Mies haukkuu tyhmäksi
Mies on viime kuukausien aikana sanonut minua suoraan päin naamaa tyhmäksi, etten ymmärrä puhetta..miten tuollaisesta pääsee yli? Meillä on ollut viime aikoina vaikeaa. Ei ainakaan auta parantamaan asioita. Mä en ole tyhmä. Olen ylioppilas, mulla on pari tutkintoa ja 2 ammattia. Saatan olla hidas ja itsepäinen. Osaan itsenäisesti hoitaa asiani ( myös hänen) olen paremmin kärryillä kotimme asioista, laskuista, rahoista kuin hän. Itsetuntoni on nuoruuden koulukiusaamisesta vieläkin nollissa ja nyt vielä oma puoliso mollaa. Viimeksi ei ollut varsinaisesti riitaskaan, enemmänkin väittelyä/kinastelua asiasta.
Alan itsekin miettiä, että jos oonkin tyhmä. En esimerkiksi aina keksi nopeasti fiksua sanottavaa, tarvitsen aikaa uuden oppimiseen (toki riippuu asiasta).
Miten sivuuttaa ilkeät sanat?
Kommentit (47)
Jos kumppani kohtelee huonosti, kannattaa erota
Ei toista saa sanoa tyhmäksi vaikka toinen olisikin tyhmä. Älykäs ei tee niin. Vain tyhmästi käyttäytyvä sanoo toista tyhmäksi. Tuollainen ei kuulu parisuhteeseen. Puolisoa pitää kunnioittaa ja siihen ei kuuluu minkäänlainen toisen hakkuminen tai solvaaminen. Keskustele puolisosi kanssa ja tee selväksi, että koet tuollaisen loukkaavana ja et enää siedä sellaista. Älä ala riitelemään ja haukkumaan takaisin. Se ei johda mihinkään.
Ukkos on melko varmasti myös oikeassa. Olet tyhäm!
Tymä oletkin, jos vain miehen lompakko estää sinua lähtemästä.
Vierailija kirjoitti:
Sano hänelle, että ei hänkään kovin älykäs ole, kun ei ole tämän fiksumpaa puolisoa ymmärtänyt itselleen ottaa.
Näin sanoin aikoinaan miehelleni. Kannattaa opetella tällaisia pikku jippoja jotka voi kätevästi kääntää sanojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäämällä suhteeseen todistat miehen olevan oikeassa.
Lähtisin, mutta yhteistä lainaa jonkinverran ja jos/kun hän jättää maksamatta niin ne jää mulle. Talo ei ole kovin vanha mutta näinä aikoina ei voi luottaa että menisi kaupaksi.
Pankkiin ja asia kuntoon. Ja menox.
Ei kiinnosta pillu vaan pullo.