Sekoileeko Facebook muillakin tänään?
Kommentit (64)
Aina jotain sekoilua tuolla Facebookissa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Se yrittää vaan pimpata teille uusia ystäviä kesää varten. Tarviiko kaikesta aina valittaa?
Joo lähettää joillekin huijausprofiileillekin pian kaveripyyntöjä...
Sekoilee.Lähettelee käveripyyntöjä ties kenelle ja myös minulle tulee aivan outoja kaveripyyntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Se yrittää vaan pimpata teille uusia ystäviä kesää varten. Tarviiko kaikesta aina valittaa?
Varmaan kiva kun lähettäisi huijareille kaveripyyntöjä ja kaappaisi sun tilin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva kun lähettäisi huijareille kaveripyyntöjä ja kaappaisi sun tilin?
No eihän ne kaikki oo huijareita, myös tosiystäviä voi olla seassa.
Facebookin slogan on connecting pepople, nyt ne vaan tekee sitä oikeasti.
Siis lisääkö se automaattisesti kavereita, albumit piiloon ja äkkiä! Ei oo tarkoitettu tuntemattomille kuvat, vain kavereille
Miksi täältä poistuu kommentteja?
apua apua lisääköhän ihmisiä joita on hakenut aikaisemmin vai vaan tänään haettuja? kuolen jos lähettelee nyt pyyntöjä randomeille oon just viimeaikoina huvikseen aukonu menneisyyden puolituttujen profiileja ilman mitään syvällisempää tarkoitusta ihan vaan sijaistoimintona, kauheen noloa jos joku luulis että varta vasten ajatuksella jostain syystä kävisin stalkkaamassa:D
Minulta lähtenyt kaveripyynnöt ilmeisesti kaikille, jotka on kaveriehdotuksissa. Kiva.
Vierailija kirjoitti:
apua apua lisääköhän ihmisiä joita on hakenut aikaisemmin vai vaan tänään haettuja? kuolen jos lähettelee nyt pyyntöjä randomeille oon just viimeaikoina huvikseen aukonu menneisyyden puolituttujen profiileja ilman mitään syvällisempää tarkoitusta ihan vaan sijaistoimintona, kauheen noloa jos joku luulis että varta vasten ajatuksella jostain syystä kävisin stalkkaamassa:D
Tuntuu monelta lähteneen aivan summassa täysin random tyypeille, ilman että ovat stalkanneet edes
Mulle tuli joku "testiprofiili" jolle mun olisi pitänyt kirjautua kun omalleni yritin kirjautua. Luki siis "testiprofiili".
kävin kattomassa lähetettyjä pyyntöjä ja siellä ei ollut mitään kai ne tuolla näkyy jos jotain on tapahtunu sos. Yhtään pyyntöä ei oo myöskään mulle tullut..
Auttaako jos poistaa lähetetyt pyynnöt ja poistaa profiilin väliaikaisestikäytöstä? Jos poistaa tilin väliaikaisesti niin luulis ettei lähettelis sitten enää. Toisaalta pahempi jos sit jatkaa lähettelyä ja sitten ei voi olla edes sammuttelemassa tulipaloja samalla...
Mistä asti tätä tapahtunut tietääkö kukaan? Vain tänään vai onko jo viikkoja? tarkistin lähetetyt pyynnöt mutta ne ei näy jos toinen on ehtinyt jo hylätä pyynnön ja jos on pidempään tehnyt tätä niin yikesss
Vierailija kirjoitti:
Facebookin slogan on connecting pepople, nyt ne vaan tekee sitä oikeasti.
Kirjoitusvirhe jotenkin sopi tähän ihan loistavasti nyt :D Facebook- connecting pepople
Satuin katsomaan viestejäni. Face on lähetellyt tutuilleni niitä kela-videoita. Itse en niin tekisi. Yritän jaksaa vaihtaa salasanan.
Vierailija kirjoitti:
😅 Niin no ota nyt ihan iisisti. Onhan tosta kaikenmaailman meemejäkin kun ihmiset tylsyyksissään stalkkaa toistensa juttuja facessa. Se on ihan inhimillistä ja tosi yleistä.
Niinpä :D