Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reissutyötä tekevät: pettääkö (lähes)kaikki miehet?

Vierailija
13.05.2023 |

Niin. Reissuissa pettäminen on varmaan helpointa toteuttaa joten miten on kokemustenne mukaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkensa puolison kanssa viettävät, petättekö kaikki? Jos pettää haluaa niin sen voi tehdä missä vain milloin vain.

Ei tuo mies ole koskaan ainakaan antanut viitteitä sille, että olisi vieraissa käynyt ja minä täällä kotona en todellakaan käy vieraissa. Mies tekee 13 tuntista päivää, kuusi tai seitsemän päivää viikossa. Illalla saattaa lähteä humpalle, mutta kai hän sieltä yksin majapaikkaansa tulee. En mä voi aikuista vahtia, vain luottaa.

Kuulostaa mun ex bisnesmieheltä joka harrastaa pettämistä työmatkoilla ja tapailee salaa muita naisia kotikaupungissaan. Iljettävää!

Vierailija
22/26 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet ole toistensa kopioita. Pieni osa pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulet jos mies reissuhommissa 300km päässä tai jopa toisessa maassa? Jos tilaisuus niin aivan varmasti.

Tietääkö tai arvaako vaimot?

Voivat olettaa. Reissumiesporukka lähtee työpäivän päätteeksi katsomaan kaupungin yöelämää.

Vierailija
24/26 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne pettää jotka pettäisi muutenkin

Tämähän se olisi.

Ihmiset, jotka syvällä sisimmässään haluavat pettää, löytävät kyllä aikaa ja paikan sille pettämiselle

Vierailija
25/26 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin entä pettääkö kaikki vaimot kun mies on reissussa?

Vierailija
26/26 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät on oma rotunsa, heikkopäisiä, suhteellisen urpoja ja vietövissä olevia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi