Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko luottaa naiseen, jonka kanssa päätyy sänkyyn jo ensimmäisten treffien päätteeksi?

Vierailija
13.05.2023 |

Onko syytä luottamuspulaan?

Kommentit (214)

Vierailija
81/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ottaisi miestä, joka ajattelee että miesten on ok harrastaa irtoseksiä mutta nainen on kamala håro jos sillä on ollut yksikin yhden yön suhde.

Elämme 2020-lukua jolloin vallitsee tasa-arvo, myös seksin suhteen. Jos mies on sovinisti niin se on potku perseelle hyvin nopeasti.

Minä panen ketä haluan ja minulla on ollut irtosuhteita. Jos se jotain miestä haittaa niin se on voivoi...

Ei se kellään kiinnostakaan.

Ei sinua kukaan muuhun huolisikaan.

Vierailija
82/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko luottaa mieheen, joka on valmis menemään sänkyyn heti.

Miehet ovat kyllä huvittavia:  sheimaavat naisia helppoudesta mutta jakelevat itse munaansa joka toiselle ja luulevat moraalisesti olevansa "helpon" naisen yläpuolella :D

Lort to mikä lort to. Ihan yhtä helppoja kuin se "antava" nainen

Eivät ole yhtä helppoja. Te ette tiedä millaisen työn takana tavalliselle miehelle on päästä panemaan. Siinä on hikeä ja kyyneliä valunut useita litroja.

Mitä? Itselle olis enemmän tyrkyllä kuin jaksaa panna. En todellakaan anna kaikille munaa, hyi olkoon

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on 99% niin, että nainen on tuollaisissa tapauksissa ihastunut ja haluaisi suhteen kun taas mies on tunteeton hyväksikäyttäjä, joka on valehdellut tunteistaan saadakseen naisen sänkyyn.

Ja kumpiko näistä on se epäluotettava.

Vierailija
84/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi siihen luottaa lämpimänä reikänä, mutta ei siitä kannata puolisoa tehdä.

Kannattaa ottaa puolisoksi semmoinen nainen, joka ei niin välitä seksistä. Sitten sinäkin voit naimisiin mentyänne liittyä siihen valittajakerhoon, jossa valitetaan kun avioseksiä on vain kaksi kertaa vuodessa.

Pidättyvyyshän ei tarkoita ettei välitä seksistä.

No tottakai se tarkoittaa. Nainen, jota ei seksi lähtökohtaisesti kiinnosta, ei "anna" ennen suhdetta eikä sitten suhteessakaan. Mutta mies haluaa naisen, joka on neitsyt mutta kuitenkin miehen kanssa likainen huo ra sängyssä joka osaa kaikki temput :D  Mutta "antaa" vain yhdelle miehelle

No, saahan sitä toivoa vaikka kuuta taivaalta. Mutta tosiaan, ei sitten kannata valittaa kun suhteen edetessä se nainen "antaa" ehkä muutaman kerran vuodessa

Hitto että mua ärsyttää tällaiset kommentit. En tiedä kokeeko kaikille jakelevat naiset jotenkin uhaksi pidättyväisemmät naiset vai miksi pitää aina näihin ketjuihin tulla laukomaan tuollaisia perättömiä väitteitä. Sä et voi päästä muiden kuin oman pääsi sisään, joten ole hyvä äläkä puhu muiden ihmisten puolesta. Ei ole ollenkaan vaikeaa arvata kumpaan naisryhmään tuollaisten kommenttien laukojat kuuluvat.

Minä olin pidättyväinen seurusteluaikana. Olihan se seksi alussa jännää, mutta äkkiä siihen sitten tottui. Nyt olen pidättyväinen avioliitossa, olen ollut jo vuosia. Seksi ei vaan kiinnosta.

Tyypillinen nainen: ensin leikitään että seksi kiinnostaa ja kun saadaan sitoutettua mies niin sitten ei kiinnostakaan...

Meillä meni pitkään seurustelun alkamisesta seksivaiheeseen. Jos olisin ollut kiinnostunut seksistä, olisin ollut halukas jo ihan alussa.

Vierailija
85/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin täysin luotettava nainen, vaikka menenkin sänkyyn heti ensimmäisillä treffeillä, jos mies osoittautuu kelvollisen oloiseksi.

Kerron rehellisesti jo ihan Tinder-profiilissani, etten etsi vakavaa parisuhdetta ja jos kumppani alkaa olemaan vähänkin liian vakavissaan meidän suhteemme kanssa, louvutan hänet eteen päin. Ei sopisi omaan arvomaailmaan alkaa uskottelemaan mitään sen enempiä, saati leikkimään toisen ihmisen tunteilla. 

Vierailija
86/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on 99% niin, että nainen on tuollaisissa tapauksissa ihastunut ja haluaisi suhteen kun taas mies on tunteeton hyväksikäyttäjä, joka on valehdellut tunteistaan saadakseen naisen sänkyyn.

Sikamiehet luulee että niillä on joku "oikeus" biologiaansa vedoten saada panna eri naisia mutta silti haaveilevat neitsyestä (joka on kuitenkin rietas ja osaa kaikki temput sängyssä)

Sovinismi: so last season. Ja samaten miehet jotka kokevat tarvetta jakaa naiset h u o r a  ja vaimomatskuun

Vierailija
87/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa puolisoksi semmoinen nainen, joka ei niin välitä seksistä. Sitten sinäkin voit naimisiin mentyänne liittyä siihen valittajakerhoon, jossa valitetaan kun avioseksiä on vain kaksi kertaa vuodessa.

Vielä paremman puolison saa naisesta, joka on neitsyt ja sen opettaa hyväksi rakastelemaan.

Vierailija
88/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten tunteilla leikkijät on kyllä alinta kastia. Ei sellaisesta ole kunnon puolisoksi

Vierailija
89/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä paremman puolison saa naisesta, joka on neitsyt ja sen opettaa hyväksi rakastelemaan.

Luuletko että sitä neitsyttä kiinnostaa seksi myöhemminkään liitossa jos ei ole alunperinkään juuri kiinnostanut. Sen takiahan nainen on neitsyt koska seksi ei lähtökohtaisesti ole hänelle mitenkään erityisen tärkeää.

Toisaalta, jos mieskin on aseksuaalisuuteen taipuvainen niin sehän on sitten ihan ok

Vierailija
90/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että naista ei kiinnosta opetella.

Vierailija
91/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikamiehet luulee että niillä on joku "oikeus" biologiaansa vedoten saada panna eri naisia mutta silti haaveilevat neitsyestä (joka on kuitenkin rietas ja osaa kaikki temput sängyssä)

Sovinismi: so last season. Ja samaten miehet jotka kokevat tarvetta jakaa naiset h u o r a  ja vaimomatskuun

Kelpaako jos pitää kaikkia h u o r i n a?

Vierailija
92/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ottaisi miestä, joka ajattelee että miesten on ok harrastaa irtoseksiä mutta nainen on kamala håro jos sillä on ollut yksikin yhden yön suhde.

Elämme 2020-lukua jolloin vallitsee tasa-arvo, myös seksin suhteen. Jos mies on sovinisti niin se on potku perseelle hyvin nopeasti.

Minä panen ketä haluan ja minulla on ollut irtosuhteita. Jos se jotain miestä haittaa niin se on voivoi...

Niin tyypillinen sovinistimiehen kommentti :D

Kannattaa tulla jo sieltä 1800-luvulta tähän päivään. Ajatteletko muissakin asioissa samalla tavalla kuin ihmiset sata vuotta sitten? Vaimo kuuluu hellan ja nyrkin väliin?

Vierailija
93/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten tunteilla leikkijät on kyllä alinta kastia. Ei sellaisesta ole kunnon puolisoksi

Mutta sexiin kyllä, se riittää.

Vierailija
94/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, saahan sitä ajatella mitä haluaa. Mutta ei kannata ihmetellä, miksi ei kelpaa naisille. Onko muuten myös äitisi huo ra, entä siskosi tai tyttäresi (jos sinulla on)?

Vierailija
95/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tulla jo sieltä 1800-luvulta tähän päivään. Ajatteletko muissakin asioissa samalla tavalla kuin ihmiset sata vuotta sitten? Vaimo kuuluu hellan ja nyrkin väliin?

En itse nähnyt mitään sovinistista tässä.

Tottakait samanlaiset kuuluvat yhteen, eli h o r o lle h o r o.

Vierailija
96/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luottaa yhtä hyvin kuin mieheen, joka päätyy tuon naisen kanssa sänkyyn jo ensimmäisten treffien päätteeksi.

Väärin. Mies tuossa tapauksessa tottelee biologista imperatiiviaan eli lisääntymistä. Nainen puolestaan tuskin on yksien treffien perusteella löytänyt sitä optimaalisinta isää lapselleen.

"tuskin", mutta voi hyvinkin olla, joten myös nainen saattaa toimia täysin rationaalisesti.

Minulle näin miehenä on ihan se ja sama onko seksiä eka treffeillä vai ei. Nykyään epärehellinen nainen tietysti optimoi ja välttää seksiä ekoilla treffeillä. Mitään ei voi siitä päätellä puoleen tai toiseen.

Vierailija
97/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sexiin kyllä, se riittää.

Siveä nainen ei halua miestä jolla on paljon yhden illan suhteita tai ylipäätään paljon suhteita takana. Siveä nainen odottaa siltä puolisolta samoja arvoja eli sitä että mies on pitänyt itsensä puhtaana ja kieltäytynyt irtoseksistä ja pelkistä seksisuhteista (jotka ovat tunteilla leikkimistä)

Vierailija
98/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten noiden kommenttien kanssa jossa toivotaan miehelle samaa?

Säälittävää kaksinaismoralismia.

Vierailija
99/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse nähnyt mitään sovinistista tässä.

Tottakait samanlaiset kuuluvat yhteen, eli h o r o lle h o r o.

Kyllähän se on sovinismia jos miehen mielestä miehillä on oikeus vapaaseen seksiin ja he ovat vain "alfoja" mutta samalla tavalla toimivat naiset ovat h u o r i a  eivätkä kelpaa vakisuhteeseen.

Et näe mitään sovinistista tuossa? Sama vietti, sama toimintapa eli vapaa seksi. Mutta miestä ei leimata huo raksi kun taas nainen saa huo ran leiman

Vierailija
100/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, saahan sitä ajatella mitä haluaa. Mutta ei kannata ihmetellä, miksi ei kelpaa naisille. Onko muuten myös äitisi huo ra, entä siskosi tai tyttäresi (jos sinulla on)?

Ihan hyvin kelpaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän