Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekoileeko Facebook muillakin tänään?

Vierailija
12.05.2023 |

Vai onkohan mun tili kaapattu

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku näkyykö peruutettu kaveripyyntö kuitenkin henkilöllä, jolle pyyntö on lähtenyt vaikka onnistuisi peruuttamaan pyynnön hyvin nopeasti?

Vierailija
42/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku näkyykö peruutettu kaveripyyntö kuitenkin henkilöllä, jolle pyyntö on lähtenyt vaikka onnistuisi peruuttamaan pyynnön hyvin nopeasti?

Muakin kiinnostaa 🤦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se valitettavasti näkyy

Vierailija
44/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ainakin silloin näkyy jos sattuu olemaan just silloin facessa paikalla kun ilmoitus tulee. Ja asetuksethan voi joillakin olla semmoset että ilmoitukset tulee myös sähköpostiin ja ei poistu sieltä vaikka poistais pyynnön. Mutta en ole ihan varma. krääh tätä elämää pitäis vaan poistaa kaikki profiilit niin ei tarvis tämmösiä miettiä

Vierailija
45/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä asti tätä tapahtunut tietääkö kukaan? Vain tänään vai onko jo viikkoja? tarkistin lähetetyt pyynnöt mutta ne ei näy jos toinen on ehtinyt jo hylätä pyynnön ja jos on pidempään tehnyt tätä niin yikesss

minäkin haluan tietää kauan fb mahollisesti tehnyt tätä huomaamatta

Vierailija
46/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te oikein ootte :D

Vierailija
47/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että kovin monella olisi sellaiset asetukset päällä, että fb-ilmoituksia tulisi spostiin.

Vierailija
48/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään muuta jotka käyttää vielä facebookia kuin mun vanhemmat ja he on kohta 70.

Vierailija
49/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskeeko tää vaan appia puhelimessa vai kans koneella selattuja profiileja? Kävin testaamassa koneella ja ei lähettele mitään vaikka aukoo profiileja

Vierailija
50/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on koskenut vaan sovellusta...

Vierailija
51/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy pyyntö vaikka peruuta sen. Koita laittaa estot päälle. Itsellä myös lähettänyt pyyntöjä tuntemattomille ja puolitutuille. Kyllä vituttaa! Nyt korjaantunut kun poistin sovelluksen ja vaihdoin salasanan

Vierailija
52/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy pyyntö vaikka peruuta sen. Koita laittaa estot päälle. Itsellä myös lähettänyt pyyntöjä tuntemattomille ja puolitutuille. Kyllä vituttaa! Nyt korjaantunut kun poistin sovelluksen ja vaihdoin salasanan

Mulla korjaantu kun vaihdoin salasanan, latasin apin uudestaan ja poistin vielä asetuksista luvan kaikilta sovelluksilta Facebook kirjautumiseen.

Vierailija
53/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himppa noloa tää on. Nyt toimii kuin assan vessa!

Vierailija
54/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kokeilun ja perustin toisen profiilin. Tein sillä kaveripyynnön oikeaan profiiliini ja poistin pyynnön saman tien. Kun kirjauduin takaisin oikeaan profiiliini, ei kaveripyynnöstä ja sen peruuttamisesta ollut jälkeäkään. Huh...

Vierailija
55/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pari uutta kaveria on tullut, sekämuutama kaveripyytö puolitutuilta. Pari olen hylännyt, pari olen kuitenkin hyväksynyt, kun ovat ihan kivoja tyyppejä. Eipä toi iso vaiva ola käydä kaverilistaa joskus läpi. Voihan sieltä poistaa ne, joitten kaveriutta ei välitä ylläpitää.

Vierailija
56/64 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa sanotaan että lähetteli pyyntöjä sellaisille kenen sivuilla vieraili, no kyllä mulla lähetteli pyyntöjä ihan ilman kenenkään fb sivuilla vierailua, oli lähettänyt niille ketkä oli esillä mun fb sivuilla kaveriehdotuksissa. Eipä ole kuulunut mitään selitystä tai anteeksi pyyntöä metalta tai saati ilmoitusta että vika on korjattu!

Vierailija
57/64 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin fb mennyt sekaisin. Minulla feed täynnä jotain remonttijuttuja, seksistisiä vitsejä ja erilaisia olut-aiheisia vitsejä. Olen viiskymppinen nainen enkä ole googlaillut mitään tällaista. Asun yksin, joten ei voi olla kukaan perheenjäsenkään. Miten tämän saisi loppumaan? Klikkaan kokoajan pois nämä jutut, mutta nämä aiheet jatkuvat. En näe seinälläni enää juuri mitään muuta ja tämä alkaa ottaa pahasti aivoon!

Vierailija
58/64 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekoile. Sekoilijar on tainneet saada jonkun haittaohjelman jonkun hassunhauskan sovelluksen kautta tms. :D

Vierailija
59/64 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään ongelmia eilen.

Vierailija
60/64 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole normaalia että tulee kaveripyyntöjä?

Mulla on ollut monta kk noin 300 pyyntöä odottamassa joita en ole enää hyväksynyt. En jaksa jutella ihmisten kanssa mesessä vuorokaudet läpeensä. Olen kauhea ihminen, mutta oikea elämä tapahtuu kyllä todellisessa elämässä, ei netissä.

Pelkäättekö te ihmisiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä