Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jos 14v tyttö laittaa kouluun puseron jossa on yksi hiha ja toinen olkapää jää paljaaksi?

Vierailija
12.05.2023 |

Semmosen aikoo laittaa. En hyväksy .

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli seiskaluokan koulukuvassa tuollainen paita josta kaiken lisäksi näkyy napa. Ja hävettänyt kyllä huolella katsoa kuvaa jälkikäteen.

Mulla on 90-luvulla otetussa yhdeksännen luokan kuvassa lantiofarkut ja napapaita eikä yhtään hävetä katsoa sitä kuvaa. En todella ollut ainoa joka piti napapaitaa koulussa. Aloittajan tyttären paidassa näkyy olkapää, voi hurrrja. Tuossa ei ole mitään pahaa.

Katselin veljeni kanssa vanhoja koulukuvia ja hän on syntynyt v. 1959 ja hänellä on 70-luvun alussa, jolloin hän oli 14-15v koulukuvassa lantiofarkut ja napapaita ja hiuksissa mini vogue , jonka oli ottanut kesätyörahoillaan. Eikä silloin kukaan edes osannut paheksua, vaan se oli sen ajan muotia ja veljeni oli edelleen ylpeä kuvasta ja esitteli lastenlapsilleen, kuinka trendikäs ja muotitietoinen ukki heillä on.

Nykyään jaksetaan kaikkea paheksua, eikä hyväksytä mitään erilaisuutta, joka näkyy yleissä ilmapiirissä, jopa toisen pukeutuminen ärsyttää muut kanssa eläjät.

Vierailija
42/45 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olis kylhä jokain saa pukeutua miten haluaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kotipaita. Koulussa voi olla kommentoijia tai ope kauhistuu, mutta toisaalta 14v on jo teini ja alkaa pian päättää itsekin.

Vierailija
44/45 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaan äiti päättää.

Vierailija
45/45 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asialliset työvaatteet, on kouluvaatteet, liikuntavaatteet,  juhlavaatteet ja sitten bilevaatteet.  Ei aikuinenkaan kai voi mennä toimistoon bilevaatteissa.

Mieleeni jäänyt kun joskus  siunauskappelilla edellisen hautajaisporukan joukossa oli teinityttö, mustat oli vaatteet mutta miniminimekko, kiiltelevä napapaita maha paljaana,  huomiotaherättävän kova meikki.   Itse en olisi teiniäni laskenut noin mutta ymmärrän ettei heihin aina voi vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi