Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuulikello on yksi naapuriterrorin muoto!

Vierailija
13.05.2023 |

Sitä ei voi kieltää.
Koko korttelin pitää kuunnella helvetinmoista kilinää joka tunkeutuu ikkunoidenkin läpi😡

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit heti jo marraskuussa sellasen soivan oviseppeleen, joka soi 24/7. Meillä oli kerran naapurilla sellanen. Tehokas.

Vierailija
22/30 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mahdollista, mutta niin kauan kuin tuo naapurinkuvatus terrorisoi minua röökinsavulla ja tekee partsistani käyttökelvottoman niin mun partsilla kilisee parikin tuulikelloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot sellaisen hetken kun näet noiden lähtevän lomalle tai mökille, hiivit yöllä paikalle ja...tuulikelloa ei enää ole. Varo riistakameroita!

Vierailija
24/30 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatiin naapurilta lahjaksi! Parikyt vuotta se on tossa pihalla helissyt.

Pitää pahat henget pois. 

Vierailija
25/30 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole nähnyt näkyä että omistaja istuisi sen juurella ihanoimassa kilkatusta. Jos tämä on tarkoitus, niin voisiko sen kilkattimen tuoda ulos kun sitä kilkatusta varta vasten tullaan kuuntelemaan ja viedä pois mennessään kun ihanuus on ohi. Tuskin nykyihminen tarvitsee kilkatinta "nyt tuulee" -merkkiääneksi. Typerin äänisaaste mitä voi vaan olla.

Vierailija
26/30 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempiäänisiä tuulikelloja ja sitten niitä vähemmän onnistuneita versioita. Yhtäkään ei pitäisi ripustaa pihalle tiiviisti rakennetulla alueella. Sitten kun se kalkatus ei kanna naapuriin, niin kukin ripustelkoon niitä niin paljon kuin sielu sietää. 

Ihmeellinen oletus, että kun minä kerran pidän tästä äänestä, niin kaikkien parin sadan naapurin on kuunneltava sitä ikkunoistaan yötä-päivää. 

Vierailija
27/30 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole nähnyt näkyä että omistaja istuisi sen juurella ihanoimassa kilkatusta. Jos tämä on tarkoitus, niin voisiko sen kilkattimen tuoda ulos kun sitä kilkatusta varta vasten tullaan kuuntelemaan ja viedä pois mennessään kun ihanuus on ohi. Tuskin nykyihminen tarvitsee kilkatinta "nyt tuulee" -merkkiääneksi. Typerin äänisaaste mitä voi vaan olla.

Yhdellä sukulaisellani on sellainen saunallaan, mistä sen ääni ei kanna naapuriin. Kilkattaa sitä aina paikalle tullessaan, mikäli ei tuule, mutta onkin ainoa jonka olen nähnyt kuuntelemalla kuuntelevan tuulikelloaan. 

Vierailija
28/30 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatiin naapurilta lahjaksi! Parikyt vuotta se on tossa pihalla helissyt.

Pitää pahat henget pois. 

Ja tuo naapureiden loppumattomat kiroukset tilalle. Upea diili. 

Vierailija
29/30 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee tuulikelloista mieleen jotkut kauhuleffat. Pahenteisesti tuulikello kilisee.

Käsi joka kehtoa keinuttaa...

Vierailija
30/30 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Pachelbel tuulikello kerrostalon parvekkeella. Hienosti soi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi