Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko luottaa naiseen, jonka kanssa päätyy sänkyyn jo ensimmäisten treffien päätteeksi?

Vierailija
13.05.2023 |

Onko syytä luottamuspulaan?

Kommentit (214)

Vierailija
61/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi siihen luottaa lämpimänä reikänä, mutta ei siitä kannata puolisoa tehdä.

Kannattaa ottaa puolisoksi semmoinen nainen, joka ei niin välitä seksistä. Sitten sinäkin voit naimisiin mentyänne liittyä siihen valittajakerhoon, jossa valitetaan kun avioseksiä on vain kaksi kertaa vuodessa.

Pidättyvyyshän ei tarkoita ettei välitä seksistä.

No tottakai se tarkoittaa. Nainen, jota ei seksi lähtökohtaisesti kiinnosta, ei "anna" ennen suhdetta eikä sitten suhteessakaan. Mutta mies haluaa naisen, joka on neitsyt mutta kuitenkin miehen kanssa likainen huo ra sängyssä joka osaa kaikki temput :D  Mutta "antaa" vain yhdelle miehelle

No, saahan sitä toivoa vaikka kuuta taivaalta. Mutta tosiaan, ei sitten kannata valittaa kun suhteen edetessä se nainen "antaa" ehkä muutaman kerran vuodessa

Hitto että mua ärsyttää tällaiset kommentit. En tiedä kokeeko kaikille jakelevat naiset jotenkin uhaksi pidättyväisemmät naiset vai miksi pitää aina näihin ketjuihin tulla laukomaan tuollaisia perättömiä väitteitä. Sä et voi päästä muiden kuin oman pääsi sisään, joten ole hyvä äläkä puhu muiden ihmisten puolesta. Ei ole ollenkaan vaikeaa arvata kumpaan naisryhmään tuollaisten kommenttien laukojat kuuluvat.

Minä olin pidättyväinen seurusteluaikana. Olihan se seksi alussa jännää, mutta äkkiä siihen sitten tottui. Nyt olen pidättyväinen avioliitossa, olen ollut jo vuosia. Seksi ei vaan kiinnosta.

Vierailija
62/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa puolisoksi semmoinen nainen, joka ei niin välitä seksistä. Sitten sinäkin voit naimisiin mentyänne liittyä siihen valittajakerhoon, jossa valitetaan kun avioseksiä on vain kaksi kertaa vuodessa.

No tottakai se tarkoittaa. Nainen, jota ei seksi lähtökohtaisesti kiinnosta, ei "anna" ennen suhdetta eikä sitten suhteessakaan. Mutta mies haluaa naisen, joka on neitsyt mutta kuitenkin miehen kanssa likainen huo ra sängyssä joka osaa kaikki temput :D  Mutta "antaa" vain yhdelle miehelle

No, saahan sitä toivoa vaikka kuuta taivaalta. Mutta tosiaan, ei sitten kannata valittaa kun suhteen edetessä se nainen "antaa" ehkä muutaman kerran vuodessa

Hitto että mua ärsyttää tällaiset kommentit. En tiedä kokeeko kaikille jakelevat naiset jotenkin uhaksi pidättyväisemmät naiset vai miksi pitää aina näihin ketjuihin tulla laukomaan tuollaisia perättömiä väitteitä. Sä et voi päästä muiden kuin oman pääsi sisään, joten ole hyvä äläkä puhu muiden ihmisten puolesta. Ei ole ollenkaan vaikeaa arvata kumpaan naisryhmään tuollaisten kommenttien laukojat kuuluvat.

Meinasin juuri kirjoittaa saman.

Kyllä tykkään seksistä mutta vain jos tunnen kumppanini.

Vähän kismittää, että pitäisi harrastaa seksiä kaikkien kanssa tai sitten saa leiman, että ei seksi kiinnosta ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä haluaisi lapselleni sellaista isää (enkä itselle puolisoa) jolla on värikäs ihmissuhdehistoria takana. Pettureita ja perheensä hylkääjiä on muutenkin liikaa. Ensimmäisillä treffeillä sänkyyn pyrkivä mies on epäilyttävä: miten sellaiseen voisi luottaa joka ei edes yritä hillitä seksihalujaan

Oletko itse hillinnyt itsesi?

Vierailija
64/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen sänkyyn heti pyrkivät miehet voidaan unohtaa kun etsitään vakavaa parisuhdetta. Viittaa miehen petolliseen luonteenlaatun jos yrittää heti saada seksiä

Vierailija
65/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä haluaisi lapselleni sellaista isää (enkä itselle puolisoa) jolla on värikäs ihmissuhdehistoria takana. Pettureita ja perheensä hylkääjiä on muutenkin liikaa. Ensimmäisillä treffeillä sänkyyn pyrkivä mies on epäilyttävä: miten sellaiseen voisi luottaa joka ei edes yritä hillitä seksihalujaan

Kyllä. Ja oletan että tuleva puolisonikin osaa hillitä viettinsä

Vierailija
66/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen sänkyyn heti pyrkivät miehet voidaan unohtaa kun etsitään vakavaa parisuhdetta. Viittaa miehen petolliseen luonteenlaatun jos yrittää heti saada seksiä

Ja silloin kun ei haita vakavaa se on ok.

Vierailija
67/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä aito nainen.

Muille esimerkkiä.

Vierailija
68/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin juuri kirjoittaa saman.

Kyllä tykkään seksistä mutta vain jos tunnen kumppanini.

Vähän kismittää, että pitäisi harrastaa seksiä kaikkien kanssa tai sitten saa leiman, että ei seksi kiinnosta ollenkaan.

Kyllähän biologia ohjaa myös naista. Jos on vähemmän seksuaalinen, ei kiinnosta seksi pidemmän päälle. Kun taas seksuaalisemmat naiset, joita seksi jo lähtökohtaisesti kiinnostaa, tykkäävät harrastaa sitä useamman ihmisen kanssa

Vierailija
69/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä aito nainen.

Muille esimerkkiä.

Kiitos, kommenttisi varmaan koskee minuakin. Minä olen pidättyväinen parisuhteessakin.

Vierailija
70/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä aito nainen.

Muille esimerkkiä.

Ja hyvä esimerkki myös miehille: kunnon mies ei harrasta yhden illan juttuja

Vierailija
71/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luottaa naiseen.

Ja on luottamuspula kysyjän älykkyyden suhteen.

Luota minuun.

Vierailija
72/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Vierailija
73/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka pelkää uskottomuutta noin kovin paljon on syytä kiertää kaukaa. Samoin ajattelevat naiset myös.

Vierailija
74/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin pidättyväinen seurusteluaikana. Olihan se seksi alussa jännää, mutta äkkiä siihen sitten tottui. Nyt olen pidättyväinen avioliitossa, olen ollut jo vuosia. Seksi ei vaan kiinnosta.

Tyypillinen nainen: ensin leikitään että seksi kiinnostaa ja kun saadaan sitoutettua mies niin sitten ei kiinnostakaan...

Vierailija
75/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut pitkä suhteeni alkoi siitä, että menimme sänkyyn ekana iltana. Oli näet vetovoimaa. Se on harvinaista. Omalla kohdalla sitä on joko heti tai ei ollenkaan. Odottelu ei siis auta.

Vierailija
76/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama nainen se on, vaikka sattui ensimmäisillä treffeillä sänkyyn. Itsellekin on käynyt siten sinkkuaikana. Nykyinen puoliso on ollut jo vuosikausia ja ihan tasapainoisesti elellään. Sais sitä vaan panettaa useammin kuin kerran parissa vuodessa.

Vierailija
77/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottaisi miestä, joka ajattelee että miesten on ok harrastaa irtoseksiä mutta nainen on kamala håro jos sillä on ollut yksikin yhden yön suhde.

Elämme 2020-lukua jolloin vallitsee tasa-arvo, myös seksin suhteen. Jos mies on sovinisti niin se on potku perseelle hyvin nopeasti.

Minä panen ketä haluan ja minulla on ollut irtosuhteita. Jos se jotain miestä haittaa niin se on voivoi...

Vierailija
78/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko luottaa samanlaiseen mieheen?

Jep. Täysin normaalia toimintaa miehellä. Naisella ei välttämättä.

Miehet on eläneet siinä illuusiossa, että naisen uskottomuutta ei tarvitse pelätä, koska naiset on luonnostaan siveitä ja hitaasti lämpeäviä. Nyt 2000-luvulla miehet on joutuneet heräämään siihen ikävään tosiasiaan, ettei miehen ja naisen seksuaalisuudet aina poikkeakaan toisistaan yhtä paljon kuin on luultu, ja oikeasti naisetkin voi tykätä seksistä muutenkin kuin pimeässä peiton alla oman aviopuolison kanssa. Tämä on joillekin hankala pala. Uskollisuusluottamusta ei pystykään enää laskemaan sen varaan, ettei nainen ylipäänsä tykkää seksistä muuten kuin vakituisessa parisuhteessa, vaan siitä suhteesta pitäisi ihan oikeasti jaksaa huolehtiakin ja siihen kumppaniin jaksaa tutustua. Naisillahan tilanne on ollut tällainen aina, että luottamuksen pitää perustua kumppanin rehellisyyteen eikä (irto)seksikielteisyyteen.

Mun nainen kerran petti, kun suhteessa ei ollut kaikki hyvin. Se suhde oli sitten osaltani siinä. Hän halusi jatkaa, mutta en todellakaan tuon jälkeen enää halunnut. Eivät naiset voi ruveta vain sen takia pettämään, että joskus on vaikeuksia. Kyllä ne pitää selvittää.

Vierailija
79/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä aito nainen.

Muille esimerkkiä.

Ja hyvä esimerkki myös miehille: kunnon mies ei harrasta yhden illan juttuja

Ei harrastakaan.

Harmi, kun kunnon naisia ei ole enää.

Vierailija
80/214 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

k u l u k u m u l k u n päiväuni, että pääsis pukille.

parempi ettei sulla oo minkäänlaista seuraa.

varmaan laittasit patteriin kiinni kun lähtisit asioille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän