Annatko lastesi katsoa Euroviisut suorana?
Lasten iät? Sitä tuntee itsensä ankeuttajaksi, kun on kieltänyt lapsia katsomasta Euroviisuja tänään suorana. Kuulemma kaikki kaverit katsoo. Lasten iät 6 ja 8.
Kommentit (35)
Suvi-Jormaa varmaan pelottaa Euroviisut? :D
Minun lapseni ei ole kuulemma koskaan katsonut Euroviisuja. Eikä tänäkään vuonna ole kuullut yhtään kertaa Suomen kappaletta.
Soitin hänelle juuri Robinin coverin ja lupasin ottaa ohjelman nauhalle.
Robinin osuutta Euroviisuissa odotan ja jännitän kovasti. Ja toivon hyvää mieltä kaikille esiintyjille. Vain yksi voi voittaa, vaikka kaikki olisivat yhtä hyviä.
Käärijä on jo voittanut, meidän kaikkien sydämet. Ja maailma on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Annan lapset on 14 ja 16v. 16v lähti kaverilleen katsomaan sitä.
Ryyppäämään se 16v lähti
Totta kai annan, huomenna ei ole aamusta kenelläkään mitään menoa. Yksi 9-vuotias ja kaksi 13-vuotiasta.
Nuorinta ei tosi. kiinnosta, mutta isoimmat ovat uhonneet katsovansa loppuun asti. Toisen osalta olen myös varma että jaksaa valvoa 02-03 asti. Todennäköisesti nuorin katselee omaa leffaa pädiltään puoleen yöhön, koska en näe järkeä siinä, että kiellän yhdeltä ruudun tuijotuksen sen takia, ettei halua katsoa oikeaa ohjelmaa.
Voisin antaa katsoa jos itse jaksaisin valvoa 😄 Nyt on tosi touhukas päivä takana. Nukutan nuorimmaiseni klo 20, mieheni valvoo hieman ja odottaa että vanhempi lapsemme nukahtaa. Itsekin menen nukkumaan silloin klo 20, rankka viikko takana kun vanhin lapsi sairasteli, myös työt verotti minua. Ihana päästä ajoissa nukkumaan. Lapseni on 3.v ja 11.v.
Toivottavasti Käärijä voittaa!! 💚😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäämään se 16v lähti
Ei tainnut mennä, ei onneksi ole tullut vanhempiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vinossa saavat katsoa.
Jännää että löytyy eroja! Meillä katsovat mutkalla. Mutta tarkoitus on tietysti sama: että väsyvät nopeasti ja menevät vapaaehtoisesti nukkumaan. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäämään se 16v lähti
Ei tainnut mennä, ei onneksi ole tullut vanhempiinsa.
Sokerihumalassa voi kyllä kaikki olla sen verran iso kassillinen karkkia pakattiin mukaan.
Juu tottakai. Ovat nyt 11 ja 13. Ovat katsoneet jo vuosia, niin tein itsekin lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Poika 14v katsoo minun kanssani tänäkin vuonna viisut.
Äitienpäivää aloitellaan näin 🤗
Mutta enää en kuulemma saa laulaa mukana, tai huutaa Suomen pisteistä
😁🙈Herkkuja on paljon ja minä otin oikein tunnin päikkärit, että jaksan valvoa.
Ihanaa iltaa kaikille 💃🏆🍾
💚💚💚💚😎💚💚💚💚
Kuulostaa kivalta, hauskaa iltaa! Minäkin katson pojan 12 v. kanssa kahdestaan ja pojalle pedattu peti sohvaan ensi yöksi niin että voi käydä suoraan yöpuulle sitten kun ei jaksa enää valvoa. Sipseillä ja jätskillä herkutellaan, kiva rento viikonloppu. 🙂
Vanhemmalla 14v:llä herätys kisoihin klo 6.00. Aikoo katsoa Käärijän suoritukseen saakka, minä samoin. Mies ja 12v katsovat loppuun saakka kun heillä ei huomenna aikaista herätystä.
Teinejä ei viisut kiinnosta mutta eskarilaista kylläkin. Ja saa katsoa, olen varannut herkkuja illaksi. Lapsi halusi nukkua päikkärit että jaksaa valvoa koko ohjelman ajan =D
Me katsomme kyllä Euroviisut tosin vain kahteentoista asti ja loput huomenna eka vuosi kun haluavat katsoa viisut joten katsottiin kahteentoista asti lapset on 10&12v
Olisit antanut katsoa, eivät jaksaidi kuitenkaan. Niin meilläkin kävi. Jo ennen Suomen esitystä halusivat nukkumaan.
Vinossa saavat katsoa.