Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä on villinnyt kaikki - Lemmikkikaneille on leikattu pottatukkia ja päiväkotien äitienpäiväaamiaisella kirkassilmäiset lapset laulavat kuinka kaatavat päällensä samppanjaa

Vierailija
13.05.2023 |

Tälläistä menoa Suomessa 2023 ja harmillista kyllä Käärijä on kaupallistettu itse artistin ohi:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1ab5cb55-a544-49f0-be7d-cc4b9f…

Kaiken huipuksi koirillekin on puettu bolerot eivätkä ne olleet innoissaan asiasta:

https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009524893.html

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aloituksineen Porvoosta suoraan Pietarin trollitehtailta.

Vierailija
22/32 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on rssän masinoimaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole mikään suomalainen vaan pelkkä impostori ja luopio, maanpetturi. Aito ja oikea suomalainen kannustaa ja tukee omaa viisuehdoksataan henkeen ja vereen koko sydämellään ja on mukana humussa.

Ei tod. Suomalaisten karnevaaleissa ei ole mitään tyyliä ja itse olen suomalainen Tunnen myötähäpeää.

sivusta

Vierailija
24/32 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLihan se eilen ihanaa, kun päiväkodissa varhaiskasvattajat oli opettaneet lapsia laulamaan

"Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku

Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei

En mieti huomista ku tartun tuopista niinku

Haluun olla sekasin ja vapaa huolista niinku

Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tuolissa niinku"

Tuli hieno tunne siitä, että akateemiset ihmiset ovat hoksanneet, että jo lapsilla hauskanpito on sitä, että on tuoppi ja juomaa ja sitähän pitää sitten julistaa. Pedagogisesti täydellinen elementti opettaa lapsia sanoittamaan tunteitaan eli kun ei jaksa, niin vedä viinaa ja olet vapaa huolista. Eikä enää ujostuta.

Vierailija
25/32 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsenlapseni esittivät hienon cha cha cha version ja ihan oikeilla sanoilla ja hienoilla muuveilla. Ankeuttajille kaikki ilonpito on liikaa. Meidän perheessä osataan nauttia keväästä, auringosta, viisuista, hauskoista biiseistä ja karnevaalitunnelmasta. Lasten esitys oli todella upea ja sai koko porukan vieläkin paremmalle tuulelle. Kippis ja kulaus ja cha cha cha. Nyt on kesä! 🌞 Nautitaan!

Vierailija
26/32 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan ilahduta tuollainen juntti ja lapsellinen käärijä, ei ihme että Suomessa menee huonosti, kun ihmisten keskittymiskyky on junttien ohjelmassa.

Suomen ongelmat eivät aiheudu tv-ohjelmasta, syyt ovat ihan muualla. Jos suomalaiset nyt repivät iloa harmittomasta jutusta, on se sentään pieni irtiotto ankeista ajoista.

Vierailija
27/32 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapsenlapseni esittivät hienon cha cha cha version ja ihan oikeilla sanoilla ja hienoilla muuveilla. Ankeuttajille kaikki ilonpito on liikaa. Meidän perheessä osataan nauttia keväästä, auringosta, viisuista, hauskoista biiseistä ja karnevaalitunnelmasta. Lasten esitys oli todella upea ja sai koko porukan vieläkin paremmalle tuulelle. Kippis ja kulaus ja cha cha cha. Nyt on kesä! 🌞 Nautitaan!

No hauskanpito on katsojan silmissä tuollainen lapsellinen hypetys ja teinimäinen fanitus on säälittävää ja noloa, ja itsekin nautin kesästä,auringosta yms mutta ei riitä sivistys ja äly niin pitkälle että hyperventiloisin ja hysteerisesti vammaista laulua hokisin ja fanittaisin miesaikuista, kiva lapsille opettaa tuollaista pskaa.

Vierailija
28/32 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole mikään suomalainen vaan pelkkä impostori ja luopio, maanpetturi. Aito ja oikea suomalainen kannustaa ja tukee omaa viisuehdoksataan henkeen ja vereen koko sydämellään ja on mukana humussa.

Ei tod. Suomalaisten karnevaaleissa ei ole mitään tyyliä ja itse olen suomalainen Tunnen myötähäpeää.

sivusta

Sama, onneksi löytyy muitakin meitä älykkäitä jotka ei tajua aivotonta myötähäpeää ja noloutta aiheuttavaa esitystä ja laulua jota lapsetkin hokee joka paikassa.

Vierailija
29/32 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Sama, onneksi löytyy muitakin meitä älykkäitä jotka ei tajua aivotonta myötähäpeää ja noloutta aiheuttavaa esitystä ja laulua jota lapsetkin hokee joka paikassa.

Löysääpä sitä pipa, ankeuttaja. Viisut ovat vain kerran vuodessa.

Vierailija
30/32 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että lapset ovat innoissaan,perheet tekevät yhdessä Käärijä juttuja ,asuja,leivonnaisija ym.

Tanssi on lapsille hyvää liikuntaa.

Kerrankin tekevät muuta kuin pelaavat tietokoneella.

Vierailija
31/32 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin euroviisufani mutta en niin kova fani että menisin kaupalliseen markkinointiin mukaan enkä tee asuja tai villiintyisin,olen maltillisempi enkä hoilota chachachaata.

Vierailija
32/32 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Löysääpä sitä pipa, ankeuttaja. Viisut ovat vain kerran vuodessa.

Junttejen uusi sana:ankeuttaja,muuta ette osaa kertoo lapsellisuudesta ja teinimäisyydestä,apua että tuollaisillakin on lapsia,ei ihme ettei ne osaa käyttäytyä kouluissa ja julkisilla paikoilla kun vanhemmatkin ihan tasoa teini.