Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekoileeko Facebook muillakin tänään?

Vierailija
12.05.2023 |

Vai onkohan mun tili kaapattu

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meta rikkoi kyllä nyt tietoturvaa, fb oli laittanut eilen pyyntöjä sinne tänne ja kun joku niistä hyväksyi kaveripyynnön ,jota en siis itse laittanut, pääsi tämä henkilö lukemaan tietojani ja juttujani jotka ovat lukittuja ja näkyvät vain ystäville!! Niin kauan ei toivotut henkilöt näki tietoni kunnes huomasin ja poistin ystävistä.

Mitä tekee meta?

Vierailija
62/64 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meta rikkoi kyllä nyt tietoturvaa, fb oli laittanut eilen pyyntöjä sinne tänne ja kun joku niistä hyväksyi kaveripyynnön ,jota en siis itse laittanut, pääsi tämä henkilö lukemaan tietojani ja juttujani jotka ovat lukittuja ja näkyvät vain ystäville!! Niin kauan ei toivotut henkilöt näki tietoni kunnes huomasin ja poistin ystävistä.

Mitä tekee meta?

Ei somessa ole mitään tietoturvaa tai - suojaa. Mitä verkkoon kirjoitat, se verkkoon jää ja koskaan ei tiedä kuka postauksiasi kopioi. Lisäksi Meta on jenkkiläinen firma, ei sitä kiinnosta joku Eurooppalainen gdpr, sakkoja voi tulla mutta ei sellaiset pikkusummat niitä hetkauta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä poistunut ton bugin aikana hyväksytyt kaverit automaattisesti kavereista?

Vierailija
64/64 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OJ6 kirjoitti:

Onko teillä poistunut ton bugin aikana hyväksytyt kaverit automaattisesti kavereista?

Siis sellaisetko, joiden kaveripyynnöt olet hyväksynyt?

Vai sellaiset, joille olet vahingossa lähettänyt kaveripyynnön.

Itse olin päivällä lähettänyt vahingossa jollekin randomille ja hän hyväksyi minut kaveriksi illalla kun tuo bugi facebookin bugi oli jo korjattu. Itse lopulta poistin hänet kavereista myöhään illalla, kun fb toimi jo normaalisti. En osaa sanoa siis kun tuo ongelma oli päällä poistuvatko nuo silloin hyväksytyt kaverit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi