Käyttääks jotkut siis oikeesti viell pöytätietokoneit?!?
Luulin kauan ja kauan sitten, että niitten aika olisi jo ohi. Käytin viimeksi pöytätietokonetta vuonna 2001. Ja sekin oli erittäin erittäin väliaikainen kokemus. Olen käyttänyt kannettavia kauan ja olen pääosin käyttänyt älypuhelinta vuodesta 2013. Ja älypuhelimet varsinkin hyvä miracast tai jopa parempi dex jos yhdistää tv jos haluaa siis ison näytön ja haluaa jostain syystä käyttää näppäimistö+hiiri niin bluetooth on olemassa.
En koskaan ostaisi pöytätietokonetta. Nykyään monet väittää että pöytätietokonetta tarvitsee, mutta he ovat oikeastaan kaikki pelaajia joita hävettää heidän nolo harrastus aikuisten ei tulisi pelata.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme ja neljättä harkitsen. Vain yhdellä pelaan.
Miksi pelaat?
Poika käyttää. On kaksi näyttöä ja viimeisen päälle kaikki.
Vähintään kerran viikossa tämä sama aloitus sinulta. Veikkaan, että olet joku 40v+ kaulaparta, joka kirjoitti tämän harraste-486:llaan, jossa on kiinni kuvaputkinäyttö.
Joooo joka viikko, mieti o_O
Palstaa kyllä käytän vain läppärillä... puhelimelta estetty.
En pelaa mutta esim. pannkiasiat on paljon helpompi hoitaa yli 21" näytöltä kuin jostakin kuppasesta pikkuisesta luurista, samoin näiden nettisivujen lukeminen on paljon mukavampaa isolta näytöltä!
Vierailija kirjoitti:
Vähintään kerran viikossa tämä sama aloitus sinulta. Veikkaan, että olet joku 40v+ kaulaparta, joka kirjoitti tämän harraste-486:llaan, jossa on kiinni kuvaputkinäyttö.
Oon ilmoittanu viestis asiattomaks.
Mitä kännykkää tai läppäriä suosittelet ammattilaisen video-renderöintiin? Itse aina käyttänyt custom pöytäkonetta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kännykkää tai läppäriä suosittelet ammattilaisen video-renderöintiin? Itse aina käyttänyt custom pöytäkonetta.
Macbook tai surface riittää. Jopa samsung S-sarjalla voisi onnistua ja iPhonella myös, tietysti. Nykyajan älypuhelimet ovat tehokkaampia kuin 5v vanhat kannettavat.
No ei niitä kukaan oikeesti käytä, työpaikalla ollaan vaan käyttävinään.
Vierailija kirjoitti:
Samoin meillä, pojalla tehokas pelikone kaikilla herkuilla ja näyttö viimeisen päälle.Tehoja löytyy, läppäri sitten erikseen.
Pöytätietokone on 100 kertaa parempi kuin joku puhelimella nettiin versio. Kannettava ja tablettikin löytyy. Pöytätietokoneella tehdään ne tärkeät jutut. Tabletti lähinnä selailuun jos tylsää tms. Puhelimessa kuuntelen vain spotifytä (soittamisen ja viestien lisäksi) kannettavalla voi tehdä hommia kun ei kotona. Eli laite tilanteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin meillä, pojalla tehokas pelikone kaikilla herkuilla ja näyttö viimeisen päälle.Tehoja löytyy, läppäri sitten erikseen.
Ymmärräthän että jos poikas pelaa niin sitten sen tulevaisuuskin on pelattu? Ei kukaan hyödy pelaamisesta se aiheuttaa riippuvaisuutta ja tuhoa elämiä!
Pelaamisessa ei ole mitään noloa. Olen 44 ja pelaan todella paljon joka päivä ja tulen aina pelaamaan sekä tietokoneella että pelikonsoleilla :)
työpaikan konetta on pakko kuljetella edestakaisin, siksi se on läppis. Onneksi kummassakin päässä on asiallinen telakka joten voi käyttää laatunäppiksiä ja hiirtä ja katsella 28 tuuman näytöltä.
En pelaa, mutta inhoan pöytätilaa vieviä ja lämmetessään pöhiseviä läppäreitä.
Tyyppi kirjoitti:
Lol hanki töitä
Oon jo keikoil ja oon pyytäny vauva.fi:ltä töit kosk oon paljastanut heiä sivuil oleva tietoturvariskei. Ja kaikki tää puhelimel mihi sitä pöytäkonet tarvitaa?
Tarviiko tuota joka päivä ihmetellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän että jos poikas pelaa niin sitten sen tulevaisuuskin on pelattu? Ei kukaan hyödy pelaamisesta se aiheuttaa riippuvaisuutta ja tuhoa elämiä!
Kumpikin pojistani on pelannut nuorena paljon, toinen on menestynyt it-alalla, toisen ura toisaalla, kumpikaan ei juuri enää pelaa, mutta ylimpään tulodesiiliin kuuluvat.
Minulla on kolme ja neljättä harkitsen. Vain yhdellä pelaan.