Reilu 50 kymppisen erektiot
Mitenkäs muilla vähän jo varttuneemmilla miehillä? Tai saa naisetkin miehiään arvioida jos haluaa.
Itsellä on ikää 53 ja olen huomannut ettei tuo penis oikein mistään pelkistä mielikuvista tai edes siitä, että vaan itse vaikka kosketan vaimoa oikein kovin helposti kovetu. Kovettuu kyllä sitten ihan ok jos vaimo sitä hyväilee tai vastaavaa. Pari kertaa ei tänä vuonna seisonut ollenkaan ei sitten millään, mutta se ei ole tavallista. Selkeä ero tässä kuitenkin nuoruuden aikoihin on. Hommat kyllä hoituu, mutta vaimo ei ole vielä vissiin sekään oikein tainnut tajuta etten ole aina ihan itsestään vamiina niinkuin ennen vaan jotain pitäisi tehdäkin. Kestoa kyllä on sitten paremmin kuin nuorena, mutta pitäisikö tässä huolestua vai näinkö se sitten vaan menee?
Kommentit (47)
Me tehtiin mielenkiintoinen koe.Itsellänikin on erektiokyky heikentynyt huomattavasti,ollaan oltu vaimon kanssa yhdessä jo lähes 40v.Eräänä viikonloppuna meillä oli kylässä hänen pari vuotta nuorempi, kymmenkunta vuotta sitten eronnut siskonsa,jolle hän oli puhunut asiasta.Aloimme illalla riisua vaatteitamme,ja kun näin hänet pikkupöksyissä ja rintaliiveissään minulla seisoi jo täysillä.Vaimoni sanoi että hyvin näyttää seisovan,ja sanoi siskolleen että vetele spermat ulos jos haluat,sisko riisui pöksynsä,laittoi ne kaluni ympärille eikä hänen tarvinnut kauan vedellä kun tulin hänen pöksyihinsä.Naiset nauroivat ettei näytä olevan elimellistä vikaa.Asia vain on niin että kaikkeen hyväänkin vain tottuu.
58 kirjoitti:
Me tehtiin mielenkiintoinen koe.Itsellänikin on erektiokyky heikentynyt huomattavasti,ollaan oltu vaimon kanssa yhdessä jo lähes 40v.Eräänä viikonloppuna meillä oli kylässä hänen pari vuotta nuorempi, kymmenkunta vuotta sitten eronnut siskonsa,jolle hän oli puhunut asiasta.Aloimme illalla riisua vaatteitamme,ja kun näin hänet pikkupöksyissä ja rintaliiveissään minulla seisoi jo täysillä.Vaimoni sanoi että hyvin näyttää seisovan,ja sanoi siskolleen että vetele spermat ulos jos haluat,sisko riisui pöksynsä,laittoi ne kaluni ympärille eikä hänen tarvinnut kauan vedellä kun tulin hänen pöksyihinsä.Naiset nauroivat ettei näytä olevan elimellistä vikaa.Asia vain on niin että kaikkeen hyväänkin vain tottuu.
Voi kunpa saisi olla tuommoisen kokeen kohteena.
Olen 63-vuotias mies. Ikäni on isompi luku kuin painoni. En tiedä onko vähäisellä painollani vaikutusta siihen, että erektioni on edelleen aika hyvä. Mutta erektion laatu vaihtelee, välillä se tuntuu yhtä kovalta kuin nuoruuden päivinä, ja toisinaan taas se on niin löysä, että yhdynnän aloitus on vaikeata. Mutta kun se pääsee sinne sisuksiin, niin sitten se kovenee sen verran, että yhdyntä sujuu. Muutaman kerran vuodessa se ei kovetu, silloin vaimo ottaa sen suuhunsa ja hoitelee minut laukeamiseen.
Seksiä meillä onn aina aamuisin, se on selvästi sopivin aika meille. Olen työelämässä, muutaman vuoden vanhempi vaimoni on jo eläkkeellä. Seksi ajoituu viikoknlopulle, kun pääsen itse eläkkeelle se voi ajoittua tasaisemmin viikon eri aamuille.
Kylläpä papparainen satuilee. Ei varmasti tuon ikäinen vaimo ota suuhun miehensä löysää eikä kovaa kullia.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä papparainen satuilee. Ei varmasti tuon ikäinen vaimo ota suuhun miehensä löysää eikä kovaa kullia.
Elämäntapatrollilla tuntuu nyt olevan polttava tarve käydä pökeltämässä provo liki joka ketjun joka viestiin erikseen. Jäitkö työttömäksi vai mikä riivaa?
Suht hyvin toimii 52 vuotiaana. Vähän hitaammin reagoiden ja voi olla ettei ihan täysin kivikovana aina, mutta ainakin itselle tarpeeksi kovana kuitenkin.
Juttelin muutaman saman ikäisen kaverin kanssa tästä viime kesänä. Ja ihan kaikki sanoivat ettei homma ole ihan entisellään. Turha kai sitä on verrata ihan nuoruuden aikoihin, mutta kaikilla oli joka tapauksessa ainakin jonkun verran menty alamäkeä kyvyissä. Eiköhän se ole ihan normaalia tässä iässä. Homma toimii, mutta vähän raihnaisemmin.
Tämän palstan kaikilla viisikymppisillä miehillä on:
- seksiä joka päivä
- mulkku kivikovassa stondiksessa heti kun vain ajatteleekin seksiä
- kolme- neljä nuorta tyttöystävää joka ukolla
- sperman määrä normaalia suurempi, noin kahvikupillinen per laaki
- normaalia suurempi mulkku
- seksitaidot huomattavasti normaalia paremmat
- atleettinen ulkomuoto
Tämän palstan kaikilla viisikymppisillä naisilla on:
- seksiä joka päivä
- täysin säännölliset kuukautiset
- täysin mahdollista tulla vielä raskaaksi, suvussakin vaikka kuinka moni tullut viisikymppisenä.
- Jos vaihdevuosioireita ollut, niin ne ovat vain lisänneet seksihaluja
- haluttomuus täysin tuntematon käsite
- hyvin säilynyt ulkonäkö, kaikki luulee kolmikymppiseksi
- normaalia paljon paremmat seksitaidot
Porvoolaisessa juomavedessä on pakko olla jotain erilaista, kun vaikutukset on tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
- seksiä joka päivä
...
Porvoolaisessa juomavedessä on pakko olla jotain erilaista, kun vaikutukset on tuollaiset.
Sä et ilmeisesti lue tätä palstaa tai näitä ketjuja joihin itse provoat. Laskin tästä ketjusta toistakymmentä vastausta, joissa kuvattiin että päälle viisikymppisen miehen kyvyt ovat tavalla tai toisella ikääntyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- seksiä joka päivä
...
Sä et ilmeisesti lue tätä palstaa tai näitä ketjuja joihin itse provoat. Laskin tästä ketjusta toistakymmentä vastausta, joissa kuvattiin että päälle viisikymppisen miehen kyvyt ovat tavalla tai toisella ikääntyneet.
Ei varmasti ikäänny. Edelleen seisoo kuin kaksikymppisellä! Vässykät ja piilohomot on asia erikseen!
Mitähän tarkoittanee 50 kymppinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- seksiä joka päivä
...
Ei varmasti ikäänny. Edelleen seisoo kuin kaksikymppisellä! Vässykät ja piilohomot on asia erikseen!
Onko käynyt koskaan mielessä, että et ehkä ole ihan niin hyvä provoamaan kuin kuvittelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- seksiä joka päivä
...
Onko käynyt koskaan mielessä, että et ehkä ole ihan niin hyvä provoamaan kuin kuvittelet?
Olen aika hyvä kyllä. Siis ei käy mielessä moinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- seksiä joka päivä
...
Sen huomaa. Ettei käy mielessä, siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- seksiä joka päivä
...
Sinuun näkyy purevan hyvin, nytkin olet useampaan trolliin tarttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- seksiä joka päivä
...
Sinuun näkyy purevan hyvin, nytkin olet useampaan trolliin tarttunut.
Tiedän, mutta sääliksi minun käy trollia (no ei oikeasti), jos hänen täytyy ottaa ilonsa irti tällaisesta metatrollauksesta kun ei oikeat koukut pure kohderyhmään. No, kiva jos voin edes tällä tavalla hieman helpottaa oloa.
Itse 54 v ja harrastan urheilua säännöllisesti enkä juo tai tupakoi. Oman vaimon kanssa puolikas pilleri kovettaa kalun koko session ajaksi mutta ongelmana hänen paikkojen kestävyys. Suurin syy meidän ikäisten miesten erektioon on oman vaimon kropan roikkuminen ja lihominen, minulle ei haittaa iän näkyminen kunhan olisi suht hoikka. Mulla on ollut fuckbuddy naisia joista suurin osa hoikkia, erektio tapahtui heidän kanssaan ilman pilleriäkin hyvin ja riisuuntuessa ja suudellessa. Siinä empiiristä tutkimustietoa...
Naisille se on kova paikka myöntää ettei ole viehättävä eikä hoikka.
Mitenkäs tuo orgasmin voimakkuuden koventaminen oikein tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs tuo orgasmin voimakkuuden koventaminen oikein tapahtuu?
No tää on varmaan jälleen niitä yksilöllisiä asioita, joten en nyt tässä puhu muiden puolesta kuin itseni. Mulla orgasmin, ja nautinnon ylipäänsä, voimistuminen liittyy vuosien myötä kasvaneeseen seksuaaliseen itsetuntemukseen. Vaimon kanssa on ollut pitkä ja aktiivinen seksielämä, ja sen rinnalla olen oppinut omista tuntemuksistani myös sooloseksin kautta, johon suhtautuminen on muuttunut nuoruuden nopeasta ja vähän hävettävästäkin helpotuksesta rauhalliseen nautiskeluun, joka on ihan luonteva ja tärkeä osa omaa seksuaalisuutta.
Arkisemmin ilmaistuna, harjoitus tekee mestarin, ainakin jos oikeasti suhtautuu seksiin ja nautintoon sellaisena asiana, jota voi harjoitella ja parantaa.
Kun olin nuori mies (nyt 62), tyttöystäväni asui korkeakoulukaupungissa muutaman sadan kilometrin päässä. Vierailin hänen luonaan aina viikonloppuisin. Vakiokuvio oli se, että menimme opiskelijoiden suosimaan kapakkaan noin kello 19 ja olimme valomerkkiin asti. Silloin valomerkki tulia lähes kaikkialla klo 00.30. Sitten hänen kämpilleen, jossa kunnon seksisessio. Jos nyt yrittäisin toteuttaa tämän, niin pitäisi vaihtaa järjestystä tai sitten litkiä koko illan alkoholittomia. No, ehkä yksi normaali olut kävisi päinsä.
Erektioni ei ole niin kova, kuin se oli nuoruusvuosina. Mutta sen verran kova se on edelleen, että yhdyntä onnistuu. Aina ei onnistu, välillä se vaan kieltäytyy jäykistymästä ja kovettumasta. Vaimoni kiihottaa edelleen ja haluan häntä. Minä olen vähän yli 60 kg ja vaimo vähän alle sata kiloa. Ja näin on ollut koko yhdessäolomme ajan (26 vuotta).
Yksi asia on jopa paremmin kuin nuorena. Silloin "kärsin" nopeasta laukeamisesta ja siitä meinasi tulla suorastaan ongelma, kun minulta tuli jo alle minuutissa. Nyt pystyn säätelemään ja kontrolloimaan laukeamistani niin, että vaimo alkaa olla tyytyväinen ennen laukeamistani.
Kuinka kauan tätä tyydyttävää seksivaihetta kestää, sitä en osaa sanoa. Mutta nautitaan niin kauan kuin erektiotani kestää. Ja sitten kun se ei enää seiso, täytynee turvautua lääketieteen apuun tai tyydyttää vaimo toisella tavalla. Onneksi niitä konsteja on. Ja sitten täytyy varautua myös siihen, että halumme hiipuvat ikääntymisen myötä.
M 56 v. Vaimo huomattavasti nuorempi. Kivikovat aamuerektiot joka aamu. Seksiä muutaman kerran viikossa, ja pysyy kovana pitkiäkin aikoja. Salilla käyn 3-4 kertaa viikossa. Vältän alkoholia, sokeria ja suolaisia ruokia. Iän mukana huomannut että työstressiä kannattaa välttää koska se on alkanut selvästi vaikuttaa negatiivisesti haluihin ja kykyihin.