Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotus esti yli MILJOONA kuolemaa euroopassa

Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto
13.05.2023 |

Who:n tutkimus plajasti että rokotusohjelma esti yli 1 000 000 kuolemaa euroopassa 💪

Ei huonosto haukutulta rokotteelta

https://www.is.fi/terveys/art-2000009569263.html

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa että jos et ole korona rokotettu, sinut automaattisesti nähdään rokote vastaisena. Korona on niin mustavalkoinen aihe, että siitä ei jaksa edes keskustella. Muut sanovat että rokottamattomat kuolevat ja sitten muut taas että rokotetut tulevat kuolemaan. Molemmilla puolilla on epäloogisia louskuttajia jotka eivät ymmärrä toista osapuolta laisinkaan. Empatia ja sympatia todella ovat kadonneet kun nämä aiheet tulevat esille.

Vierailija
82/89 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas täällä erikoisia kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole turhaan lukenut lääkäriksi koska tiedän eträ mikään rokote ei tallenna kansaa vaikka kuka mitäkin haluaisia uskoa. Kuunnelkaa minua koska virologiasta on tutkinto ja erikoistuminen ja näen paljon rokitehaittapotilaita joka päivä huonossa kunnossa.

Miksi tekeydyt rokotevastaiseksi?

Minun ei tarvitse olla aihetta olla rokiyevastainen vaan näen työssäni maailmalla finanssialalla paljon ihmisiä ja osaan tietää mitä kauheuksia rokite tekee ijmisille.

Pakko kysyä, näin yhdessä maailman suurimmista yritysjärjestelyidenä- ja liikkeenjohdon konsultoinnin yhtiössä työskentelevänä, että missä oikeen olet töissä kun itse en ole törmännyt tähän ilmiöön ja työskentelen päivittäin yritysjohdon kanssa eri asiakkuuksien parissa. 

Vierailija
84/89 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni 27vuotias oli perheemme ainut rokottamaton. Hän sairastui muiden tavoin koronaan jouluna 2022 ja hän oli ainut meistä joka kärsi pahan taudin. Sisko menehtyi koronan jälkitautiin alku vuodesta.

Hän uskoi vaihtoehtomediaa ja kärsi siitä järkyttävän kohtalon.

Yksikään tietämäni rokottamaton ei sairastanut koronaa perusflunssaa kummempana, itse en ole sairastanut ollenkaan.

Tuttu noin kuusikymppinen mies päätyi keväällä 2020 alkuperäisen koronan vuoksi hengityskoneeseen. Jäi siitä kokemuksesta henkiin mutta aika hilkulla se oli.

Vierailija
85/89 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni 27vuotias oli perheemme ainut rokottamaton. Hän sairastui muiden tavoin koronaan jouluna 2022 ja hän oli ainut meistä joka kärsi pahan taudin. Sisko menehtyi koronan jälkitautiin alku vuodesta.

Hän uskoi vaihtoehtomediaa ja kärsi siitä järkyttävän kohtalon.

Yksikään tietämäni rokottamaton ei sairastanut koronaa perusflunssaa kummempana, itse en ole sairastanut ollenkaan.

Tuttu noin kuusikymppinen mies päätyi keväällä 2020 alkuperäisen koronan vuoksi hengityskoneeseen. Jäi siitä kokemuksesta henkiin mutta aika hilkulla se oli.

... ja itselläni koronan omikron - versio oli rokotettunakin yhtä ikävä kuin influenssa. Eli hillitöntä kuumetta ja veto täysin pois. Taudista paranemisen jälkeen armoton väsymys noin kolmen viikon ajan. Töissä sama pitkä väsymyskokemus oli useammalla koronan sairastaneella. 

En viitsi edes ajatella millainen tuo olisi ollut ilman rokotetta.

Vierailija
86/89 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei estä kuolemaa.

Vierailija
87/89 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei estä kuolemaa.

... mutta ennenaikaista kuolemaa ja monia varsin ikäviä kokemuksia voi vältellä sairauksiensa asianmukaisella hoidolla ja pitämällä rokotesuojan kunnossa.

Vierailija
88/89 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei estä kuolemaa.

... mutta ennenaikaista kuolemaa ja monia varsin ikäviä kokemuksia voi vältellä sairauksiensa asianmukaisella hoidolla ja pitämällä rokotesuojan kunnossa.

Tässä on aikuisiän rokotussuojan ylläpitämisestä ohjeet:

https://www.suomi.fi/kansalaiselle/terveys-ja-sairaanhoito/terveyden-yl…

Kannattaa tarkistaa. Erityisesti jäykkäkouristusrokotus on syytä olla voimassa kun bakteeria on luonnossa lähes joka paikassa. Nykyisellään jos itse olisin lähdössä uudelleen baanalle niin ottaisin ehdottomasti HPV - rokotuksen. 

Vierailija
89/89 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floridassa on julistettu k-rokotteet bioaseeksi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi