Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääks jotkut siis oikeesti viell pöytätietokoneit?!?

Vierailija
10.05.2023 |

Luulin kauan ja kauan sitten, että niitten aika olisi jo ohi. Käytin viimeksi pöytätietokonetta vuonna 2001. Ja sekin oli erittäin erittäin väliaikainen kokemus. Olen käyttänyt kannettavia kauan ja olen pääosin käyttänyt älypuhelinta vuodesta 2013. Ja älypuhelimet varsinkin hyvä miracast tai jopa parempi dex jos yhdistää tv jos haluaa siis ison näytön ja haluaa jostain syystä käyttää näppäimistö+hiiri niin bluetooth on olemassa.

En koskaan ostaisi pöytätietokonetta. Nykyään monet väittää että pöytätietokonetta tarvitsee, mutta he ovat oikeastaan kaikki pelaajia joita hävettää heidän nolo harrastus aikuisten ei tulisi pelata.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme ja neljättä harkitsen. Vain yhdellä pelaan.

Vierailija
2/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme ja neljättä harkitsen. Vain yhdellä pelaan.

Miksi pelaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika käyttää. On kaksi näyttöä ja viimeisen päälle kaikki.

Vierailija
4/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kerran viikossa tämä sama aloitus sinulta. Veikkaan, että olet joku 40v+ kaulaparta, joka kirjoitti tämän harraste-486:llaan, jossa on kiinni kuvaputkinäyttö.

Vierailija
5/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joooo joka viikko, mieti o_O

Palstaa kyllä käytän vain läppärillä... puhelimelta estetty.

Vierailija
6/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelaa mutta esim. pannkiasiat on paljon helpompi hoitaa yli 21" näytöltä kuin jostakin kuppasesta pikkuisesta luurista, samoin näiden nettisivujen lukeminen on paljon mukavampaa isolta näytöltä!

Vierailija
7/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään kerran viikossa tämä sama aloitus sinulta. Veikkaan, että olet joku 40v+ kaulaparta, joka kirjoitti tämän harraste-486:llaan, jossa on kiinni kuvaputkinäyttö.

Oon ilmoittanu viestis asiattomaks.

Vierailija
8/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, läppärihullu taas heräsi

Vierailija
9/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kännykkää tai läppäriä suosittelet ammattilaisen video-renderöintiin? Itse aina käyttänyt custom pöytäkonetta. 

Vierailija
10/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kännykkää tai läppäriä suosittelet ammattilaisen video-renderöintiin? Itse aina käyttänyt custom pöytäkonetta. 

Macbook tai surface riittää. Jopa samsung S-sarjalla voisi onnistua ja iPhonella myös, tietysti. Nykyajan älypuhelimet ovat tehokkaampia kuin 5v vanhat kannettavat.

Vierailija
11/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niitä kukaan oikeesti käytä, työpaikalla ollaan vaan käyttävinään.

Vierailija
12/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin meillä, pojalla tehokas pelikone kaikilla herkuilla ja näyttö viimeisen päälle.Tehoja löytyy, läppäri sitten erikseen.

13/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol hanki töitä

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Vierailija
14/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytätietokone on 100 kertaa parempi kuin joku puhelimella nettiin versio. Kannettava ja tablettikin löytyy. Pöytätietokoneella tehdään ne tärkeät jutut. Tabletti lähinnä selailuun jos tylsää tms. Puhelimessa kuuntelen vain spotifytä (soittamisen ja viestien lisäksi) kannettavalla voi tehdä hommia kun ei kotona. Eli laite tilanteen mukaan.

Vierailija
15/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin meillä, pojalla tehokas pelikone kaikilla herkuilla ja näyttö viimeisen päälle.Tehoja löytyy, läppäri sitten erikseen.

Ymmärräthän että jos poikas pelaa niin sitten sen tulevaisuuskin on pelattu? Ei kukaan hyödy pelaamisesta se aiheuttaa riippuvaisuutta ja tuhoa elämiä!

Vierailija
16/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaamisessa ei ole mitään noloa. Olen 44 ja pelaan todella paljon joka päivä ja tulen aina pelaamaan sekä tietokoneella että pelikonsoleilla :)

Vierailija
17/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikan konetta on pakko kuljetella edestakaisin, siksi se on läppis. Onneksi kummassakin päässä on asiallinen telakka joten voi käyttää laatunäppiksiä ja hiirtä ja katsella 28 tuuman näytöltä. 

En pelaa, mutta inhoan pöytätilaa vieviä ja lämmetessään pöhiseviä läppäreitä.

Vierailija
18/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi kirjoitti:

Lol hanki töitä

Oon jo keikoil ja oon pyytäny vauva.fi:ltä töit kosk oon paljastanut heiä sivuil  oleva tietoturvariskei. Ja kaikki tää puhelimel mihi sitä  pöytäkonet tarvitaa?

Vierailija
19/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tuota joka päivä ihmetellä? 

Vierailija
20/69 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän että jos poikas pelaa niin sitten sen tulevaisuuskin on pelattu? Ei kukaan hyödy pelaamisesta se aiheuttaa riippuvaisuutta ja tuhoa elämiä!

Kumpikin pojistani on pelannut nuorena paljon, toinen on menestynyt it-alalla, toisen ura toisaalla, kumpikaan ei juuri enää pelaa, mutta ylimpään tulodesiiliin kuuluvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi