Paikallinen kukkakauppa myy limenvihreää Käärijä-kukkakimppua. Mihin kaikkiin "kotkotuksiin" sinä olet törmännyt Käärijä-huumassa? ......
Kommentit (67)
Alan pian valmistaa vihreää sätkäkonetta jonka nimeksi tulee Käärijä.
Ajattelin tehdä tänään irish coffeen, jonka kermavaahto on värjätty vihreäksi.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Tori.fi: ruuvimeisseli, jumppanauha, säkkituoli, puulava (ei edes vihreä), kastelukannu (50 €). Jälkimmäinen löytyy myös kotoani, pitäisiköhän laittaa rahoiksi. Maksoin siitä muistaakseni vitosen aikoinaan.
Tiskirätti, vihreä = käärijätiskirätti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Käärijä-huuma on ihana juttu! 💚
Epäilen ihan käsistä lähteneen hypen liittyvän myös kevääseen ja jopa ihan siihen vihreään väriin. Pitkän talven jälkeen suomalainen kaipaa karnevaalia ja iloa! Ainakin meillä vielä vappunakin satoi monta senttiä lunta, ja vasta nyt luontokin vähän vihertää. Se tuntuu joka kevät ihan sielussa asti!
Nyt tähän keväiseen iloon sekoittuu myös ihan perusteltu ilo siitä, että Käärijä on valloittanut monen suomalaisen ja myös ulkomaalaisen sydämen, eikä ainoastaan viisupiireissä. Minun mielestäni itse biisikin on ihanan hullu ja tarttuva hyvänmielenralli, jonka viesti ujosta suomalaisesta osuu aika moneen. Lähden mukaan siihen joka kerta, vaikka olen kuullut sen varmasti jo kymmeniä kertoja.
Myös Jeren avoin mutta hyvällä tavalla itsetietoinen persoona valloittaa. Harva nuori uskaltaa puhua suolistosairaudesta tai lyhyydestään noin aseistariisuvasti. Myös rallienglannin rohkea käyttö on huikea osoitus siitä, ettei elämää pidä ottaa liian vakavasti.
Jos Jere haluaa, hänessä on ainesta pidemmänkin ajan ilmiöksi, tulipa voittoa tai ei.
Jotenkin kaikki sen ihailijat vaikuttaa yhtä vajailta kun tämä nk. artisti itse. Tuohon kyllätytään viikossa kun häviö tulee. Ja sitten porukka on nolona.
Kaikkien vissiin kuuluu nyt kulkea kadulla kieli suusta typerästi roikkuen kuin vesikauhuisella koiralla.
Pottatukka, ennen tuota pidettiin kauhistuksena.
Nimeän konsulttitoimistoni Käärijäksi.
Käärin rahat pois kaikilta asiakasfirmoilta boleron tahtiin.
Ainakin eilen oli paikallisessa Cubus-liikkkeessä tarjous, kaikki vihreät tuotteet -25%