nuorten muijien tiukkoja perseitä. 

Lisäksi tanssitunnit oli muutenkin tylsää. Koreografia ei ole tanssimista. Tanssin pitää olla luovaa. Siksi käyn silloin tällöin vielä klubeilla.

Luovuutta voi käyttää monipuolisemmin, kun osaa käyttää kehoaan paremmin ja tuntee monia erilaisia rutiineja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi