Ei olisi pitänyt sekaantua varattuun mieheen
Hänen takiaan menetin kaiken mm terveyteni ja omaisuuteni. Hän teki kaiken mahdollisen kiusan minulle. Olisi pitänyt olla sekaantumatta hänen avioliittoonsa. Hän kaipasi koko ajan ex-vaimoaan ja lapsiaan. Tämä kaikille varoituksena ettei kannata sekaantua varattuun. Vapaita sinkkumiehiäkin on aina tarjolla.
Kommentit (21)
Ei kannata, ei. Itsekin olen oppirahani maksanut. Tosin minun kohdallani oli kysymys naisesta.
Osa miehistä esittää silti ensin sinkkua. Osa ehkä ei. Joten onko se aina naisen syy sitten, nuorena varsinkin ehtii rakastua, ihastua, koukussa. Siitä työstää pois itseään.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä esittää silti ensin sinkkua. Osa ehkä ei. Joten onko se aina naisen syy sitten, nuorena varsinkin ehtii rakastua, ihastua, koukussa. Siitä työstää pois itseään.
Eihän se tuossa tapauksessa ole. Itse tiesin että on varattu.
Noin käy koska naiset ajattelee että komea mies voi antaa sulle jotain rakkautta muka.
Sulla oli varattu mies, joka ajatteli ex vaimoaan ja lapsia.
Kuka sen nykyinen nainen sit oli sun lisäksi-
provo. ensin sanoo että mies on varattu mutta kyse on kuitenkin siitä että mies kaipaa EX vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
karma iski, ihan oikein sulle
Niin oli. Ihan oikein mulle. Oli alkuperäinen suomalainen ja hän on jo kuollut.
Tämä olkoon opetuksena ihmisille. Aloittajakin joutuu helvettiin, ellei tee parannusta.
Ei tietenkään. Kertoohan tuo moraalin puutteesta, että pettää. Pettää siis varmasti sinuakin, et ole sen erikoisempi kuin eksä tai nyksäkään. Pettäjä ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä olkoon opetuksena ihmisille. Aloittajakin joutuu helvettiin, ellei tee parannusta.
Höpöhöpö. Ei mielikuvituspaikkaan voi joutua. Toki silti kannattaa hankkia moraali.
Aikoinaan minua piiritti kuukausitolkulla kihloissa oleva mies. Kun en antanut huomiota kuin kaverina, niin keksi/valehteli, että ovat eroamassa. Silloin pikkuhiljaa alkoi suhde. No tyyppi huijasi viimeisen päälle ja lopulta menikin naimisiin tän naisensa kanssa. Se oli minulle kamalaa aikaa ja aloin olla itsetuhoinen, koska se petos oli todella järkyttävissä mittasuhteissa. Vaadin häneltä anteeksipyyntöä ja hän sanoi, että myöntää tehneensä väärin, mutta ei pyydä anteeksi. Hän siis manipuloi minua aivan sairaasti ja kyseessä oli vieläpä erittäin hyvässä asemassa oleva mies. Tästä sain vielä haukkuja ja arvostelua ympäristöltä. Miksi ihmeessä se on se, jota on kaltoinkohdeltu onkin sitten se huono. Kävin sitten pitkän terapian ja minulta meni monta vuotta ennen kuin uskalsin enää suhteeseen.
No karma iski kyllä tuohon mieheen ja hän menetti kaiken sen, johon oli elämänsä kiinnittänyt. Pitkälti petoksilta ja ylimielisyydellä. Minä löysin uuden ja hyvän elämän.
Ei petturiin kannata luottaa, sen tietää lapsikin.