Mitä ulkomaalaisia kauppa- tai ravintolaketjuja haluaisitte Suomeen?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Cinnabon
Cinnabon on ihana. Auntie Anne's ja Cheesecake Factory olis kanssa kiva saada.
Vierailija kirjoitti:
Sachs 5th avenue
Harrods
Mulle nuo on liian kalliita, mutta Macy's olisi kiva.
Latviassa ja Virossa oli joskus ainakin ravintola nimeltä Lido. Periaatteessa buffet idea mutta maksoit sen mukaan mitä otit, ruoka annettiin lautaselle pyydettäessä- itse siihen ei koskettu.
Annos koottiin siis oman mieltymyksen mukaan (vähän subway tyylisesti vitriinin takaa) ja oli sitä edullisempi mitä enemmän lautasella oli kasviksia. Lihat oli hinnoiteltu tyyliin 2€/ pihvi jne.
Terveelliset annokset oli edullisia ja teimme omilta lautasilta poimintoja tuolloin alle 3v lapsellemme.
Primark, C&A, Costgo ja kunnon lelukauppa.
Briteissä opiskellessani kävin välillä Nando's:ella syömässä ja niillä oli tosi hyvät ruoat. Olen kaivannut sitä ketjua tännekin.
En mitään. Käyn nyt jo vaateostokset tekemässä ulkomailla tai nettikaupoista. Lähiruokaa jos saisi paremmin ostettua niin se olisi hyvä asia.
Kodintavaraa kuten West Elm, Anthropologie ja Pottery Barn
Vierailija kirjoitti:
Cinnabon
Näitähän oli Helsingissä ainakin yksi, mutta ei oikein ottanut tuulta siipiensä alle ja lopetti harmillisesti vuoden jälkeen.
Walmart
Dollar Tree
Dollar General
Goodwill
Poundland
Oxfam
Myrorna
Aldi. Hakkaa Lidlin mennen tullen!
Long John Silver's. Friteerattua merenelävää :D
Ihan sama mikä kauppa tai kahvila myisi, mutta jugurttijäätelöitä, monia makuja.
Applebys
Chilis
Red lopster
Olive garden
Vierailija kirjoitti:
TK Maxx
Miksiköhän tää muuten on Jenkeissä TJ Maxx ja Briteissä TK Maxx?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cinnabon
Näitähän oli Helsingissä ainakin yksi, mutta ei oikein ottanut tuulta siipiensä alle ja lopetti harmillisesti vuoden jälkeen.
Vittuu mitä paskaa!!!!
XL pelmeni. Tietäjät tietää.