Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nämä reippaat nuoret jo mainittu täällä:

Vierailija
11.05.2023 |

Omatoimisesti Aurajoesta romua nostaneet nuoret pojat saivat kutsun Turun kaupungin pormestarin tykö palkitsemista varten.

Hienoa, Turussa on sentään joitakin reippaita, fiksuja ja kunnollisia nuoria ja ihmisiä.

Mutta on siellä sitä toistakin laatua: Turun kuuluisin kauniiden kevät-kesäpäivien ryyppäyspaikka on Runosmäessä. Erehtyi joskus ottamaan asunnon Runosmäestä. Se ryyppäyspaikka on yleisellä ulkoilualueella, lenkkeilyyn tarkoitetun pururadan sisäpuolelle jäävällä alueella. No, siis se on luontoaluetta, ja siellä liikkuu ihmisiä, koiria ulkoiluttamassa, lenkkeilemässä ja koska alue on metsäinen, siellä myös käydään sienestämässä ja marjastamassa.
No, asuessani yhtenä kauniina kesäpäivänä kävin pahaa aavistamassa ulkoilemassa siellä metsäpoluilla, jotka sivuavat myös sitä ryyppäyspaikkaa. JA HERRANEN AIKA, mikä siivo siellä oli. SIIS AIVAN JÄRKYTTÄVÄ ROJUMÄÄRÄ JA KAIKKI HEITELTY PITKIN JA POIKIN SITÄ PAIKKAA.
No, siellä oli jokin tyhjä muovipussi, joten keräsin ne järkyttävät rojut sieltä siihen pussiin ja kiikutin sieltä mettästä pois. Mitään roskista siinä alueen laidalla ei minun tiedossani ollut, joten jätin sen pussin sitten huolletun koira-aitauksen nurkalle. Kaipa ne siitä roskien kerääjän kytiin lähtee.

MUTTA KARDINAALIVIRHE! KARDINAALIVIRHE! Joku pelle oli kyttäämässä jossain puskissa, kun ne rojut keräsin pois. JA NYT MULLE ILKUTAAN - VUOSIKAUSIA SEN JÄLKEEN KUN OLEN SIELTÄ RUNOSMÄESTÄ JO MUUTTANUT POIS, ENKÄ MUUTEN EDES ASUNUT SIELLÄ KUIN MUUTAMAN KUUKAUDEN, NIIN KAISTAPÄISTÄ SAKKIA, ETTÄ POIS OLI LÄHDETTÄVÄ - NIIN MULLE ILKUTAAN SIITÄ KUN NE ROJUT KERÄSIN POIS!

P.s. Joku muu oli ennen mua kerännyt ne tölkit ja pullot, joita sielä mahdollisesti oli. Enkä minä niitä tölkkejä ja pulloja tarvitse, mutta nää KAISTAPÄÄT NÄÄ HUUTELEE SIITÄ ROJUJEN KERÄÄMISESTÄ!
VIIMEKSI TÄNÄÄN, TOISEN KAUPUNGIN S-MARKETISSA JOKU IDIOOTTI JÄTKÄ RUPES JOSSAIN HYLLYJEN TAKANA NÄISTÄ VITSAILEMAAN!

PITÄÄKÖ JOKU SIIS VARSINAISSUOMALAISIA IHAN NORMITYYPPEINÄ. POIS LUKIEN NUO MUUTAMAT REIPPAAT NUORET, NIIN MINÄ EN AINAKAAN PIDÄ! KUKAAN TÄYSJÄRKINEN EI HILLU SILLÄ TAVALLA KUIN NUO IDIOOTIT JOITA SIELLÄ KAUPASSAKIN OLI!

KAHJOJA! UMPIHULLUJA! Että se oli sitten kardinaalivirhe, että kerättiin ryyppääjien jälkeensä jättämät rojut. EI SAA KOSKEE, OLIKO JOKU NIISTÄ OIKEIN JÄÄNYT KYTTÄÄMÄÄN, ETTÄ KUKA TULEE JA VIE!

HULLUJA!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/3 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voi olla, että ne riekkujat ovat niitä, joiden heittelemiä tavaroita nämä reippaat nuoret sitten ovat ylös onkineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, voi olla, että ne riekkujat ovat niitä, joiden heittelemiä tavaroita nämä reippaat nuoret sitten ovat ylös onkineet.

Ja siinä on jollakulla ollut elämässään suuri tapaus kun hänen jälkeensä jättämät rojut noukittiin pois ja vietiin kaupungin huolletulle alueelle. Siinä on jollakulla ollut todellinen tapaus elämässä.

Vuosikausiksi riittää siitä ilkkumista. "Mepä käytiin ryyppäämässä ja hillumassa, ja sitten joku kävi ne meidän rojut keräämässä, olis nyt vaan jättänyt ne sinne, me kun tykätään sikailla!"

En voi siis ymmärtää tota porukkaa, joka kokee rojujen pois keräämisen sellaiseksi asiaksi, että siitä jaksaa ns. vitsailla ja hekotella vuosikausia! VITSI, tapahtuuko näitten elämässä mitään.

JA TOSIAAN SUURI VIRHE, ETTÄ ON IKINÄ TURKUUN PÄIN VILKAISSUTKAAN SAATI SINNE MUUTTANUT ASUMAAN! NÄÄ ON TÄYSIN HULLUJA! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme