Jaksatko kävellä kauppaan jos matka kestää noin 25 min suunta
Kommentit (52)
Totta kai? Tuo vastaisi matkana mun normaalilla reippaalla kävelytahdilla hieman alle kolmea kilometriä, ei ole mikään ongelma. Pienet repussa kulkevat ostokset voisin hyvinkin hakea kävellen tuollaisen matkan päästä.
Jos ei ole paljoa ylämäkeä, mikä saa jalat niin kipeäksi ettei kävely onnistu. Tasamaalla helposti.
Ilman muuta. Usein teen 6 km lenkin ja samalla käyn kaupassa.
Autolla sitten teen isommat ostokset.
On todella hyvää hyötyliikuntaa. Reppuselässä voi reippaasti kävellä myös kaupasta kotiin. Matkaaan menee puoli tuntia suunta.
Saattaisin jaksaakin jos olisi pakko, mutta haluan ruoat mahdollisimman nopeasti takaisin kylmään ja tuossa ajassa pakasteetkin sulaa liikaa
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin jaksaakin jos olisi pakko, mutta haluan ruoat mahdollisimman nopeasti takaisin kylmään ja tuossa ajassa pakasteetkin sulaa liikaa
No ei kyllä sula tällä ilmalla
Kyllä, jos ei tarvitse raahata painavia ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Et ole kuullut termospussista?
Jaksan. Lähimpään kauppaan on pari kilsaa.Kävelen sinne, jos on pikkuostoksia. Isommat haen autolla isosta kaupasta koko viikoksi kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
En.
Nykyihmiset on todella laiskoja.
Helposti, teen usein yli kahdenkymmenen kilometrin lenkkejä kävelemällä, ikää on 67
Matka ei ole ongelma, jaksaisin hyvin.
Käydään 2 kertaa viikossa kaupassa ja ostokset eivät mahtuisi yhteen reppuun. Kassien kantaminen käsissä ei ole yhtään miellyttävää. Pitäisi käydä joka päivä kaupassa ja suunnitella tosi tarkkaan että mitä ostetaan milläkin kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niitä pakasteita joka kauppareissulla ole. Itse ostan kerralla isomman satsin niin kaikki muut kauppareissut voi hyvillä mielin kävellä.
Puolessa tunnissa mikään tuote ei vielä ole pilaantunut. Tekosyitähän voi jokainen keksiä.
Kaupat kaukana ja kerralla isot pidemmän ajan ostokset joten en kävele. Kaupungissa pienempien ostosten kanssa olisi varmaan eri asia. Toisaalta kaupungissakin suosisin isoja kauppoja pienten lähikauppojen sijaan halvemman hintatason ja laajemman valikoiman vuoksi.
Kyllähän nyt tuollaisen matkan eli mun kävelyvauhdilla 2.5 - 3 km jaksaa kävellä edestakaisin. Ostokset kulkee kätevästi repussa. Päivittäin kävelen edestaksiin 3 km:n työmatkan ja saatanpa poiketa kotiin mennessä kauppaankin, joka lisää matkaa vajaan kilometrin.
Jaksan, jaksan ongelmitta. Ei se siitä jaksamisesta ole kiinni.
Minua ei huvita kävellä puolta tuntia kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa kylmäreppu
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/km-20-l-kylmareppu
Esimerkkinä halvin minkä pikaisesti löysin. Talvella käy normireppu.
Kyllä. Viimeksi eilen meni 20 minuuttia per suunta.